חדשות

פלטפורמות מודיעיניות תומכות החלטות הן אלו שמאפשרות החלטות מונעות נתונים

מחקר של 451 Research שהוזמן בידי Pyramid Analytics מפרט כיצד מודיעין החלטות שונה מהבינה העסקית של הדור הקודם

למרות ההאצה בהמרה הדיגיטלית של עסקים במהלך השנתיים האחרונות, כמעט שליש מהחברות שנסקרו עבור המחקר Data & Analytics and Data Platforms עדיין לא אימצו באופן מלא גישה מונעת נתונים לקבלת החלטות אסטרטגיות. תקציר עסקי חדש שהוזמן בידי Pyramid Analytics מ-451 Research, חלק מ-S&P Global Market Intelligence, קובע כי המגמה המתפתחת של מודיעין לקבלת החלטות יכולה לעזור לשפר את הביצועים העסקיים על ידי הצבת היכולת לקבל החלטות מונעות נתונים בהישג ידם של עובדים נוספים בארגון. משמעות הדבר היא שאנשים יכולים לקבל החלטות מעבר לאלו שמיומנים בניתוח מידע ובפענוח המספרים כדי לקבל תובנות.

נקודות מפתח:

*כמעט שליש (32%) מהחברות עדיין לא אימצו באופן מלא גישה מונעת נתונים לקבלת החלטות אסטרטגיות, לפי הסקר Voice of the Enterprise: Data & Analytics, Data Platforms 2021 של 451 Research. המשמעות היא שמספר לא מבוטל של ארגונים מפסידים את היתרונות של שימוש בנתונים ככלי לקבלת החלטות.

*לא כל פלטפורמות המודיעין לקבלת החלטות מספקות את אותה תפקודיות או עונות לאותם צרכים. חברות צריכות לבחור בפלטפורמות מודיעין לקבלת החלטות עם ניהול נתונים קפדני ומגוון רחב של פונקציות אנליטיות.

*מודיעין לקבלת החלטות דורש תוכנה חדשה הכוללת יכולות בינה מלאכותית ולימוד מכונה.

*הבינה המלאכותית מכניסה את החוכמה לתחום המודיעין לקבלת החלטות ומנמיכה את מחסום היכולות על ידי שילוב מיכון של השלבים המורכבים הנדרשים לגישה מונעת נתונים.

*הורידו את הדוח Decision Intelligence: A New Enabler for Decisions Driven Data של 451 Research.

*לחצו כאן לתזמן הדגמה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטה של Pyramid.

כאשר ארגון משתמש ביעילות בנתונים כדי לקבל החלטות, זה יכול להוביל להגדלת המכירות, לזריזות עסקית משופרת, שירות לקוחות ומעורבות טובה יותר וכן העצמת מקבלי החלטות פנימיים. Decision Intelligence: A New Enabler for Data-Driven Decisions זמין בלעדית מ-Pyramid Analytics.

מודיעין קבלת החלטות שלם ואחוד

רק פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid מאחדת הכנת נתונים, אנליטיקה עסקית ומדעי נתונים בפלטפורמה אחת משולבת. זה מבטל את הצורך להשתמש במספר כלים שונים ואת עלות הרישיונות הנלוות ומורכבות הניהול. עלות בעלות כוללת נמוכה יותר, השקה מהירה, גישה מהירה וישירה יותר לכל הנתונים הזמינים, ואימוץ בידי משתמשים שמוביל את התעשייה פירושם זמן מהיר יותר לערך. ניתן לפרוס את פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid באופן מקומי, בענן פרטי או ציבורי, להטמיע באפליקציות אחרות או באמצעות ספקי שירותים מנוהלים.

אסטרטגיית המודיעין לקבלת החלטות של Pyramid תוארה כאבולוציונית בדו”ח אנליסטים שפורסם לאחרונה. Pyramid Analytics Plants Stake in Decision Intelligence Ground, שנכתב בידי קרישנה רוי, אנליסטית מחקר בכירה בקבוצת האנליטיקה, נתונים והבינה המלאכותית של 451 Research, בוחן את פלטפורמת מודיעין קבלת ההחלטות של Pyramid בהקשר של שוק המודיעין לקבלת ההחלטות המתפתח שמומחים רואים בו את האבולוציה הבאה באנליטיקה ובינה עסקית (ABI).

ציטוטים

קרישנה רוי, אנליסטית מחקר בכירה בקבוצת הנתונים, בינה מלאכותית ואנליטיקה של 451 Research, חלק מ-S&P Global Market Intelligence: “המודיעין לקבלת החלטות עדיין בחיתוליו. אבל הפוטנציאל שלו לתמיכה בהמרה דיגיטלית על ידי הגדלת רמת קבלת ההחלטות המונעות בידי נתונים בארגון הוא משמעותי. מכירות מוגדלות, גמישות העסקית משופרת, שירות לקוחות משופר ומעורבות רבה יותר, יחד עם מקבלי החלטות פנימיים מועצמים ומיושרים יותר, ניתנים להשגה כאשר קבלת החלטות מונעת נתונים מיושמת ביעילות. פלטפורמות מודיעין לקבלת החלטות עשויות למלא תפקיד מפתח שיאפשר לארגונים לממש את היתרונות הללו”.

צ’אס קיאלט, סגן נשיא לתקשורת ארגונית גלובלית ושיווק שותפים ב-Pyramid Analytics: “מודיעין לקבלת החלטות היא טכנולוגיה מתפתחת העונה על כל צרכי ההבינה העסקית והאנליטיקה המסורתיים, אך מספקת נגישות, ביצועים, הקשר, יכולת התאמה ותפקודיות עשירה שעולה בהרבה על כלים מדור קודם. הדבקת תווית מודיעין לקבלת החלטות על מוצר מוגבל של נקודת הדמיית נתונים לא הופכת אותו לכזה. עם דוח זה, הצוות של 451 Researchעוזר למדעני נתונים, מנתחי נתונים ומקצוענים עסקיים שמודעים לנתונים להבין את הנוף של שוק המודיעין לקבלת החלטות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן