סימטריה ו-AST Private Company Solutions חתמו על שותפות אסטרטגית

Astrella Logo

(AST Private Company Solutions (AST PCS הכריזה על חתימה על שותפות אסטרטגית עם סימטריה (Simmetria Trading Solutions Ltd), ספקית מובילה של נזילות לחברות טכנולוגיה פרטיות המופעלות באמצעות טכנולוגיית סיוע דיגיטלי הפועלת מישראל. טבלת ההיוון של Astrella® ופלטפורמת ניהול נתוני הבעלות של AST PCS תהיה זמינה כעת כדי לתמוך בלקוחות של סימטריה הזקוקים לפתרון משולב לניהול נתוני הבעלות שלהם, תוך מתן אפשרות לצוותי ההנהלה לחלוק נתונים של טבלאות היוון ולהציע הזדמנויות נזילות לצוותים שלהם.

AST PCS היא השלוחה המבוססת בעמק הסיליקון של חברת פתרונות הבעלות ומובילת התשלומים Equiniti, והספקית של Astrella, פלטפורמת תוכנה כשירות מבוססת ענן, המשלבת טכנולוגיית בלוקצ’יין קניינית חדשנית, בינה מלאכותית ואנליטיקה של חיזוי. יתר על כן, Astrella בנויה עם מערכת אקולוגית מבוססת API ליצירת קשר מהיר עם חברות השקעות פרטיות מובילות, ספקי הערכת שווי, שירותים לתגמולי הון, קרנות לפתרונות נזילות ומנהלי עושר.

סימטריה, שבסיסה בישראל, היא החברה הראשונה שקיבלה אור ירוק, בצורה של מכתב אי-פעולה, מרשות ניירות הערך הישראלית להשיק שוק ניירות ערך דיגיטלי. השוק של סימטריה מופעל באמצעות Algorand, רשת בלוקצ’יין מבוזרת, ניטרלית פחמן, הממנפת מבנה דו-שכבתי ווריאציה ייחודית של מנגנון הקונצנזוס של הוכחת הימור (POS) כדי לזרז את מהירות ביצוע של העסקאות, וכדי להבטיח שהבורסה הדיגיטלית בנויה מהיסוד על טכנולוגיית הבלוקצ’יין הטובה ביותר הזמינה.

“בעוד שהקרב על הכישרונות משתולל, השקיפות סביב מענקי הון והזדמנויות נזילות מתוכננות הם הפתרון המושלם לגיוס ושימור עובדים בידי חברות טכנולוגיה פרטיות”, אמר זיו קינן, מייסד ומנכ”ל סימטריה. “אנו נרגשים לראות פתרון כמו Astrella בשוק, שכן טכנולוגיה וניהול נתונים חזקים יותר ישמשו להרחבת מגוון אפשרויות המימון הניתנות ללקוחותינו המשותפים ככל שהם גדלים. השילוב של פתרונות העסקאות שלנו עם הצמיחה המהירה של כמות הלקוחות Astrella הוא מנצח עבור כולם”.

ראש AST PCS ישראל, אביבית פרזם בן-אבי, LL.B, מוסיפה, “הקשר שלנו עם חברות ישראליות ממשיך לגדול ככל שאנו מפתחים שותפויות עם חברות כמו סימטריה שהן השחקניות הטובות מסוגן בקטגוריה של עסקאות של חברות פרטיות. זהו שלב חשוב נוסף ביצירת אקו סיסטם ניהול נתונים מעוגל היטב שאנו מאמינים שחברות ישראליות דורשות – בין אם מדובר בסטארט-אפ, חברה בצמיחה או חברה שקרובה להנפקה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version