שלושה רבעים מהמטיילים בארה”ב תומכים בהנפקת תעודות חיסון בינלאומיות

covid-19-Image by Tumisu from Pixabay

70% מכלל הנוסעים תומכים בתעודות חיסונים בינלאומיים; 56% מהמטיילים הלא מחוסנים לא יתחסנו גם אם יידרשו לנסוע

הנוסעים שוב נוסקים, אך העתיד המיידי של הטיסות נותר סוער מאוד, על פי סקר של חברת OAG בקרב 1,800 נוסעים בארה”ב בחודשים יולי ואוגוסט. הקיבולת המקומית בארה”ב עלתה ב-81% מיוני -אוגוסט 2021, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול מתודלק על ידי ביקוש צרכני ער; 70% מהצרכנים שהשתתפו בסקר של OAG הזמינו טיסות עתידיות.

בעוד הנכונות של נוסעים לטוס גדלה, גרסת הדלתא, שיעורי ההדבקה בקורונה מוגברים והעדפות החיסון מכבידות על התחזית הקרובה. הרוב הגדול של הצרכנים שנסקרו על ידי OAG מדווחים על חיסון מלא. עם זאת, OAG מצא כי רק 15% מהאנשים שאינם מחוסנים מתכננים להתחסן לפני הטיול הבא שלהם.

חברות תעופה ויעדים רבים שוקלים מנדט חיסונים כדי לחזק את הביטחון ולהילחם בהדבקה. 68% מכלל הנשאלים בסקר אמרו כי הם מעוניינים או רוצים תעודות של חיסונים מקומיים, ו-70% סבורים שיש לדרוש תעודות חיסונים לנסיעה בינלאומית. באופן מדאיג, מבין אלה שאמרו שהם עדיין לא מחוסנים, 56% אמרו שהם עדיין לא יתחסנו גם אם חברת התעופה, שדה התעופה או היעד ידרשו ממנו לנסוע.

“מנדטים לחיסון הם נושא מקוטב. חברות תעופה, ממשלות ויעדים רבים שוקלים באופן פעיל לתבוע חיסונים כדי לטוס או להיכנס, ורוב הנוסעים תומכים בשימוש בדרכוני חיסון”, אמר ג’ון גרנט, אנליסט בכיר ב- OAG. “בעוד זה עשוי להוסיף דלק לאש חמה, הכוח והחוסן המתמשך של שוק הנסיעות כולו קשור ישירות לרמות חיסון גבוהות יותר ושיעורי הילוכים נמוכים יותר”.

נתונים נוספים מהמחקר של OAG:

חששות מתמשכים של COVID-19 משאירים כמה מטיילים מקורקעים. מתוך 30% מהנשאלים שעדיין לא הזמינו טיסות, 40% ממתינים לשיפור בשיעורי החיסונים והתקנות ו-30% ממתינים להידרש לתעודות חיסון.

תחזית הנסיעות העסקיות נותרה עמומה. רק 62% מהנוסעים העסקיים אמרו שהחברה שלהם מתכננת טיסות ב-12 החודשים הקרובים, בעוד ש-38% אמרו שלחברה שלהם אין תוכניות (20%) או שלא ציינו תוכניות (18%).

נסיעות החגים צפויות להתאושש. עונת הנסיעות לחגים 2021 צופה שתהיה הרבה יותר פעילה מ-2020. מתוך 38% מהמטיילים שהשתתפו בסקר של OAG שאמרו שהם בדרך כלל טסים לחגים, רק 40% מהקבוצה הזו עשו זאת ב-2020. השנה, אחוז הקבוצה שמתכוונת לטוס יותר מהכפילה את עצמה (85%). הקיבולת המתוכננת לשבוע הכריסטמס מספרת סיפור דומה, כרגע עם 47% יותר מושבים מקומיים שהוזמנו מאשר אשתקד .

התנהגות ההזמנה נותרה לא יציבה. כמעט מחצית מהמטיילים שהשתתפו בסקר עדיין מזמינים בהתרעה קצרה (בין שבועיים לחודש מראש), ומחציתם מזמינים בין חודשיים לשישה חודשים פלוס בחוץ. שמונים ושמונה אחוזים מצפים שמחירי הכרטיסים יעלו ב-12 החודשים הקרובים.

לקבלת תוצאות הסקר המלאות, ראו את הדו”ח המלא כאן: https://www.oag.com/us-traveler-survey

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version