מלם תים מציעה פתרון ייחודי המבוסס על פלטפורמת Hyper Automation של IBM

לירון טבק, מנהלת חטיבת פתרונות אוטומציה במלם תים, צילום: ענבל מרמרי

Cloud Pak for Business Automation

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן וארגונים שנערכים לכך זה מכבר, יצעדו קדימה, יזכו ביתרון שוק וימנעו מהוצאות מיותרות. על פי האנליסטים של Gartner, אחד מהטרנדים האסטרטגיים לארגונים בשנת 2022 יהיה Hyper-Automation. מדובר במתודולוגיה המגדירה את כל היכולות הטכנולוגיות הנדרשות מפלטפורמת אוטומציה עסקית עבור ארגונים.

בהתאם לכך, יכולות הליבה הנדרשות מ- Hyper-Automation כוללות גישה מונעת עסקית, שבה משתמשים ארגונים כדי לזהות, לבדוק ולהפוך כמה שיותר תהליכים עסקיים ותהליכי IT לאוטומטיים.
Hyper-Automationכולל שימוש במספר טכנולוגיות כגון אנליטיקה, Machine learning כחלק אינטגרלי מהפלטפורמה, ניהול תהליכים מתקדם (BPM), חוקה עסקית, שכבת אינטרגציה וכלים של low code / no code, המאפשרים לארגון לבצע מיכון, ייעול וניהול חכם של תהליכים עסקיים באמצעות טכנולוגיה חדשנית.  

הפלטפורמה היחידה בשוק הכוללת את כל היכולות הנדרשות מפלטפורמת Hyper-Automation הנה הפלטפורמה של IBM שנקראת: Cloud Pak for Business Automation אשר ניתנת למימוש בכל תצורה (באתר הלקוח, בענן הציבורי, או שילוב שלהם וזאת היות והפתרון מבוסס על תשתית Kubernetes). 

מלם תים, כשותפה בכירה של IBM, מציעה פתרון ייחודי המבוסס על הפלטפורמה של IBM שעברה התאמות לשוק הישראלי. הודות לכך, היא מספקת יכולות אוטומציה משודרגות למינוף התהליכים העסקיים בארגונים. 

  ייחודיות הפתרון של מלם תים מתבטא בפרמטרים הבאים:  

האוטומציה המאפשר לרכז במקום אחד את כל המידע, תוך מתן גישה לפי הרשאות המשתמש העסקי.

לדברי לירון טבק, מנהלת חטיבת פתרונות אוטומציה במלם תים: “הפתרון מציע יכולות מגוונות המאפשרות לארגון שכבה אנליטית לזיהוי בעיות ביצועים, עמידה ב- SLA וזיהוי צווארי בקבוק בתהליכים חוצי מערכות כולל גישה מאתר, מערכות ליבה ומערכות ה- ERP. כמו גם דוחות ו- KPIs לניתוח האירועים. באמצעות ניתוחים אלו עזרנו ללקוחות להפחית את כמות הזמן המושקע בתהליכים ידניים ב-90% והפחתנו את זמני ההמתנה בחצי, זאת על מנת להפחית סיכונים ולחסוך אלפי שעות עבודה שאותן ניתן להקצות מחדש לעבודה בעלת ערך גבוה יותר. 

לדברי אורן אטיה, ארכיטקט פתרונות אוטומציה עסקית ב- IBM: “הקורונה טרפה את הקלפים עבור כל הארגונים גדולים כקטנים. כולם מחפשים איך להתמודד עם המחסור בעובדים (עקב סגרים ובידודי עובדים) על ידי ייעול תהליכי העבודה באמצעות הנגשת תהליכים, מיכון תהליכי רובוטיקה, ניהול התוכן הארגוני והנגשת החוקה העיסקית באופן מרכזי לכלל הממשקים בארגון.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version