מגדל ביטוח תשקיע 10 מיליון דולר ב-Venn כחלק מאסטרטגיית ההשקעות הישירות של החברה

אור בוקובזה וחן אבני, קרדיט: יח"צ

לאחרונה הודיעה Venn על סגירת סיבוב B של 60 מיליון דולר והיום מודיעה מגדל על השקעה אסטרטגית בכוונה ללוות את החברה בשלב הצמיחה המואצת

מגדל ביטוח תשקיע 10 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי Venn, במסגרת סבב הגיוס הנוכחי של החברה, בו גייסה החברה 60 מיליון דולר, ובסך הכל 100 מיליון דולר בסבבים האחרונים. Venn פיתחה פלטפורמה טכנולוגית ליצירת חוויה ייחודית בשכונות מגורים ובקהילות. בעשרת החודשים האחרונים הראתה החברה צמיחה של 1200% בעקבות ביקוש יוצא דופן בקרב בעלי נכסי מולטי פמילי להשכרה בארצות הברית. הוספת שותפים אסטרטגיים בסיבוב הגיוס, אשר יכולים ללוות אותה קדימה בצמיחה המואצת, מסמנת שלב חדש בחיי החברה. הפלטפורמה של Venn נותנת מענה לדיירים, לבעלי נכסים ולעסקים מקומיים על ידי חיבור ביניהם לבין השכונה, המקום בו הם מבלים את מרבית זמנם. החלטתה של חברת מגדל להשקיע ב-Venn משקפת אמון של הגופים המוסדיים בצורך שהחברה מספקת לו מענה, תוך הבנה כי צורך זה הולך וגדל בקרב שכנים, בעלי נכסים, חברות נדל”ן וחברות ניהול. ההשקעה הינה חלק מהאסטרטגיה של מגדל להשקיע באופן ישיר בחברות סטארט אפ בשלבי צמיחה, חברות אשר מגדל מאמינה במודל העסקי שלהן ובהזדמנות שלהן להפוך לחברות המובילות את הקטגוריה בה הן פועלות;  כל זאת לצד השקעות בקרנות ולצידן.

גיא פישר, משנה למנכ”ל ומנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח: “השקעתנו ב-Venn מהווה נדבך באסטרטגיית החברה להשקעה ישירה בחברות בצמיחה בעולמות הטכנולוגיה והפינטק. לצד זה, החברה מייצרת אימפקט חיובי ונותנת מענה גם לאסטרטגיית ההשקעות האחראיות של החברה (ESG) בכך שהיא מחברת בין אנשים בקהילה.  לחברה מודל עסקי מבוסס, המאפשר לייצר צמיחה משמעותית בעתיד תוך יצירת תחושת שייכות ייחודית עבור השכנים, לצד ניהול יעיל ועשיר של שירותים מקומיים. צוות ההנהלה של Venn בולט לטובה ויצר תרבות ארגונית חזקה ותשתית מצוינת לחברה וההשקעה הנוכחית היא צעד ראשון בראיית שותפות ארוכת טווח”.

אור בוקובזה, מייסד-שותף ומנכ”ל Venn: “השנה האחרונה הוכיחה שוב שהמודל של Venn  חשוב ומשמעותי להיווצרותן של שכונות טובות יותר, שאנשים רוצים להישאר בהן, ובכך לאפשר לבעלי נכסים לשפר את התוצאות העסקיות שלהם. הצמיחה שלנו בעשרת החודשים האחרונים חידדה את הצורך בשותפים אסטרטגיים אשר יכולים ללוות את Venn לצמיחה אקספוננציאלית. ההצטרפות של מגדל הייתה טבעית ברגע שעברנו לשלב הצמיחה, גיא, גילי, נועה וצוות ההשקעות הוכיחו שמגדל מבינה חדשנות, מסוגלת לזהות חזון ויכולה לקבל החלטות אסטרטגיות בקצב שמתאים לחברת סטארטאפ. זכינו בשותף לדרך.”

הפלטפורמה של Venn פותחה, נוסתה ושוכללה בקהילות של Venn ברחבי העולם בשנים האחרונות. בעקבות הביקוש הגובר, החליטו בחברה למכור את הפלטפורמה גם לצדדים שלישיים, כמו בעלי נכסים, חברות נדל”ן וחברות ניהול. התוצאה היתה הצלחה מרשימה מבחינה כלכלית: גידול של כ-120$ ברווח תפעולי נקי NOI פר דירה בחודש, עבור יזמי נדל”ן ובעלי נכסים, זאת עקב השאת ערך בשימור הדיירים לתקופות ארוכות יותר והפחתת מעברי הדירות. זאת, לצד יצירת אפקט חברתי משמעותי שמגביר את השתתפות השכנים בחיים הקהילתיים, יצירת תחושת שייכות והגברת הלכידות החברתית בשכונותיה. כל אלה, משפרים את התזרים של בעלי העסקים המקומיים ומעל הכל – משדרגים את איכות חיי האנשים הגרים בשכונה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version