סיכום חודש ספטמבר 2024 – החודש של אלטשולר \ השנה של אלטשולר

Photo-Sinisa-Botas-Dreamstime.com

בחודש ספטמבר פוליסת חסכון מסלול “כללי” סיימו עם תשואה ממוצעת של כמעט 1.8% תשואה חיובית!

*מקור לנתונים – מחשבוני תשואות חברות הביטוח השונות

בסיכום 9 החודשים הראשונה של 2024 ממוצע התשואה ברמת הסיכון הבינונית “כללי” עומד על מעל 10%!

ניתן לראות כי “הכשרה בסט אינווסט –מסלול אלטשולר שחם כללי” סיימה את חודש ספטמבר במקום ה-1 וממשיכה להוביל ואף להגדיל את הפער אל מול המתחרות  מתחילת השנה – כבר מעל 1% מהמקום ה-2!

במקום ה-2 בתשואה מתחילת 2024 עוד בית השקעות תחת “הכשרה בסט אינווסט” – מור בית השקעות אשר הניב 10.18% תשואה ברמת הסיכון הבינונית.

שווקי המניות בישראל

אחרי חצי חודש ספטמבר ראשון מאוד שלילי בישראל, 

הבורסה בישראל כאילו “חזתה פני עתיד” ובמשך 7 ימי המסחר האחרונים של החודש – גם בימים שקדמו לחיסול נסראללה עלתה בלי הפסקה וסיימה בעליות חדות מאוד אחרי חצי חודש שלילי ביותר!

ת”א 35 סיים ב+1.46%

ת”א 125 סיים ב+1.77%

שווקי המניות בעולם:

לאחר שנתיים של 8 עליות בריבית בארה”ב, חווינו הפחתת ריבית ראשונה של 0.5% בארה”ב במהלך חודש ספטמבר.

הדבר גרם לעובדה שלמרות שבדרך כלל חודש ספטמבר הוא חודש שלילי בשווקי המניות, גם בחודש ספטמבר כמו ב-8 מתוך 9 החודשים הראשונים של 2024 – מרבית המדדים סיימו בעליות קלות!

בסיכום חודש ספטמבר עלו המדדים בארה”ב:

מדד הדאו ג’ונס עלה ב+1.85%

מדד ה-S&p500 עלה ב 2.02%+

מדד הנאסד”ק (100 הטכנולוגיות הגדולות) – עלה ב-2.48%+

יתרונות המוצר פוליסות חסכון:

מאפשרים למבוטחים ליהנות ממוצר מעולה שפרח בשנים האחרונות עם תשואות מעולות.

דן גרינברג הינו מתכנן פיננסי ופנסיוני המתמחה בקופות גמל, גמל תיקון 190, קרנות השתלמות, ליווי והכוונה לפרישה, בעל רישיון פנסיוני וכן BA בכלכלה וניהול עם למעלה מ-15 שנות ניסיון.  

אין באמור לראות המלצה להשקעה בחברה כזו או אחרת. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version