עגלה חכמה כחול לבן כובשת את מקסיקו

העגלה החכמה של איי2זי 2---קרדיט איי2זי

חברת הטכנולוגיה הישראלית A2Z Smart Technologies מתרחבת לדרום אמריקה; מתחילה פיילוט ראשון של העגלות החכמות ברשת מזון גדולה במקסיקו המונה כ-250 סניפים בכל רחבי המדינה; מדובר בצעד אסטרטגי כחלק מתוכנית התרחבות צפון אמריקה, אירופה ויעדים נוספים

חברת A2Z נסחרת בבורסה בקנדה ונמצאת בתהליך מתקדם לרישום למסחר בנאסד”ק.

חברת הטכנולוגיה הישראלית A2Z Smart Technologies שמפתחת ומספקת עגלות חכמות בקידמת הטכנולוגיה בעולם מעלה הילוך ועושה זאת שוב. החברה מבצעת חדירה אסטרטגית משמעותית ליבשת אמריקה לרשת קמעונאות גדולה במקסיקו. 

חברת (0A2Z Smart Technologies (TSXV: AZ) (OTCQX: AAZZF דיווחה כי תחל פיילוט ראשון עם העגלות החכמות שפיתחה באמצעות חברת cust2mate שבבעלותה, ברשת קמעונאית ענקית במקסיקו, המפעילה יותר מ-250 סניפים ברחבי המדינה. הפיילוט יתקיים במשך 60 יום בסניף הדגל של הרשת, במקסיקו סיטי. בפיילוט הראשוני ישתתפו 20 עגלות. הצלחת הפיילוט תוביל לביצוע רכש עגלות חכמות בפריסה ארצית. 

העגלה החכמה מאפשרת איסוף מהיר של מוצרים על ידי סריקה בזמן ההכנסה של המוצר לעגלה והפעלת אמצעי בקרה חכמים. העגלה מהמתקדמות מסוגה בעולם, עובדת בפועל כבר מספר חודשים עם לקוחות המבצעים קניות באמצעות הפלטפורמה. שילוב של חומרה תוכנה ותקשורת המאפשרים ללקוח לבצע קניה חווייתית לשלם את התמורה בעגלה החכמה ולצאת מהסופרמרקט ללא עיכוב ותורים. 

בן-צור יוסף, מנכ”ל חברת A2Z: “אנו שמחים על ההזדמנות להיכנס לאחת מרשתות הקמעונאות המובילות במקסיקו, המוכרת בעיקר בזכות הגישה החדשנית שלה. לאחר שהוכחנו מעל לכל ספק שהמוצר עובד ומשפר משמעותית את חוויית הקניה בישראל, אנו מתחילים לשווק את העגלות החכמות למרכולים ורשתות בחו”ל כחלק מאסטרטגיה כוללת להתרחבות גם לצפון אמריקה ואירופה. העגלה החכמה שלנו תחולל מהפכה בתחום חוויית הקניה, משלב הכניסה למרכול ועד היציאה ללא המתנה בסיום. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לרשת להכווין צרכנים למוצרים במבצע, ליידע על מוצרים חדשים ולהציע הצעות נוספות לשיפור חוויית הקנייה והשירות. הפיילוט שיחל ברבעון הקרוב מהווה את המשך תהליך השיווק שלנו למדינות נוספות ולרשתות קמעונאות מובילות בעולם”. 

בכיר ברשת המקסיקנית הוסיף: “אנו מאמינים שהעגלה החכמה תשפר את חווית השירות של הצרכנים שלנו, כמו גם את היכולות התפעוליות שלנו בתוך הסניפים. המטרה שלנו כרשת קמעונאית היא לאמץ טכנולוגיה חדשנית שתקל על תהליך הקנייה ותהפוך אותו למהנה יותר. אנו מתרגשים מתחילת הפעילות המשותפת ומכך שנוכל לחוות בזמן אמת את היכולות ה’מתוחכמות אך נגישות’ של העגלה החכמה הישראלית”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version