סבב מינויים בהנהלת משרד הבינוי והשיכון

לראשונה, מונתה סמנכ”לית בכירה לחדשנות ומו״פ בעולם הבנייה בישראל. עוד במסגרת המינויים, בהובלת מנכ”ל המשרד יאיר פינס, מונו מנהלים חדשים למחוזות מרכז וחיפה, מנהל בפועל לאגף נכסים וחברות וממלא מקום למנהל אגף הנדסה ותשתיות

המינויים אושרו על ידי נציבות שירות המדינה.

  1. ד”ר סתונית שמואלי מונתה לסמנכ”לית בכירה לחדשנות ומו”פ במשרד הבינוי והשיכון. 
    במסגרת פעילותה בתפקידה החדש, יוזמת ד”ר שמואלי את הקמת ה-“Buildnnovation” – יחידת החדשנות והמו”פ של משרד הבינוי והשיכון.
    מתחומי עיסוק היחידה: הובלת חדשנות בפתרונות הנדסיים וטכנולוגיים בתחומי פעילות משרד הבינוי והשיכון, קידום וניהול מחקר, יצירת שיתופי פעולה ותהליכי הטמעת חדשנות. 
    שמואלי בעלת תואר שלישי (Ph.D). את שלושת תאריה סיימה בטכניון שבחיפה בפקולטה להנדסה אזרחית. עבודות המחקר שביצעה במהלך תאריה המתקדמים זכו להוקרה ולפרסי הצטיינות. 
    בעשור האחרון כיהנה ד”ר שמואלי בתפקיד מנהלת מחוז המרכז אשר מהווה מערכת ביצועית ומחוזית קריטית של המשרד ובשנים האחרונות נחתמו בו 4 הסכמי גג עם רשויות מקומיות לבניית אלפי יחידות דיור במרכז הארץ. 
  2. מר נדב לחמן לזר, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות ימונה למנהל מחוז מרכז. לחמן לזר שימש כסגן מנהל המחוז בטרם מונה למנהל אגף בכיר חברות ונכסים וקידומו כעת מהווה חיזוק משמעותי לפעילות המחוז.
  3. מר נתנאל לפידות, ראש אגף אסטרטגיה ומדיניות ישמש כראש אגף נכסים וחברות בנוסף על תפקידו.
  4. מר שלמה פייבלוביץ, אשר שימש עד כה כמנהל מחוז גליל ימונה למנהל מחוז חיפה במקומה של גב נירית מיכאלי שיצאה לגמלאות. 
    תפקיד מנהל מחוז גליל יהיה במשרת מילוי מקום, עד לתום הליך מכרזי.
  5. מר אהרון ישראל ימלא את מקומו של מר גדי מארק, ראש אגף הנדסה ופיתוח.

מנכ”ל המשרד, יאיר פינס: “במשרד הבינוי והשיכון שדרה ניהולית חזקה המובילה בהצלחה תהליכים רבים. אני מאמין כי מהלכים כאלה של סבב תפקידים, דווקא בדרגים הגבוהים, מביאים להתחדשות ואפקטיביות גדולה יותר בעבודה ואין לי ספק כי השינויים יטיבו עם עבודת המשרד כולו”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version