עליה דרמטית בביקוש לבדיקות מהירות בסניפי ביקורופא

Image by Wilfried Pohnke from Pixabay

בעקבות כניסתו היום (רביעי 21.7.2021) לתוקף של “התו השמח” בסניפי ביקורופא נרשמה עליה דרמטית בביקוש לביצוע בדיקות סופיה מהירות עם תוצאה מיידית תוך 15 דקות. בדיקות האנטיגן המהירות מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות ומיועדות לילדים, בנו נוער ומבוגרים שטרם התחסנו ומחירן 69 שקלים

אמנון כהן, מנכ”ל ביקורופא מסר כי: “חלה עלייה של כ-30% בביקוש לבדיקות מהירות בשבועיים האחרונים, לאור הביקוש ההולך וגדל, הרחבנו את שעות הפתיחה של מרפאות ביקורופא והן פועלות החל משעות הבוקר ומעניקות שירות לאזרחים המעוניינים לבצע בדיקות מהירות”. 

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם הדגיש כי: “נערכנו בימים האחרונים עם כל מפעילי תחנות הבדיקה בתשלום ברחבי הארץ כמו ביקורופא, יוסי אמבולנס, המרכזים הרפואיים ויתר המקומות לקראת התו השמח. במקביל אנחנו נערכים גם לביקוש מוגבר עוד יותר לביצוע בדיקות אנטיגן מהירות עם תשובה מיידית לצרכי התו הירוק”. 

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. הטכנולוגיה שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי ומאפשרת לבצע 100 בדיקות בשעה, הפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה וצברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות בישראל ועשרות מיליוני בדיקות בעולם. לבדיקה דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות והיא מזהה את כל הווריאנטים המדאיגים שהתפתחו.

ביקורופא וסופיה מזכירים לציבור, בדיקה מיידית היא לא תחליף לחיסון. עדיף להתחסן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version