קאנומד מדווחת על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת יעל – מחברות ה-IT המובילות בישראל

Image by GAD-BM from Pixabay

במסגרת השת”פ תוקם חברה טכנולוגית משותפת שתפעל להנגשת הקנאביס הרפואי למטופלים

בנוסף, ישווקו אונליין תרופות מרשם ומוצרי פארם אחרים;

רונית עומר, מנכ”לית משותפת בקאנומד: “החברה החדשה, אשר בליבתה אנשי פיתוח, תתמחה בפתרונות דיגיטל ותציע שירותי SaaS לתחום הקנאביס המתפתח”.

קאנומד מדווחת היום כי חתמה עם קבוצת יעל על מזכר הבנות להקמת חברה פרטית אשר תעסוק בפיתוח פלטפורמת אונליין להנגשה של קנאביס רפואי למטופלים, כמו גם תרופות מרשם, מוצרי פארם ומוצרים נלווים וכן, בשיווק ותחזוקת הפלטפורמה.

רונית עומר, מנכ”לית משותפת בקאנומד, ציינה במעמד החתימה כי “מדובר בצעד חשוב ואסטרטגי עבור קאנומד. קבוצת יעל היא מחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל בעולמות ה-IT, וחבירתה לקאנומד עשוייה להוות מכפיל כוח משמעותי עבורנו בטווח הרחוק. החברה החדשה אשר בליבתה אנשי פיתוח, תתמחה בפתרונות דיגיטל ותציע שירותי SaaS לתחום הקנאביס המתפתח”.

עמית דובר, משנה למנכ”ל קבוצת יעל, ציין במעמד החתימה כי “מדובר בהמשך טבעי לשיתוף הפעולה שנרקם בין קאנומד לבין ריל קומרס מקבוצת יעל, בתחום מערכות הדיגיטל למסחר ולאספקה של קנאביס. החברה החדשה תעסוק בהרחבת הפלטפורמות הדיגיטליות, שיתבססו על ענן ועל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ה- SaaS. זהו שת”פ עסקי חשוב לקבוצת יעל, עם שותף חזק, מוכר ומוביל בתחום הקנאביס”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version