מאסיבית תלת ממד תציג בתערוכת RAPID

Image by Karolina Grabowska from Pixabay

וכן תחשוף את מאסיבית 10000 – שתיהן יוצרות קטגוריה חדשה בתעשיית ההדפסה התלת ממדית

בביתן של מאסיבית בתערוכת RAPID, אחת משתי התערוכות המובילות בעולם להדפסה תלת ממדית (Additive Manufacturing) המתקיימת השבוע, יוכלו המבקרים לראות הדגמות חיות של יכולות מאסיבית 5000 להדפסה במהירות הגבוהה פי 30 מטכנולוגיות אחרות. 

המדפסות של מאסיבית תוכננו בכדי לאפשר ליצרנים וספקי שירות בקשת רחבה של תעשיות, ובכלל זה תעשיית הרכב, הספנות והרכבות, לקצר משמעותית את זמני הייצור של דגמים, תבניות וחלקים מותאמים אישית – כך שייוצרו תוך שעות ספורות במקום ימים.

גלריה של מודלים שהודפסו באמצעות מאסיבית 10000, אשר נמצאת בשלב בפיתוח מתקדמים, תציג כיצד חברות יכולות לקצר את זמני ההדפסה של תבניות לייצור של חומרים מרוכבים בעד 80%.

בביתן של מאסיבית תוצג מדפסת מאסיבית 5000 אותה השיקה החברה לאחרונה. באמצעות טכנולוגיית הדפסת הג’ל (GDP) מוגנת הפטנט של החברה – אשר כבר אומצה ב-40 מדינות ברחבי העולם לטובת ייצור חסכוני של חלקים גדולים ובהתאמה אישית – מאסיבית 5,000 מציגה לשוק רזולוציות, מצבי הדפסה ויכולות אוטומציה חדשות אשר מאפשרים ייצור של חלקים גדולים תוך שעות ספורות במקום ימים.

טכנולוגיית מאסיבית 5000

מאסיבית 5000, התוספת האחרונה בהיצע מדפסות תלת הממד בנפח גדול של מאסיבית, עוצבה בכדי לספק מענה למגזרי הרכב, השיט, התעופה, השירותים ומגזרים נוספים; מאסיבית 5000 מאפשרת ליצרנים ולספקי שירות לזרז את זמני הייצור ולייעל את זרימת העבודה שלהם.

מאסיבית 5000 מדפיסה חלקים גדולים ומורכבים בגודל של עד ל-145 ס”מ X 111 ס”מ X 180 ס”מ אשר מתקשים באופן מיידי בזמן הליך ההדפסה, כך שניתן לעשות בהם שימוש מיד לאחר יציאתם מהמדפסת ללא צורך בעיבוד נוסף וכמעט ללא מבני תמיכה נדרשים.

חומר הדפסה חדש, DIMENGEL 110, זמין כעת לשימוש עם מאסיבית 5000, ומאפשר הדפסה באיכות גבוהה ונאמנות רבה יותר לעיצובי CAD. שתי רזולוציות חדשות מאפשרות אופטימיזציה של ההדפסה בהתאם לדרישות עובי השכבה והמהירות. מאסיבית 5000 מציעה מערכת חומרים כפולה המאפשרת למפעילים להדפיס בו זמנית חומר שונה בכל ראש הדפסה. תכונות אוטומציה חדשות מאפשרות למפעילים לשפר את יעילות זרימת העבודה ולאפשר ניטור ותפעול קלים.

סרטון ובו טכנולוגיית מאסיבית 5,000 זמין בקישור זה

בנוסף, תציג מאסיבית מודלים של מדפסת מאסיבית 10000 אשר צפויה לצאת לשוק בשנת 2022. מאסיבית 10,000 מהווה שינוי תפיסתי בתהליך ייצור תבניות של חומרים מרוכבים, המאפשר ייצור תבניות בקנה מידה גדול בתוך ימים במקום שבועות. השקת מאסיבית 10000 מתוכננת לתחילת השנה הבאה, ונוכח הביקוש הגובר מהשוק, יוכלו המבקרים להיחשף לטכנולוגיה פורצת הדרך שהיא מציעה, ליכולותיה וליתרונותיה.

טכנולוגיית מאסיבית 10000

מאסיבית 10000 פותחה בכדי להתגבר על צוואר הבקבוק בייצור של חומרים מרוכבים, על ידי דיגיטציה של התהליך. היא ממנפת שימוש בחומרים פולימריים המתקשים בחום המספקים HDT גבוה (טמפרטורת הטיית חום) ו-CTE נמוך (מקדם הרחבה תרמית) בכדי להתאים לצרכי השוק.

מאסיבית 10000 מבוססת על הטכנולוגיה החדשה שפיתחה החברה בשם CIM (יציקה בתנועה) המשלבת ייצור תוספתי אולטרה מהיר עם יציקה ישירה של חומר פולימרי תעשייתי המתקשה בחום.

טכנולוגיית ה-CIM של מאסיבית תלת ממד מאפשרת יציקה ישירה של תבנית ובכך מייתרת את הצורך בייצור תבנית אב ראשונית. טכנולוגיה זו מקצרת את הליך העבודה מתשעה-עשר שלבים לארבעה שלבים בלבד. בנוסף, טכנולוגיית ה-CIM מאפשרת חופש גאומטרי יוצא דופן לעיצובים מורכבים.

סרטון ובו טכנולוגיית מאסיבית 10,000 זמין בקישור זה

ארז צימרמן, מנכ”ל מאסיבית תלת ממד, אמר: “אנו שמחים על ההזדמנות להדגים את המוצרים החדשים שלנו בתערוכה משמעותית זו ולהציג כיצד אנו משנים תעשיות בעזרת פריצות הדרך הטכנולוגיות האחרונות שלנו. אנו מביאים לשוק מערכות ייצור תוספתי (Additive Manufacturing)  חדשות המאפשרות ליצרנים להתגבר על מגבלות קיימות של יעילות התהליך, מהירות הייצור, נפח המוצר, החומרים והמורכבות. ההשתתפות ב- RAPID מהווה אבן דרך משמעותית ביישום תכנית העבודה העסקית ארוכת הטווח של החברה, והינה שלב נוסף בייצור חלקים גדולים במספר תעשיות. לראשונה מזה תקופה התערוכה תתקיים פיזית ולא בזום, ובכירים מהחברה ישתתפו בו.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version