סיילספורס וסלאק משיקות פלטפורמה אחת המחברת בין עובדים, לקוחות ושותפים

Image by Gerd Altmann from Pixabay

סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM, מפרסמת היום חידושים המביאים את יכולותיה של Slack, פלטפורמה לניהול תקשורת פנים ארגונית, לתוך מוצרי סיילספורס ותעשיית שרותי הענן, ושורה של חידושים של Slack המאפשרים לצוותים לעבוד בשיתוף פעולה וגמישות על פני גבולות ארגוניים. יחד, סיילספורס ו-Slack מחברים בין עובדים, לקוחות ושותפים בפלטפורמה אחת מהימנה כדי לספק הצלחה מכל מקום.

“כיום מקום עבודה כבר אינו מוגבל למשרד פיזי; מדובר ביצירת חוויה דיגיטלית סוחפת”, אומר ברט טיילור, נשיא ומנהל התפעול הראשי של סיילספורס. “יחד, סיילספורס ו-Slack מאפשרים לארגונים ברחבי העולם לבנות את המטה הדיגיטלי שלהם – מחברים עובדים, לקוחות ושותפים על גבי פלטפורמה אחת”.

“יש לנו הזדמנות של פעם בדור לחשוב מחדש, לעצב מחדש ולשפר באופן קיצוני את כל היבטי העבודה”, אומר סטיוארט באטרפילד, מנכ”ל ומייסד שותף ב-Slack. “יחד, Slack וסיילספורס יעזרו לעסקים לשגשג בעולם העבודה החדש על ידי חיבור של כל העובדים במטה דיגיטלי שבו שיתוף הפעולה מתרחש בצורה חלקה יותר, ההחלטות מתקבלות ביתר קלות והשינוי העסקי קורה בהצלחה רבה יותר”.

כאשר ארגונים עשו את המעבר הפתאומי לעבודה מרחוק, עבודות השגרה המשרדיות הכי פשוטות תורגמו לעולם הווירטואלי. כיום, ברור שמקום העבודה לא יחזור להיות כפי שהיה. עם תשע מתוך עשר חברות שמתכננות מודל היברידי, על הארגונים להמציא מחדש את התהליכים והכלים שעליהם הסתמכו בעבר, כמו פגישות אישיות, הודעות דוא”ל ברחבי החברה ואתרי אסטרטגיה לעולם הדיגיטלי.

החידושים של Slack-First Customer 360 של היום ומוצרי Slack החדשים מאפשרים לכולם לשתף פעולה בערוצים המאחדים צוותים פנימיים וחיצוניים ומייעלים תהליכי עבודה הבנויים סביב נתוני CRM, ומעניקים להם מקור אחד לעסק שלהם וראייה משותפת מהימנה על הלקוח. הדבר מפתח כוח עבודה מבוזר על ידי פירוק קבוצות כוח, ייעול התקשורת והעצמת שיתוף פעולה בין מחלקות ועם לקוחות ושותפים.

חידושים של Slack-First Customer 360 מאפשרים לארגונים לספק הצלחה מכל מקום לסגור עסקאות מהר יותר עם מכירות Slack-First

מכירות Slack-First מאפשרות לצוותי מכירות לשתף פעולה בזמן אמת כדי לסגור עסקאות נוספות מהר יותר ומכל מקום. לנציגי המכירות יש כעת גישה, עדכון ושיתוף של רשומות סיילספורס ישירות ב-Slack, ויכולות התראה חדשות עוזרות לצוותים להישאר מעודכנים ומותאמים לגבי עדכוני חשובים.

להאיץ את רזולוציית התיק עם שירות Slack-First

שירות Slack-First מאפשר לצוותי שירות לזהות ולהביא אוטומטית את המומחים הנכונים לכל תיק. יכולות חיפוש חדשות ומציאת מומחים מאפשרות לצוותים רב-פונקציונליים לשתף פעולה על אירועים בעדיפות כדי לפתור מקרים של לקוחות בצורה יעילה יותר.

להעצים מסעות פרסום עם Slack-First Marketing

Slack-First Marketing מאפשר לצוותי שיווק ולשותפי סוכנויות לשתף פעולה במרחב עבודה דיגיטלי משותף. משווקים יכולים כעת להאיץ את תכנון המסע בעזרת המלצות איינשטיין ב-Slack, ואוטומציה של Pardot מאפשרת לכל המחלקות לשתף פעולה בראיה אחת ומשותפת של הלקוח.

להגדיל את ההכנסות מעסקים באמצעות Slack-First Commerce

מסחר Slack-First מסייע לצוותים לקבל הבנה מעמיקה יותר של העסק שלהם, להסתגל למגמות משתנות ולהתחבר ללקוחות ולעמיתים שלהם. יכולות התראה חדשות מאפשרות לצוותים להקדים את המגמות העסקיות ולפתור בעיות הזמנה במהירות.

להעמיק את המודעות למותג עם Slack-First Experience

החוויה Slack-First עוזרת לחברות לבנות את המותג שלהן ולפעול בהתאם להשקעות השיווק שלהן עם חשיפה רבה יותר בזמן אמת לקמפיינים. שילובי CMS חדשים מתריעים בפני צוותים פנימיים וחיצוניים כאשר מתפרסם תוכן חדש.

לבנות אפליקציות במהירות עם פלטפורמת Slack-First

עם פלטפורמת Slack-First, כל מנהל ומפתח יכולים לבנות אפליקציות בקלות עם כלים בעלי קוד פשוט המשלבים נתונים מכל מערכת עסקית. יכולות חדשות מאפשרות לצוותים ליצור זרימות עבודה מקצה לקצה המציגות פעולות ואישורים בין עובדים, שותפים ולקוחות ישירות ב-Slack.

