סטרטסיס משיקה פלטפורמת תוכנת קוד פתוח לייצור תעשייתי

GRABCAD-STRATASYS, קרדיט: סטרטסיס

מבוסס הדפסה תלת מימדית, המותאמת לעידן ה״תעשייה 4.0״

פלטפורמת ה-GrabCAD תשמש גם מדפסות תלת מימד תעשייתיות של סטרטסיס וגם של מדפסות של יצרנים אחרים והיא תשתלב היטב בתשתיות הארגוניות של ״תעשייה 4.0״ ויישומים ארגוניים אחרים. 

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), מובילה עולמית בתחום פתרונות הדפסה בתלת מימד מבוססי פולימרים, השיקה את ה- GrabCAD, פלטפורמת ייצור פתוחה בתלת מימד המיועדת לארגונים, שמאפשרת לנהל ולתפעל את כל הליך הייצור התעשייתי בתלת מימד. 

השימוש במערכות הדפסה תלת מימדית (ייצור תוספי) משמש יותר ויותר לאחרונה בייצור תעשייתי רחב היקף של מוצרי קצה. כדי להיערך לכך, מדפסות התלת מימד המותאמות להדפסה בקנה מידה גדול, דורשות יכולות תפעוליות חדשות מונעות תוכנה, דוגמת היכולת לנהל מספר רב של מדפסות הממוקמות באתרים שונים, ניטור איכות התוצאות ושילוב חלק עם מערכות ארגוניות אחרות. פתרונות הייצור המסורתיים לא תוכננו לסביבות עבודה של הדפסה בתלת מימד, שבבסיסן הן דיגיטליות לחלוטין. 

הפלטפורמה שפותחה בסטרטסיס מיועדת במדוייק לצרכים הייחודיים של ייצור בתלת מימד – משלב התכנון ועד שלב ההפקה ואף משתלבת היטב בתשתיות הארגוניות של ״תעשייה 4.0״ ויישומים ארגוניים אחרים. מעבר ליישומי GrabCAD, הפלטפורמה פתוחה לכל ספקי התוכנות שעונים לדרישות, באמצעות תשלום דמי רישוי לשימוש ב-SDK. לפלטפורמה יש כיום מעל 38 אלף משתמשים ביישום וכ- 20 אלף מדפסות. הפלטפורמה מעבדת מעל 35 גיגה בייט של נתונים מדי יום והיא נתמכת על ידי צוות גלובלי של כ-100 מפתחים.

להערכת חברת המחקר SmarTech, היקף שוק התוכנה לייצור תוספי יגיע לסך של 3.3 מיליארד דולר עד 2026 – עלייה מהיקף שוק פחות מ-500 מיליון דולר בשנת 2020. מיצובה של סטרטסיס בתעשיית הייצור התוספי ויחסיה עם רבות מהחברות המובילות בעולם, יסייעו לחברה לשמור על מקומה כספקית המרכזית של פלטפורמת ההדפסה בתלת מימד.

״אנו רואים לא מעט יצרנים, שמעבירים מדפסות התלת מימד מהמעבדה לרצפת הייצור, מעבר שמעלה את הדרישות התפעוליות, משלב הייצור ועד לשלב בדיקת האיכות״, אומר נדב גושן, סגן נשיא בכיר לתוכנה בחברת סטרטסיס. ״פלטפורמת ה- GrabCAD הארגונית שלנו, המיועדת במיוחד להדפסה בתלת מימד יכולה לשמש כזרז לצמיחת תחום תוכנת ההדפסה בתלת מימד. היא מאפשרת ללקוחות לנהל ביעילות מערכות תפעוליות גדולות ומורכבות יותר, כדי להפיק ולייצר חלקים באיכות גבוהה לשימוש קצה״. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version