חדשותעסקים

סינכרונוס מינתה את טיילור ס. גרינוולד למנהל הכספים הראשי

מוביל פיננסי המביא יותר מ -20 שנות ניסיון בחברה ציבורית לסינכרונוס

סינכרונוס טכנולוגיות בע”מ Synchronoss Technologies, Inc. (נאסד”ק: SNCR), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, הודיעה היום כי טיילור ס. גרינוולד מונה לאלתר לסגן נשיא בכיר ומנהל כספים ראשי. בתפקידו החדש בסינכרונוס, גרינוולד יפקח על הפעילות הפיננסית הגלובלית של החברה, לרבות חשבונאות, כספים, תכנון וניתוח עסקי, פיתוח תאגידי וקשרי משקיעים.

גרינוולד מביא לסינכרונוס ניסיון רב בניהול כל הפונקציות הפיננסיות של ארגונים ציבוריים גלובליים גדולים. לאחרונה כיהן כסמנכ”ל כספים בכיר ומנהל כספים ראשי, ב- Endurance International Group, חברת שירותי IT. לפני כן, הוא היה 18 שנים בתאגיד Convergys שם הוא מילא כמה תפקידי הנהלה בכירים, כולל סגן נשיא בכיר לכספים, בקרה ומנהל חשבונות ראשי.

“אני שמח לקבל בברכה את טיילור לצוות ההנהלה הבכיר שלנו”, אמר ג’ף מילר, נשיא ומנכ”ל סינכרונוס. “טיילור מביא לשולחן ניסיון משמעותי בהנעת צמיחה ורווחיות בהכנסות עבור חברות גדולות בתעשיות הטכנולוגיה והשירות העסקי. בנוסף, הוא מציע ידע עמוק בפיתוח תאגידי, כולל רכישות ודיווידנדים, מיומנות מוכחת עם אסטרטגיות תפנית ורקע טכני חזק. אני בטוח שמומחיותו וחוכמה פיננסית שלו ישפיעו באופן מיידי ככל שנמשיך למקם את Synchronoss לעתיד ולהבטיח שללקוחותינו ברחבי העולם יהיו המשאבים הדרושים להם כדי ליצור קשר עם מנויים בדרכים אמינות ומשמעותיות”.

מילר הוסיף כי לו פררו, שכיהן כממלא מקום סמנכ”ל הכספים ברבעון האחרון, יישאר בחברה כסמנכ”ל תפעול פיננסי ומנהל משאבי אנוש ראשי, המדווח לטיילור. “לו עשה עבודה פנטסטית לאחר שהתבקש לקחת את תפקיד סמנכ”ל הכספים בפועל מוקדם יותר הקיץ בנוסף לאחריות האחרת שלו. הדירקטוריון ואני מצפים למנהיגות המתמשכת שלו איתנו בהמשך”, אמר מילר.

גרינוולד אמר שהוא נרגש להצטרף לחברה. “העבודה שסינכרונוס השיגה בשנה האחרונה כדי לשפר את מסלולה העסקי מרשימה, ומתכבד להצטרף לחברה בתקופה כה חשובה. אני מצפה לעזור לסינכרונוס לבנות מומנטום לצמיחה בהכנסות ולספק את היעדים האסטרטגיים שלה ללקוחות ולבעלי העניין האחרים שלה”, הוא אמר.

גרינוולד סיים תואר שני במנהל עסקים מהמכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס – בית הספר לניהול סלואן ותואר ראשון בהנדסה מהמכון הטכנולוגי של ג’ורג’יה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן