סוויג’ן זוכה בתביעת פטנט Stevia Reb M נגד PureCircle

sweegen logo

Sweegen, החלוצה העולמית בטכנולוגיות וחידושים של מרכיבים בריאותיים, הכריזה על ניצחונה נגד PureCircle בתביעת פטנט של סטיביה מסוג (Rebaudioside M (Reb M.

“פסק הדין מזכה את Sweegen ומאשר את מעמדה של החברה כמובילה בתעשייה בפתרונות ממתיקים חדשניים”, אמר סטיבן צ’ן, מנכ”ל Sweegen.

PureCircle, שנרכשה בידי Ingredion ב-2020, הגישה את התביעה נגד Sweegen ב-2018 לבית המשפט המחוזי בארצות הברית במחוז המרכזי של קליפורניה, והאשימה את Sweegen בהפרת שני פטנטים של PureCircle המכסים את הייצור של Reb M.

בית המשפט הפך את הטענות של PureCircle על פניהן כאשר Sweegen השיגה פסק דין מקוצר לפיו שני הפטנטים הנטענים של PureCircle אינם תקפים. מכיוון שאי אפשר להפר פטנט פסול, פסילת הפטנטים הנטענים על ידי בית המשפט סיים את תיק ההפרה נגד Sweegen בבית המשפט.

“כבעלת טכנולוגיות ליבה קנייניות של מרכיבי בריאות, Sweegen שומרת במרץ על זכויות הקניין הרוחני שלה ומכבדת את אלה של אחרים”, אמר צ’ן. “תמיד טענו שהפטנטים של PureCircle לא תקפים והתביעה נגד Sweegen מלאכותית”.

Sweegen היא היצרנית העיקרית של Reb M ללא GMO שמקורו מעלה הסטיביה שזוכה לביקוש רב, ומיוצר בשיטת המרה ביולוגית נקייה וקניינית.

התיק הוא PureCircle USA Inc , ואח’ נגד Sweegen, Inc. , et al., תיק מספר 8:18-CV-01679-JVS-JDE, בבית המשפט המחוזי של ארצות הברית, המחוז המרכזי של קליפורניה, החטיבה הדרומית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version