נורוויג’ן קרוז ליין חושפת את הספינה השנייה מסדרת פרימה החדשה

Indulge Aft Deck Night, קרדיט: נורוויג'ן קרוז ליין יח"צ

ספינת “נורוויג’ן וויוה” (NORWEGIAN VIVA)

נורוויגין וויוה תהיה השנייה מתוך שש ספינות הסדרה שנפתחת למכירה.

הספינה החדשה תושק במאי 2023 ותפליג מארבעה נמלי בית במסלולי הים התיכון: ליסבון, פורטוגל, ונציה (Trieste) ורומא (Civitavecchia) שבאיטליה, ואתונה (Piraeus), יוון.

חברת נורוויג’ן קרוז ליין, החברה החדשנית בעולם בתחום הפלגות הנופש, מכריזה הספינה השנייה, “נורוויג’ן וויוה” (Norwegian Viva), בסדרת הספינות החדשה של החברה ‘פרימה’.  

האניה החדשה תספק לאורחים חוויות יוצאות דופן, ומרחבים פתוחים יותר, עיצוב חדשני ומרהיב, תוך שימת דגש על שירות יוצא דופן ה”נורוויג’ן וויוה” תחל להפליג במסלולים, עוצרי נשימה, בים התיכון החל מחודש יוני 2023, ותעגון בערי נמל מרכזיות בדרום אירופה, כולל ליסבון, פורטוגל; ונציה ורומא, איטליה; ואתונה יוון. לאחר מכן, תמשיך הספינה להפלגות חלומיות תחת השמש בדרום הקריביים מסן חואן, פורטו ריקו, בדיוק בזמן לעונת החורף 2023-2024. 

הספינה החדשה, נורוויגין וויוה, לצד אחותה החדשה, נורוויגין פרימה, נבנו על ידי חברת עיצוב הספינות האיטלקית הנודעת, פינקנטיירי (Fincantieri) במרג’רה, איטליה. הספינה החדשה תהיה באורך 965 רגל, 142,500 טון ותפוסה של עד 3,219 אורחים בתפוסה זוגית. הספינה תאפשר לנוסעים ליהנות מחוויה ייחודית כשהם ישנים בקומות חדרי הלינה המרווחים ביותר, נהנים ממרחבים פנימיים הגדולים ביותר, נוף פנטסטי לאוקיינוס ​​ויחידות אירוח עם מרפסת מפוארות במיוחד.

הספינה החדשה, שכבר זוכה בשבחים רבים, תציע את היחס הגבוהה ביותר בין שטח-לאורח, מבין כל אניות הקרוזים בעולם.  כמו כן בסידרת הפרימה יהיה המיגוון הגדול ביותר של סוויטות מקטגוריות שונות, שיענו על הביקוש המוגברת של נוסעים. מחלקת היוקרה של הספינה, The Haven (דה הייבן או בתרגום לעברית גן עדן) עוצבה מחדש, כך שתציע לנוסעים את הקונספט ייחודי של ספינה בתוך ספינה. השטחים הציבוריים של ה-Haven ו-107 הסוויטות שעוצבו על ידי פיירו ליסוני (Piero Lissoni), אחד המעצבים הפופלרים ביותר באיטליה, יכללו מרפסות שיזוף רחבות ידיים, בריכת אינסוף מדהימה המשקיפה על עקב הספינה וספא חיצוני ובו סאונה חמה עם קירות זכוכית וסאונה קרה.

דגש מיוחד הושם על מגוון פעילויות הפנאי בדגמי פרימה: בשתי הספינות נורוויגין וויוה ואחותה נורוויגין פרימה, יותקנו מגלשות המהירות ביותר בים, שבהן החוויה הביא של נפילה חופשית The Rush ו-The Drop. בנוסף, מציעה הספינה את מסלול מכוניות המירוצים הארוך ביותר בים בגובה 3 מפלסים Viva Speedway. 

נורוויג’ן וויוה תציג גם את טיילת האוקיינוסOcean Boulevard, שהוא שביל ההליכה החיצוני המתפרס על פני 4100 מטר רבוע אשר עוטף את כל הספינה ויאפשר למי שחפץ לצעוד בביטחה ובהנאה תוך שילוב ספורט.  בנורוויג’ן וויוה יהיו 11 סוגים שונים של מסעדות; גן פסלים חיצוני The Concourse; סיפוני בריכה רחבי ידיים, בריכות בסגנון אינסוף Infinity Beach ו-טיילת גשר זכוכית מעל פני המים ה-Oceanwalk,.

