סופטבנק מינתה את אלכס קלאוול למנכ”ל SoftBank Group International

SoftBank Group Corp

מישל קומבס יפרוש לאחר חמש שנים ב-SoftBank

קלאוול מביא לתפקיד שנים של ניסיון גלובלי ב-SoftBank

SoftBank Group Corp. (“סופטבנק”) הודיעה כי אלכס קלאוול, כיום שותף מנהל ב-SoftBank Group International (SBGI), מונה למנכ”ל SBGI, החל ב-30 ביוני 2022. מר קלאוול יחליף את מישל קומבס, שהחליט לעזוב את SoftBank כדי לחפש הזדמנויות חדשות.

מר קלאוול מביא לתפקיד שבע שנות ניסיון ניהולי ב-SoftBank ברחבי טוקיו, עמק הסיליקון וניו יורק, והוא יפקח על התפעול ופורטפוליו ההשקעות של SBGI, כולל אחזקותיה ב-Boston Dynamics, SoFi, Fortress, T-Mobile, ו-ARM, בין שאר חברות הפורטפוליו. יחד עם SoftBank Vision Funds, SBGI אחראית על כל הפעילויות של SoftBank Group Corp מחוץ ליפן, כולל ברחבי אירופה, ארצות הברית, אסיה ואמריקה הדרומית.

מסאיושי סון, מנהל נציג, מנהל תאגידי, יו”ר ומנכ”ל SoftBank Group Corp, אמר: “בהתבסס על יותר משני עשורים של ניסיון בפיתוח תאגידי והשקעות, אלכס היה זה מכבר מנהל מהימן עבור SoftBank במספר מיקומים ברחבי העולם. אני בטוח שהניסיון שלו – בשילוב עם צוות SoftBank החזק סביבו – ישרת אותנו היטב כשנמשיך את המסע שלנו כבעלי חזון קפיטליסטים”.

מר סון המשיך, “אני רוצה להודות למישל על תרומתו המכרעת ל-SoftBank בחמש השנים האחרונות. הוא מילא תפקיד קריטי בכמה מההשקעות והנכסים החשובים ביותר שלנו, ואני מאחל לו כל טוב עם תוכניותיו העתידיות. אני שמח שהוא יישאר חלק ממשפחת SoftBank על ידי כך שימשיך לייצג אותנו במועצות של חברות פורטפוליו שונות”.

מר קלאוול הגיב, “אני מרגיש כבוד בזכות האמון שנתן בי מסא להובלת SBGI ואני בר מזל שעבדתי לצד מישל. אני נרגש לבנות על ההצלחה שלנו ולקראת מה שיבוא”.

מר קומבס אמר, “היה תענוג לעבוד עם מסא והצוותים המוכשרים ברחבי SoftBank. אני עוזב את SoftBank גאה על כך שהשגתי את מה שהתכוונתי לעשות כאן, כולל המהפך ב-Sprintוביצוע המיזוג שלה עם T-Mobile, מיצוב מחדש של WeWork והנפקתה לציבור בהצלחה, ולאחרונה, שילוב קרנות SoftBank Latin America ל-Vision Fund, כמו גם פיקוח על ההשקעות האסטרטגיות של SoftBank בחברות פורטפוליו צרפתיות ואירופיות. אני שמח להעביר את השרביט לאלכס. הוא היה השותף שלי בשנתיים האחרונות ואני בטוח שהוא ממוקם היטב להוביל את הצוות ולהוביל את ההצלחה שלנו אל העתיד”.

אלכס קלאוול – מידע ביוגרפי

לאחרונה, מר קלאוול היה אחראי על ניהול כמה מפלטפורמות ההשקעות הבינלאומיות של SoftBank מחוץ ל-Vision Funds, כולל T-Mobile, Deutsche Telecom, WeWork ו-OneWeb. הוא מכהן כדירקטור במועצות המנהלים של מספר רב של חברות וכלי השקעה, כולל Arm China, Boston Dynamics, InMobi, SB Energy, Goggo ו-Lever Holdings Corp. מר קלאוול הצטרף ל-SoftBank בטוקיו ב-2015 ועבר בסניף עמק הסיליקון של החברה לפני שעבר לניו יורק עם SoftBank ב-2018.

לפני שהצטרף לסופטבנק, מר קלאוול עבד 19 שנים במורגן סטנלי בבנקאות השקעות, שם התמקד במיזוגים ורכישות בטכנולוגיה, מדיה וטלקום. הוא סיים את לימודיו באוניברסיטת פרינסטון ודובר צרפתית, יפנית וסינית מנדרינית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version