HAP Investments מכרה את חלקה בפרויקט מגורים בניו יורק

the maverick, קרדיט: יח''צ

חברת ההשקעות בנדל”ן HAP INVESTMENTS של איש העסקים הישראלי ערן פולק המבוססת בניו יורק, מכרה את חלקה (49%) בפרויקט מגורים לענקית הבנייה היפנית

ערן פולק, מנכ”ל HAP INVESTMENTS : “אני שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק לאורך משבר הקורונה, הצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפרויקט המשותף שלנו  עם Daiwa House Group בלב ליבה של העיר ולהשיא ערך רב ל- HAP INVESTMENTS  ולמשקיעים. אני סמוך ובטוח כי עסקה זו משקפת את הביקושים האדירים לנדל”ן איכותי בניו יורק ומצפה לעסקאות משמעותיות נוספות בעת הקרובה. שמחתי לעבוד יחד עם Daiwa House Group ולסייע להם לממש את מלוא פוטניצאל השקעתם”.

ערן פולק, מנכ”ל HAP השקעות, קרדיט: יח”צ

HAP Investments, חברה בינלאומית להשקעות וייזום נדל”ן המבוססת בניו יורק, הכריזה היום, יום ב’, 18 באוקטובר 2021, על מכירה של חלקה (49%) בפרויקט The Maverick בניו יורק ל-Daiwa House Texas, חברת בת של חברת הבנייה הגדולה ביפן, Daiwa House Group לפי שווי של 506 מיליון דולר. HAP Investments ימשיכו לנהל את הפרויקט לאחר השלמת הקמתו בסוף 2021. 

בפרויקט נמכרו עד כה בשלב השיווק כ-25% מהדירות בשווי של 21,400 דולר למ״ר בממוצע. 

The Maverick, שנמצא ב-215 ו-225 West 28th St. בלב ליבה של העיר ניו יורק, הוא מתחם מגורים בעירוב שימושים הכולל שני בניינים בני 20 קומות כל אחד עם היצע כולל של שירותי יוקרה לרבות מתחמי טיפולי wellness וספא. הפרויקט משתרע על פני כ-95.25 דונם עם תמהיל של 87 דירות 2-5 חדרים ו-112 יחידות דיור להשכרה, כאשר כל דירה מדגישה את נופי העיר ומציעה עיצובים חדשניים עם גימורים איכותיים ביניהם ארונות מעץ אלון לבן, דלפקי שיש וחבילת אביזרי Miele מובנים. הדיירים נהנים גם מגישה לבריכת שחייה באורך 18 מ’, חדר יוגה וחדר כושר חדשני עם סאונה וחדר אדים. מפלס הגג מאובזר בגריל ותנור פיצות, וכן חדר משחקים המציע לדיירים מרחב חברתי נוח לילדים ולהוריהם כאחד. עם מיקום מושלם בשכונת צ’לסי במנהטן, המבנה הגמור קרוב לכל היופי שמציעה העיר ניו יורק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version