ללמוד את זרימת העבודה עם טריילהד עבור Slack

Trailhead for Slack מעניק למידה מותאמת אישית המופעלת על ידי AI ישירות ב-Slack. כעת העובדים יכולים לעבוד וללמוד מיומנויות רלוונטיות בצורה חלקה בסביבה אחת ב-Slack, ולעזור לעובדים להגיע למטרות הפיתוח שלהם ולארגונים לבנות מומחיות בכוח העבודה.

לקבל החלטות מבוססות נתונים באמצעות Slack-First Analytics

Slack-First Analytics נותן לצוותים את התובנות הדרושות להם בדיוק במקום בו הם עובדים כדי לקבל החלטות חכמות ומהירות יותר. יכולות חדשות של איינשטיין מאפשרות לצוותים לבצע תחזיות המונעות על ידי AI, והודעות עוזרות לצוותים להישאר מעודכנים בנתונים ובטרנדים רלוונטיים.

לחבר נתונים מכל מערכת עם MuleSoft for Slack

MuleSoft for Slack משלב יישומים עסקיים מרובים ישירות ב-Slack, ומבטל את הצורך בהעברת הקשר בין תוכנות ומערכות שונות. יכולות חדשות מאפשרות למשתמשים לחבר אפליקציות ונתונים ל-Slack בלחיצות, לא בקוד, ולכלול התראות אוטומטיות בתהליכי העבודה שלהם.

לשתף פעולה בצורה חלקה עם Quip for Slack

Quip for Slack מאפשר לצוותי מכירות לעבוד יחד במרחב עבודה דיגיטלי אחד סביב תצוגה אחת של הלקוח. כעת צוותי מכירות יכולים להטמיע מסמכי Quip ישירות ב-Slack, המאפשרים שיתוף פעולה קל יותר וביצוע עסקאות מהירות יותר.

לנהל עסקאות מכל מקום עם Slack-First Banking

בנקאות עסקית והשקעות Slack-First מסייעת לבנקאים לייעל את התקשורת ולסגור עסקאות מהר יותר מכל מקום. סיכומי אינטראקציה חדשים מאפשרים לבנקאים ליצור, לשתף ולשתף פעולה על פרטי החשבון בערוץ אחד של Slack.

לשפר את הרווחה באמצעות Slack-First Healthcare and Life Sciences 

Slack-First בריאות ומדעי החיים מסייעים לארגונים ולעובדים לנווט את המעבר מעבודה אישית לעבודה דיגיטלית ראשונה, ללא קשר לגודל או למורכבות. עם סיילספורס ו-Slack, ארגוני בריאות יכולים לאסוף עובדים ולהעסיק עובדים חדשים באמצעות ערוצי ייעוד, בוטים והתראות על משאבים חיוניים והדרכות.

להתחבר למטרות באמצעות Slack-First Philanthropy

פילנתרופיה Slack-First מקרבת את העובדים לגורמים שאכפת להם מהם. יכולות חדשות מאפשרות לעובדים לתרום, להתנדב, ליצור קמפיינים ולהתחבר לעמותות ישירות ב-Slack.

למקסם את ההשפעה עם מלכ”ר Slack-First

ענן Slack-First ללא מטרות רווח נותן לארגונים פלטפורמה אחת להעמקת ההשפעה החיובית שלהם מכל מקום. כעת צוותים יכולים להפגיש את המומחים הפנימיים והחיצוניים הנכונים ב-Slack, וזאת כדי לשתף פעולה בפרויקטים, ומידע יומי המספק עדכונים אוטומטיים על מדדים ומגמות מפתח.

ליצור קמפוס דיגיטלי עם Slack-First Education

חינוך Slack-First מסייע למוסדות ליצור קמפוס מחובר יותר. המרכז החדש להצלחת סטודנטים ב-Slack מפגיש נתונים מכל רחבי הארגון, ונותן לסגל ולצוות מבט יחיד על הסטודנטים כדי לספק חוויות חינוך מותאמות אישית יותר.

חידושים של Slack מייעלים את התקשורת עם כל אחד

עבודה אסינכרונית עם Slack Clips

Slack Clips מציע אלטרנטיבה לזרם האינסופי של פגישות רבות ודרך תקשורת גמישה ואסינכרונית יותר. בעזרת Slack Clips, משתמשים יכולים ליצור, לשתף ולצרוך בקלות תוכן וידאו ושמע בערוצים – מה שמאפשר להם לתרום לשיחה בזמן שלהם. חווית ההפעלה של Slack Clips מעניקה למשתמשים את האפשרות להאיץ או להאט את התוכן, לקרוא את התמליל או לצפות תוך כדי תנועה מהטלפון, וההקלטות מאוחסנות בארכיון עם תמלולים הניתנים לחיפוש.

עבודה בשיתוף פעולה עם שותפים חיצוניים באמצעות Slack Connect

Slack Connect מוציא את התקשורת מתיבות הדואר האלקטרוני הישנות לערוצים, כך שצוותים יכולים לעבוד במהירות ובשיתוף פעולה עם ארגונים חיצוניים. פונקציונליות חדשה של חיבור ממומן על ידי Slack Connect מקלה עוד יותר על השימוש ב-Slack Connect עם שותפים שאינם משתמשי Slack קיימים, מה שמאפשר ללקוחות לתת חסות לערוצים עם שותפים חיצוניים.

GovSlack

Slack מספקת לממשלות ולשותפותיהן מטה דיגיטלי מאובטח ומרוכז. GovSlack היא גרסה של Slack הפועלת בסביבת ענן מוסמכת על ידי הממשלה ומספקת את אותה חווית Slack, המשפרת את הפרודוקטיביות, תוך עמידה בדרישות האבטחה והתפעוליות הגבוהות ביותר של הממשלה הפדרלית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version