פנטרה מינתה תשעה חברים חדשים לצוות הניהול כחלק מההתרחבות הגלובלית שלה

הגיוסים החדשים של פנטרה - נבו לרון, סמנכ"ל להצלחת לקוחות גלובלית, וצורית גולן, ומנהלת משאבי אנוש ראשית, צילום: Business Wire

צוות ההנהלה של החברה מתרחב לאחר שהפכה ליונקורן בסבב הגיוס האחרון שלה

פנטרה (Pentera), המובילה בתחום אימות האבטחה האוטומטי, הודיעה כי מינתה תשעה חברים חדשים לצוות הניהול שלה. המינויים החדשים מאיצים את המחויבות של החברה לגיוון ומתגמלים ביצועי עובדים יוצאי דופן על ידי קידום פנימי.

מבין המינויים החדשים, ארבע הן נשים המובילות את מחלקות המכירות, הפיננסים, המשפטית ומשאבי האנוש של פנטרה, והן ימלאו תפקיד מהותי בשמירה על פנטרה כאחד מהיוניקורנים הצומחים ביותר בתחום אבטחת הסייבר.

“פנטרה חווה צמיחת על בזמן שאנו ממשיכים לחולל מהפכה בשוק אימות האבטחה ומציגים ל-CISO טכנולוגיות חדשות וחדשניות לחיזוק עמדת האבטחה שלהם”, אמר אמיתי רצון, מנכ”ל פנטרה. “אני מצפה לשיתוף פעולה הדוק עם הצוות המנהל המוכשר שלנו ולתמוך בהם בתפקידיהם השונים. כל אחד מהם הפגין יכולות ברמה עולמית, והם מונעים באופן עקבי להתעלות מעל מהמטרות והיעדים”.

המינויים הללו מגיעים כאשר פנטרה ממשיכה לדחוף את התעשייה קדימה עם פלטפורמת אימות האבטחה האחודה מהדור הבא שלה, שמסיימת את עידן מערכות בדיקות האבטחה השונות. המינויים והקידומים האחרונים מספקים לפנטרה צוות ברמה עולמית כדי להמשיך את המומנטום של מובילת השוק ולעזור לארגונים להגן על עצמם מפני תוכנות כופר, איומים פנימיים והתקפות סייבר מתוחכמות מסוגים אחרים.

המינויים החדשים ביותר של פנטרה כוללים:

– צורית גולן היא מנהלת משאבי האנוש החדשה של החברה. בתפקיד זה, היא אחראית להניע את הצמיחה וההצלחה של פנטרה באמצעות אסטרטגיית אנשים גלובלית, לרבות פיתוח מנהיגות וכישרונות, התאמה של חוויית העובדים, תכנון תגמול אסטרטגי ויוזמות שונות לפיתוח ארגוני. לפני הצטרפותה לפנטרה, צורית הייתה סגנית נשיא בכירה ב-Fyber, פלטפורמת מוניטיזציה לפרסום במובייל שנרכשה בידי Digital Turbine תמורת 600 מיליון דולר.

– הסמנכ”ל של פנטרה להצלחת לקוחות גלובלית הוא נבו לרון, שיושב בסן פרנסיסקו, קליפורניה. נבו מצטרף לפנטרה מ-Vulcan Cyber ​​ומביא יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית התוכנה. נבו יוביל את תפקידי הצלחת הלקוחות לאחר מכירה עבור פנטרה – כולל חידושים, הצלחת לקוחות, הפעלת לקוחות ושותפים וקהילת הלקוחות. לפני Vulcan Cyber מילא נבו מספר רב של עמדות ניהול להצלחת לקוחות ב-Exabeam, WatchDox ו-Camtek.

– סיון הראל היא סמנכ”לית המכירות החדשה של פנטרה באזור הצפוני והאזור הדרומי באיחוד האירופי ובמזרח התיכון ואפריקה. סיון הצטרפה לפנטרה ב-2018 כמנהלת מכירות אזורית ובתוך שנתיים זכתה בקידום לתפקיד עוזרת לסמנכ”ל וכעת לסמנכ”לית. קידומים אלו משקפים את הצלחתה של סיון בהגדלת בסיס הלקוחות וצוות המכירות של פנטרה ב-EMEA.

– ראשת האגף המשפטי החדש של פנטרה היא אורטל ורדי. אורטל הצטרפה לפנטרה ב-2020 כמנהלת העניינים המשפטיים של החברה, והייתה עורכת הדין הראשונה והיחידה בחברה. אורטל הקימה את המחלקה המשפטית של החברה והיה לה תפקיד מוביל בסבב הגיוס האחרון של החברה.

– שירן בר לב היא ראש אגף הכספים של החברה. שירן הצטרפה לפנטרה ב-2019 כמנהלת הכספים של החברה. היא הייתה אחראית לבניית מחלקת הכספים מהיסוד, כשהיא מובילה התנהלות עסקית וניתוח חשבונאי שוטף ודיווח למשקיעים ולצוות ההנהגה. היה לה תפקיד מרכזי בסבבי הגיוס הקודמים של פנטרה.

– סמנכ”ל המחקר החדש של פנטרה הוא אלכס ספיווקובסקי. אלכס היה אחד מחוקרי הסייבר הראשונים של החברה והיה חלק מרכזי בבניית צוות המחקר של פנטרה ובהרחבת יכולות התקיפה של פלטפורמת אימות האבטחה האוטומטית שלה. לפני שהצטרף לפנטרה, אלכס היה שמונה שנים בצה”ל כקצין טכנולוגיה, כששימש כראש צוות הזיהוי הפלילי והתגובה לאירועים וגם כראש הצוות האדום.

– אלכס ברנבוים הוא סמנכ”ל ההנדסה החדש של פנטרה. אלכס היה אחד ממהנדסי התוכנה הראשונים שהצטרפו לחברה עוד ב-2017, ועד מהרה ביסס עצמו כתורם מרכזי להגדרת תהליכי פיתוח המוצר של החברה עד כה, וכן בגיוס, הובלה והדרכת צוות ההנדסה של החברה. בעבר, אלכס עבד כמהנדס תוכנה בכיר ב-Datorama, פלטפורמת בינה שיווקית שנרכשה בידי Salesforce. כמו כן שירת ביחידה הטכנולוגית של חיל האוויר, אז זכה לקבלת אות הוקרה מיוחד ממפקד חיל האוויר הישראלי.

– סמנכ”ל תפעול הלקוחות החדש של פנטרה ב-EMEA ו-APAC יהיה חן טנא. חן היה עבר האקר מוביל ב-White Hat. לאחר מכן הוא הצטרף לפנטרה כחוקר אבטחה בתחילת 2018 ובנה את פונקציית התמיכה הגלובלית של החברה מהיסוד. הוא אחראי להגדרת כל התהליכים הטכניים מול הלקוחות ולהקמת צוותי האספקה ​​והפתרונות.

– עומר גפני הוא הסמנכ”ל החדש של Surface בפנטרה. עומר הגיע לחברה במקור כמהנדס תוכנה, לאחר 10 שנות שירות בחיל האוויר הישראלי. לאחר מכן הוא עבר לנהל את צוות תפעול הלקוחות העולמי של החברה. מאז ינואר 2021 עומר מוביל צוות היברידי מובחר בפיתוח Pentera Surface, מוצר התוכנה כשירות הראשון של החברה שמרחיב את פלטפורמת אימות האבטחה כך שתכלול נכסים שפונים החוצה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version