ניוריאליטי (NeuReality) הודיעה על מינוי נשיא חדש שיוביל הטמעה של תשתית AI Inference מהפכנית

הירן מאג'מודאר, נשיא NeuReality, צילום: Snapper

הירן מאג’מודאר כיהן בעבר בתפקידי ניהול בכירים ב-GlobalFoundries ובאינטל

חברת סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת פתרונות הסקה (inference) עתירי ביצועים לתשתיות עיבוד ותקשורת AI, הודיעה על מינויו של הירן מאג’מודאר (Hiren Majmudar) לתפקיד נשיא החברה. מאג’מודאר יוביל את שלב הצמיחה הבא של ניוריאליטי שיתמקד בהאצת ההטמעה של פתרון NR1 להיסקי AI אותו פיתחה החברה. בשלב הראשון, פעילותו תתמקד בשוק האמריקני שבו קיים ריכוז גדול של יצרני שבבי AI, ספקים של שירותי ענן ולקוחות ארגוניים מרשימת פורצ’ן 500.  

מאג’מודאר מביא עמו  לתפקיד ניסיון עשיר בתעשייה בתפקידים שונים בחברת GlobalFoundries כמנהל  היחידות העסקיות של דאטה סנטר, תשתיות תקשורת ומחשוב. לפני כן כיהן כסגן נשיא ומנהל Intel Capital וכמנהל צוותי הנדסה ותוכנה. במסגרת תפקידו ב-Intel Capital הוא מילא תפקיד מרכזי בעיצוב אסטרטגיות ההשקעות של אינטל בתחומי ה-AI, כוח מחשוב ורשתות והוביל שותפויות ורכישות משמעותיות של החברה. 

משה תנך, מנכ”ל ומייסד משותף של NeuReality, אמר: “הירן מתאים באופן מושלם לייעוד של ניוריאליטי להאיץ את האימוץ של AI בתקופה שבה השוק מרחיב את השימוש בכלים לאימון מודלים של AI ונערך לאימוץ אקספוננציאלי בתחום ההיסק. היעד שלנו הוא להיות שותף לכל היצרנים של מאיצי AI ושל יצרני מערכות. השילוב שיצרנו בין מנוע לעיבודי AI – הכולל מעבדים גראפיים (GPU) ומאיצי AI – לבין התשתית מדגם NR1 שלנו הניב שיפור דרמטי ביעילות האנרגטית, בתמחור בר השגה ובביצועים מוגברים. זאת, בהשוואה למנועי CPU למטרות כלליות ולמנועי רשת (NIC) המוטמעים בשרתי AI בכדי לשנע נתונים למעבדי GPU ומאיצי AI ומהם החוצה – מהלך שמקשה על ניצול יעיל שלהם בשל צווארי בקבוק ב-CPU”. 

המינוי של מאג’מודאר מדגיש את מחויבותה של ניוריאליטי לדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית על ידי הפיכתה לנגישה ובת השגה ברחבי העולם ובמגוון ענפים. מעבדי החברה והמערכות בהם הם מוטמעים, אגנוסטיים לסוג מאיץ ה AI אליו הם מחוברים והם מאיצים באופן משמעותי את קצב העיבוד אותם מאיצים. הידע העשיר של מאג’מודאר בתשתיות AI ובהשקעות יסייע לניוריאליטי לנווט בהצלחה בתחומי החומרה והתוכנה ל-AI, במיוחד במגזרים כמו שירותי מחשוב ענן, שירותים פיננסיים, ספקי תשתיות, מדעי החיים וארגונים ממשלתיים.   

הטכנולוגיה של ניוריאליטי מסירה חסמי אימוץ קיימים להטמעה של טכנולוגיית בינה מלאכותית ומציעה יעילות תפעולית וחסכון דרמטי באנרגיה בכל המגזרים כפי שמעידים מבדקי הביצועים שהתפרסמו ביוני 2024. 

הירן מאג’מודאר, נשיא ניוריאליטי, מסר: “ניוריאליטי לא בונה עוד חברת AI, אלא חברה שמגשרת על הפער הבעייתי שקיים כיום בין זמינות הטכנולוגיה ובין האימוץ בפועל של בינה מלאכותית בכל פן של חיינו ומגזרי שוק. מלבד שיפור היעילות האנרגטית והביצועים של מעבדים גראפיים ומאיצי AI, אנו הופכים את הבינה המלאכותית לנגישה ובת קיימא עבור כל מגזר. טכנולוגיית ה-NR1 שלנו, שכבר נמצאת בשלבי הטמעה בקרב חברות פורצ’ן 500 בתחומי השירותים הפיננסיים וספקיות של שירותי ענן, מחוללת מהפכה בתחום היסקי AI. אנו רתומים להמשיך ולייעל את העיבוד והניהול של מערכי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) ומתמקדים בשינוע ובעיבוד מקדים של נתוניAI  ב-front-end, טכנולוגיה משלימה לזו שאנבידיה וחברות אחרות משקיעות בה, הממוקדת במעבדי רשתות הנוירונים. באמצעות יכולת זו אפילו הרצת מודלי השפה הגדולים המורכבים ביותר בקוד פתוח מתבצעים בלחיצת כפתור – תוך שיפור ביצועים מקסימלי של מאיצי ה-AI והסרת הבזבוז בעלות ובאנרגיה שקיים במערכות כיום”.    

מאג’מודאר הוסיף: “ביטול ההסתמכות על מעבדיCPU  וכרטיסי רשת מאפשר שיפור של סדרי גודל בביצועים של מעבדים גראפיים ומאיצי AI, מוזיל עלויות ומשפר את היעילות האנרגטית. אני נרגש להצטרף לצוות החברה ברגע מכריע זה של התפתחות ה-AI”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version