מלם תים השלימה ב- ORIAN פרוייקט שדרוג תשתיות שרתי אחסון

אלעד שטאובר, מנהל תחום מכירות Commercial במלם תים, צילום: יח״צ

עלות הפרוייקט – מעל מיליון ש”ח

מלם תים, קבוצת ה- IT המובילה בישראל, סיימה פרוייקט שדרוג תשתיות שרתי אחסון ווירטואליזציה בחברת ORIAN, באמצעות פתרון VxRail Hyperconverged Infrastructure. עלות הפרוייקט – מעל מיליון ₪.

ORIAN היא חברה ציבורית בינלאומית, אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל, המציעה מכלול פתרונות לניהול שרשרת האספקה תחת קורת גג אחת.  

הפרוייקט כלל מעבר מסביבה משולבת של v-SAN ו- Dell EMC Traditional למערכת Vx- Rail, הקמת תשתית חדשה לאתר הייצור, חיזוק סביבת ה- DR והעברת כל הדאטה סנטר של החברה. מדובר במערכת אחסון All Flash, בעלת דיסקים מהירים, הנותנת מענה לכלל חברת ORIAN, לרבות: בסיס הנתונים (Data Base) של החברה, מערכות הליבה, 13 סניפי החברה, המרכזים הלוגיסטיים  ומטה החברה – קריית אוריין במודיעין, אליו עברה החברה לאחרונה. כמו כן, הוסף שרת גיבוי של Veeam, על בסיס שרתי Dell.

המערכת תשמש את כל המערך הלוגיסטי וההפצה של החברה, לרבות משתמשי המרלוגים והמנהלה, כ- 800 במספר. סביבות המחשב כוללת כ- 1,000 מחשבים ומסופונים. 

ערן שוורץ, CTO חברת ORIAN, צילום: יח״צ

ערן שוורץ, CTO חברת ORIAN: “אנו שמחים על סיומו המוצלח של פרוייקט כולל ומשמעותי עבורנו ומהווה עבורנו אירוע מתגלגל שממשיך לגדול על פי צרכינו. הגדרנו מספר מטרות, אשר הפרוייקט ענה עליהן אחת לאחת ואף יותר מכך: טכנולוגיה מוכרת, פשטות, פרפורמנס, אפשרות גדילה ושרידות. אחד היתרונות הבולטים במערכת החדשה הוא בקלות ופשטות התפעול, המלווה בתמיכה שלDell  העולמית. הכל מנוהל כמקשה אחת, עם מערכת אחידה, במקום אחד. יש לנו 4 מערכות ליבה מאוד גדולות של המכס, הלוגיסטיקה וההפצה וחשוב לנו שהמשתמש יקבל את המידע הדרוש לו אונליין באופן פשוט. 

מאחר והידע בתפעול מערכת עם הממשקים המוכרים והמוצלחים של Dell ו VMware – קיים בארגון, קל לנו לנהל אותה, ללא צורך בעקומת לימוד גבוהה. זו אחת הסיבות המשמעותיות עבורנו בבחירת הפתרון.    כחברת ריטייל המבצעת משלוחים, חשובים לנו זמינות המערכות וזמן התגובה שלהן, אשר מהירות כיום פי 4. מערכות המיון צריכות לעבוד 24/7 בסריקת ברקודים במהירות גבוהה, בסיס הנתונים צריך לקבל ולהוציא מידע באפס זמן וזהו יתרון משמעותי של המערכת. והתשתיות מאפשרות את הגדילה העתידית שלנו, גם בהתראה קצרה, ללא צורך בהתאמות מיוחדות. יכולת הרחבת החומרה של המערכת תוך זמן קצר היווה שיקול משמעותי עבורנו ויתרון גדול, ללא צורך בקניית שרת יקר. במערכת הנוכחית, כל שצריך הוא להוסיף דיסק והמערכת גדלה. המערכת תורמת לאין שיעור לביזנס של החברה. תוצאות המעבר לסביבת All Flash ניכרות באופן מובהק, במתן בוסט רציני לביצועים, לזמינות ולשרידות המערכת. 

הבחירה במלם תים היתה קלה עבורנו, בהיותה אינטגרטור מוביל ומקצועי בפתרונות VXrail, עם ידע וניסיון רב הן בהתקנה והן בשירות ולאור הקשר ארוך השנים עם החברה וצוותיה המקצועיים בפרוייקטים קטנים וגם  רוחביים, חוצי ארגון, כולל הקמת מערכות מאפס. כל זאת תוך הסתכלות משותפת קדימה, במובן ההנדסי, הטכנולוגי והעסקי. המיגרציות היו מאוד מהירות ולא מורכבות מבחינתנו. ראוי לציין את הצוות של מלם תים  אשר נתן לנו מענה לכל המעטפת”.

אלעד שטאובר, מנהל תחום מכירות Commercial במלם תים: “אני גאים להיות שותפים לדרך של חברת  ORIAN וללוות אותה בתנופת הצמיחה שלה בשנה האחרונה ורואים בכך פרוייקט דגל בתחום המרלוגים”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version