סיפור מבית ICR וישראל קנדה

ICR הדמייה וויופוינט שכונת גפן הרצליה

למעלה מ-150 דירות בהיקף מכירות של 438 מיליון ₪, נמכרו בפרויקט “שכונת גפן” בהרצליה – בזמן שיא של חודש וחצי.

באפריל 2021 יחלו העבודות לבניית פרויקט היוקרה “שכונת גפן – הרצליה פינת גליל ים” במסגרת התחדשות עירונית שמובילה בנווה ישראל יזמית הנדל”ן ICR מבית ישראל קנדה והאחים נקש

84 משפחות מאושרות מתוך 124 שגרות בשכונת נווה ישראל (שלב א’) קיבלו הודעה משמחת, כי עליהן לפנות את הדירות תוך 90 יום.

בכך, לאחר 7 שנים, יוצא לדרך פרויקט פינוי בינוי בשכונת נווה ישראל שבהרצליה, ויהפוך לפרויקט היוקרה “שכונת גפן – הרצליה פינת גליל ים” שמובילה יזמית הנדל”ן ICR מבית ישראל קנדה והאחים נקש (באמצעות ראם מגורים).

על ביצוע העבודות הופקדה חברת תדהר בנייה, והן תחלנה בעוד כ-3 חודשים. ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-670 מיליון ₪.

מייד עם השלמת הפינוי, יחלו העבודות בשטח – הריסת המבנים ותחילת ביצוע הפרויקט, כאשר השלמת בניית “שכונת גפן” היוקרתית החדשה שתכלול 400 יח”ד, צפויה להסתיים בעוד כ-4 שנים. במהלך תקופה זו ועד לסיום הבנייה, המשפחות במתחם יעברו לדירות חלופיות, עבורן יקבלו דמי שכירות, ובסיומה יחזרו לדירותיהן המרווחת והחדשות אשר יכללו בנוסף לקיים תוספת מטרים, ממ”ד, מרפסת וחניה.

“שכונת גפן” בהרצליה פינת גליל ים, תוקם ברח’ בר כוכבא, בדרום העיר הרצליה, בסמיכות לקיבוץ גליל ים, קניון שבעת הכוכבים ולפארק הרצליה.

הפרויקט היוקרתי משתרע על פני שטח כולל של כ- 16 אלף מ”ר ויכלול 8 בניינים בני 7, 9 ו-14 קומות הכוללים סה”כ 400 יח”ד (במקום ה-124 הקיימות) וכן 1,000 מ”ר שטחי מסחר.

מורדי שבת מנכ”ל ICR: “מדובר באירוע מכונן בשלבי הקמת הפרויקט ואנו נרגשים על כך. אנו נמצאים בעיצומה של מכירה בפרויקט שכונת גפן כאשר נמכרו כבר למעלה מ-150 דירות בזמן שיא של כחודש וחצי. השילוב של התחדשות עירונית, תוך שמירה על רווחת בעלי הזכויות שהינם שותפים מלאים לדרך, יאפשר להם לקבל בסופו של יום דירת פרימיום מרווחת, איכותית וחדשה, יחד עם בנייה של מבנים מודרניים. הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה ותמשוך אליה בקרוב אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. מיקום השכונה בצמוד לשכונת גליל ים וקרבה למרכז העיר הרצליה ולצירי תחבורה ראשיים, הופכים את הפרויקט לאיכותי ולאטרקטיבי במיוחד. ICR, אשר שואבת מהדנ”א של בעלות השליטה בה, מהווה שחקנית מובילה בתחום ההתחדשות העירונית בארץ ופועלת בערים נבחרות בהן תל אביב, בת ים, ירושלים, גבעתיים וכעת גם הרצליה.

מורדי שבת צילום יפעת שגב

עוד הוסיף מורדי שבת, מנכ”ל ICR: “אין ספק כי התארגנות הדיירים, והיותם מלוכדים כאשר הם מבינים את חשיבות גיבושם ואת הרעיון תוך צפייה קדימה, סייע לקידום המתחם בלוחות זמנים צפופים. צוותי העבודה של ICR בתחום ההתחדשות עושים עבודתם ברגישות ובנחישות לטובת כל הצדדים, על מנת לקדם מתחמי התחדשות עירונית בלוח הזמנים הקצר ביותר הניתן. אין משמח מזה לראות יציאה אל הפועל, אנו עמלים לקראת טקס ההריסה ואנו עמלים בקצב לצורך השלמת תכנון שלב ב’ והקצאת הדירות ליתר בעלי הזכויות. אנו מעוניינים לקצר את לוחות הזמנים ולבנות בסופו של יום את הפרויקט בהינף אחד במקום שלושה שלבים כפי שתוכנן בתחילה.”

“שכונת גפן” כוללת פינוי של 9 בנייני רכבת בני 4 קומות וכ-124 יח”ד שמצויים כיום במתחם. במקומם תחל בניית 400 יח”ד ב- 8 בניינים בני 7, 9 ו-14 קומות ובהן דירות 3,4,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. עוד כוללת התוכנית כ-1,000 מ”ר שטחי מסחר מלווי רחוב ושטחים ציבוריים אשר יכללו מעברי רחוב משולבים לפארק, לקריית החינוך, סביבת מגורים פרטית ופיאצה פנימית. 

“שכונת גפן” הינו פרויקט עם עירוב שימושים שיכלול אלמנטים שונים, החל משטחים פתוחים, מרוצפים ומגוננים בין הבניינים, דרך פיאצה עירונית מרוצפת ומגוננת עם חזית מסחרית אינטימית, מלווה רחוב, ועד מעבר מהרחוב הראשי (בר כוכבא) לתוך השכונה, אל הפארק, אל גני הילדים ואל קרית החינוך הקיימת.

שכונת נווה ישראל ממוקמת בצידה הדרומי של העיר הרצליה, בסמוך לגבול המוניציפאלי עם רמת השרון (מדרום), וקיבוץ גליל ים (ממעריב) ובו שכונת גליל ים המתפתחת.

השכונה נמצאת בתנופת פיתוח, מצויה בקרבה למרכז העיר, לקניון שבעת הכוכבים ולפארק הרצליה הכולל מגרשי ספורט ושטחי פנאי נרחבים. מדובר בשכונה קטנה ואינטימית, שקטה במיוחד, עם גישה מהירה ונוחה לצירי תחבורה עיקריים וליציאות ממנה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version