הארי סומר, נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין, אמר: “נורוויג’ן וויוה מציבה סטנדרטים חדשים של יוקרה, והיא חלק מהאסטרטגיה שלנו להבטיח שטחים פתוחים רחבים, שירות ששם את האורח במקום הראשון, עיצוב חדשני ומעודן וחוויות מעבר למצופה. לקחנו את כל מה שהאורחים שלנו אוהבים והבאנו את זה לשלב הבא, עם סדרה חדשה לגמרי של ספינות שתוכננה במחשב אחת: האורחים ראשונים”.

נורוויג’ן וויוה מעוטרת ביצירות אמנות מדהימות שעוצבו על ידי אמן הגרפיטי האיטלקי מנואל די ריטה, הידוע בכינויו “פיטה” שלקח חלק גם באיורה של נורוויג’ן פרימה. חברת העיצוב הלונדונית SMC design, הפירמה Rockwell Group, וסטודיו דדו אשר ממוקם במיאמי, הם חלק מן האדריכלים המובילים שחזרו לעצב ולתכנן את המסעדות, החללים הציבוריים וחדרי השינה של האורחים.

“נורוויג’ן וויוה השנייה מבין שש ספינות פרימה שנבנו אצלנו, מגבירה את שיתוף הפעולה הנהדר בין חברת נורוויג’ן קרוז ליין ופינקנטיירי” אמר לואיג’י מטאראצו, מנכ”ל חטיבת ספינות המסחר של חברת פינקנטיירי, “היינו מרוצים מאוד מכך שנורוויג’ן פרימה, הראשונה בסדרה החדשה, זכתה להצלחה כבירה עם מספר הזמנות בשיא חדש, ואנו נרגשים לראות איך נורוויג’ן וויוה תעמוד גם היא בציפיות. הכרזה זו מייצגת עדות נוספת לחוסן שלנו בזמנים מאתגרים אלו ולתפקידה של פינקנטיירי כמובילה עולמית בתחום השייט”. 

שתי הספינות הראשונות בסדרה נורוויג’ן פרימה ונורוויג’ן וויוה יציגו טכנולוגיות חלופיות מתקדמות, כגון מערכת להפחתת NOx אשר מפחיתה את ההשפעה הסביבתית הכוללת של הספינה. פילטרים מסוג SCR אשר מסננים את תחמוצות הגופרית עד 98% ואת תחמוצות החנקן עד 90%, מה שמבטיח שהכלים עומדים בתקנות המתאימות. בנוסף, הם יצוידו במערכת מתקדמת לניקוי גזי פליטה, מערכת מתקדמת לטיפול וניקוי שפכים תחת תקנים בינלאומיים מחמירים וכן אופציות לחיבור לרשתות חשמל ביבשה כדי להפחית עוד יותר את כמות הפליטות בזמן העגינה בנמל. למידע נוסף על מאמצי החברה בתחומי הסביבה, הממשל והחברה, אנא לחץ כאן.

המסלולים החלומיים של ספינת נורוויג’ן וויוה:

קיץ 2023: מסלולי הים התיכון מרומא, אתונה וליסבון – לאחר מספר הפלגות פתיחה והחל מיוני 2023, נורוויג’ן וויוה תהיה לספינה החדש ביותר בים התיכון. החל מה-15 ביוני 2023 ועד ה-6 בנובמבר 2023,תפליג הספינה במסעות של שמונה, תשעה ועשרה ימים מליסבון, פורטוגל, רומא, איטליה ואתונה, יוון ותאפשר לאורחיה לחקור את האזורים הכי יפים של מדינות אלו בים התיכון. 

חורף 2023-2024: דרום האיים הקריביים מסן חואן – נורוויג’ן וויוה תהיה לספינה הגדולה ביותר שעגנה אי פעם בחופי סן חואן, פורטו ריקו. ב-15 בדצמבר תצא הספינה מסן חואן להפלגה בת שבעה ימים בקריביים, עם עצירה ראשונה בטורטולה, איי הבתולה הבריטיים ולאחר מכן תמשיך בדרכה לאיי הבתולה של ארה”ב וביניהם פיליפבורג, סנט מרטן, בירדג’טאון, ברבדוס, קסטריס, סנט לוסיה וסנט תומאס לפני שתחזור לסן חואן ב22 בדצמבר. הפלגות עתידיות נוספות יכללו גם נמלים בולטים בהפלגות של שבעה ותשעה ימים. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version