קארדיאקסנס בדרך לקבלת פטנט אירופאי על שילוב החיישנים הייחודי שלה

Image by Darko Stojanovic from Pixabay

רשות הפטנטים האירופאית הודיעה לאחרונה על כוונתה להעניק פטנט אירופאי בעל הכותרת: A DISPLACEMENT SENSOR FOR USE IN MEASURING BIOLOGICAL PARAMETERS.

פטנט זה יעניק הגנה על השילוב הייחודי של הסנסורים שמפתחת החברה אשר מקנה לה את היכולת להגיע לדיוק גבוה בקריאת הנתונים הפיזיולוגיים בשעון שהיא מפתחת

קארדיאקסנס, חברת טכנולוגיה ישראלית המפתחת שעון יד רפואי ראשון מסוגו לניטור מרחוק של מדדי בריאות, הדרדרות של חולים כרוניים, פרמטרים חיוניים וזיהוי הפרעות קצב לב. השעון מבוסס על שילוב טכנולוגי ייחודי ומוגן בפטנטים שפותח בחברה לקריאת אותות אופטיים בשילוב חיישני תנועה, לחץ, טמפרטורה ואחרים, ומאפשר מעקב רציף על מדדי-גוף חיוניים כמו חום, קצב נשימה, לחץ דם, ריווי חמצן בדם ודופק ברמת דיוק המקבילה לבדיקת ECG (א.ק.ג.).

השעון הרפואי שפיתחה חברת קארדיאקסנס הנו הראשון מסוגו בעולם ונועד להחליף אמצעי ניטור יקרים, מורכבים ופולשניים ולאפשר ניטור נוח, רציף, ויעיל לאורך זמן בכל זמן וכל מקום לרבות מחוץ לבית החולים או המרפאה וברמת דיוק הזהה לדיוק של ציוד הניטור בבתי החולים, ובכך מוביל את המענה על הצורך ההולך וגובר בעולם לניטור חולים מרחוק ואשפוזים ביתיים הן בזמן משבר הקורונה והן בזמנים רגילים, כחלק מהמגמה העולמית למעבר לרפואה דיגיטלית מוכוונת קהילה.

אלדד שמש, שותף מייסד ומנכ”ל קארדיאקסנס מסר על הודעת רשות הפטנטים האירופאית שכוונתה להעניק פטנט על שילוב ייחודי של חיישן התזוזה/לחץ והחיישן האופטי שפיתחה החברה: “פטנט זה בשילוב מספר פטנטים נוספים שהחברה רשמה מהווה נדבך נוסף מני רבים בהגנה ובשמירת הבלעדיות של החברה על פיתוחי הטכנולוגיה שבבסיס השעון, אשר מאפשרת ניטור רציף ובעל דיוק גבוה של פרמטרים פיזיולוגיים של ציבור משתמשים רחב שיביא שיפור ברמת הבריאות ואיכות החיים.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version