מודל הפריסה הרב-ארגוני של Napier מאפשר עלות בעלות כוללת מופחתת עבור ארגונים תחת רגולציה

Napier

Napier, ספקית של פתרונות מובילים לעמידה ברגולציות ללחימה בפשעים פיננסיים, הכריזה על יכולת פריסה מרובת ארגונים עבור חברות תחת רגולציה המעוניינות לפשט ולהרחיב את טכנולוגיות הניהול לסיכוני פשיעה פיננסית שלהן על פני מספר ישויות עסקיות.

היכולת הרב-ארגונית של Napier היא גישה רב-תכליתית לפריסת הענן RegTech המציעה לחברות את ההזדמנות לפרוס את הטכנולוגיה שלה על פני מספר מיקומים גיאוגרפיים ויחידות עסקיות בסביבת חכירה אחת, תוך הפרדה והגדרת הפתרון כך שיתאים בצורה הטובה ביותר לדרישות המסוימות של כל עסק.

הגישה הרב-ארגונית סוגרת את הפער הטכני האחרון בין ביצועים מיטביים לבין היתרונות של סביבת חכירה אחת. היא מאפשרת בקרות ניהול סיכונים ברורות בתוך כל אחת מהיחידות העסקיות המופרדות של החברה, ואלה מתואמות לדרישות אבטחת המידע המחמירות ולהתחייבויות הרגולטוריות שלהן. ההקצאה מתבססת על אבטחת המערכת בראש סדר העדיפויות, והיא מסירה סיכונים טכנולוגיים ותפעוליים על ידי מתן שליטה מלאה לארגונים על ייעוד ההרשאות, הגישה לנתונים וניהול תזרמי העבודה בתוך היחידות העסקיות שלהם.

פתרון זה מציע לארגונים הפחתה ניכרת בעלות הבעלות הכוללת, שכן הוא מאפשר לחברות להגדיל את פריסת טכנולוגיית ניהול סיכוני הפשיעה הפיננסית של Napier בגישה יעילה יותר, תוך הסרת הדרישה ליישם חכירה חדשה בודדת עבור כל יחידה עסקית.

ג’וליאן דיקסון, מייסד ומנכ”ל ב-Napier, אמר: “בתקופות שבהן ארגונים נמצאים בלחץ להתמודד עם אתגרי פשיעה פיננסית על רקע שיעורי אינפלציה מדהימים ועלייה בעלויות, היכולת ליישם טכנולוגיה במהירות וביעילות היא המפתח להצלחה תפעולית. אנו מכירים את המאבקים האמיתיים שחברות בכל הגדלים מתמודדות מולם בכל הנוגע לאיזון בין יעדים עסקיים והכנסות לבין עמידה בדרישות הרגולטוריות.

“זו הסיבה שמתן האפשרות לחברות להרחיב את היכולות לעומק ולרוחב שלהן ללא צורך בהטמעת חכירה בודדה חדשה עבור כל יחידה עסקית מציעה הפחתה ניכרת בעלות הבעלות הכוללת. אנו נרגשים להביא את היכולת הזו לשוק והקדשנו את מיטב המוחות ב-Napierלפיתוח יכולת חדשה זו שאנו יודעים שתחולל מהפכה בדרך שבה לקוחותינו ניגשים לציות לרגולציות”.

החידוש האחרון של Napier מועיל לכל המוסדות הפיננסיים המפוקחים הזקוקים לוודאות, בהירות ויעילות בניהול סיכוני הפשיעה הפיננסית שלהם על פני מספר ישויות עסקיות, ורוצים להרוויח באותו הזמן את החיסכון ואת יתרונות האבטחה של סביבת חכירה אחת.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version