מדד צרכי העסקים הקטנים של Fiverr חושף חשיבות המעבר של חברות קמעונאיות למודל עבודה היברידי

Image by Gerd Altmann from Pixabay

ניתוח מיליוני חיפושים שנעשו בפלטפורמת Fiverr חושף גם רווחים פוטנציאליים עבור פרילנסרים המוכרים שירותיהם בפלטפורמה

Fiverr אינטרנשיונל בע”מ (NYSE: FVRR), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, פרסמה היום את “מדד הצרכים של העסקים הקטנים” התקופתי. המדד מנתח נתונים ממיליוני חיפושים שנעשו בפלטפורמת Fiverr. הנתונים ומגמות החיפוש מוכיחים שמודל העבודה ההיברידי שנוצר במהלך מגפת הקורונה נמצא כאן כדי להישאר. עסקים מנצלים את ערוצי האון-ליין והאוף-ליין שלהם וגורמים להם לעבוד ביחד כדי לשרת טוב יותר את צרכי הלקוחות. לשם כך משתמשים העסקים בטכנולוגיות חדשניות ומחפשים דרכים חדשות לתקשר עם לקוחותיהם.

אלו השירותים והטכנולוגיות שהובילו את החיפוש בששת החודשים האחרונים ב- Fiverr ברחבי העולם:

נתונים גלובליים:

●        משפך מכירות בפלטפורמת שופיפיי (Shopify Sales Funnel) – עלייה של 235%.

●        קמפיין PPC באמזון Amazon PPC Campaign)) – עלייה של 171%

●        קורס תוכן מקוון (Online Course Content) – עלייה של 166%

●        Klaviyo – עלייה של 139%

●        Kajabi – עלייה של 135%

        עיצוב נוף (Landscape Design) – עלייה של 100%

●        GoHighLevel – עלייה של 94%

●        Google Maps – עלייה של 94%

●        Google Adwords – עלייה של 93%

●        הקמת עמודי פייסבוק (Facebook Page Creation) – עלייה של 90%

שירותים וטכנולוגיות הם השירותים הצומחים ביותר בקרב עסקים קטנים. המשמעות היא הזדמנות עצומה לאנשי מקצוע מיומנים בתחומים אלו. בעוד שפרילנסרים של Fiverr חופשיים לקבוע את תעריפיהם, אלו מבניהם המוכרים כיום שירותי קמפיין PPC באמזון מרוויחים עד 10,000$ לפרויקט ואלו המציעים אופטימיזציה של sales funnel בפלטפורמת שופיפיי מרוויחים עד 2,195$ לפרויקט.

פירוט נוסף של השירותים והכנסות הפרילנסרים ניתן למצוא כאן.

ניתן לראות בארצות הברית עסקים שממשיכים להשקיע במודלים היברידיים המשלבים נוכחות פיזית ודיגיטלית. אלו משתמשים בכלים דוגמת Canva (עלייה של 79% בחיפושים) כדי להשתמש בתבניות עיצוב מקוונות עבור עמודי מדיה חברתית, אתרים, מובייל אך גם חומרי שיווקים  בעולם הלא וירטואלי (למשל ליצירת גרפיקה לפליירים). מסעדות לדוגמא, חוברות לפרילנסרים מקצועיים כדי שאלו יסייעו לשפר את אתרי האינטרנט שלהם. מסעדות גם מוסיפות לתפריטים קישור לקודי QR המאפשרים גישה לתפריט דיגיטלי (עלייה של 57% בחיפוש אחר מעצבי תפריטים למסעדות). המסחר האלקטרוני ממשיך להוביל, עם עסקים המחפשים לשפר את קידום האתרים (SEO) לחנויות בשופיפיי (45% עלייה בחיפושים של SEO Shopify).

מדד הצרכים של העסקים הקטנים של Fiverr מנתח נתוני חיפוש בפלטפורמה במטרה לזהות שירותים שהראו צמיחה משמעותית בחיפושים בששת החודשים האחרונים. מונחי חיפוש אלה מאפשרים ל-Fiverr לנתח מה הם השירותים המובילים, מה הן המגמות הבולטות ומה צפוי הלאה עבור עסקים קטנים. זאת כדי שאלו יוכלו להבטיח את הצלחתם וליישם שימוש בטכנולוגיות חדשות. המדד גם מציג את השירותים המובילים שמחפשים עסקים הממוקמים באוסטרליה, גרמניה, ישראל, הולנד, ספרד ואנגליה.

ניתן לצפות בפירוט המגמות הבולטות בכל המדינות כאן.

הילה קליין, סמנכ”לית התפעול של Fiverr: “עסקים קטנים ברחבי העולם מקבלים את לקוחותיהם בחזרה. חלקם אף מקדמים בברכה לקוחות לראשונה. עם זאת, עקב הטרנספורמציה הדיגיטלית שהתרחשה במהלך המגפה, הדרכים שבהן מתקיימת האינטראקציה עם הלקוחות הן חדשות ושונות. עסקים משתמשים בטכנולוגיות ושירותים חדשניים כדי לקיים אינטראקציה דיגיטלית, תוך כדי מציאת דרכים לחזור חזרה למפגשים פרונטליים. ככל שהגישה ההיברידית בפעילותם של עסקים הופכת לנורמה החדשה, הרשת הגלובלית של פרילנסרים הנמצאים בפלטפורמת Fiverr יכולה לסייע לעסקים להצליח”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version