מאסיבית מעמיקה את נוכחותה בארה”ב

CEO Erez Zimerman inside the Massivit 1800 - קרדיט: חברת מאסיבית

מאסיבית תלת ממד מדווחת על פתיחת מרכז הדגמה והתנסות באטלנטה, ג’ורג’יה

בן ארנולד, בעל ותק של שני עשורים בתעשיית מדפסות תלת הממד יכהן כסמנכ”ל הפיתוח העסקי של החברה.

בחודשים האחרונים הגדילה החברה משמעותיות את מספר עובדיה בצפון אמריקה, השוק הגדול ביותר בתעשיית התלת מימד העולמית.

ארז צימרמן מנכ”ל מאסיבית מסר: “אנו שמחים לדווח על פתיחת מרכז הדגמה והתנסות באטלנטה אשר יסייע רבות לצמיחת עסקי החברה באמריקה. זוהי אבן דרך משמעותית ביישום תכנית הגידול של החברה כפי שהוצגה למשקיעים במועד הנפקת החברה.”

מאסיבית טכנולוגיות הדפסה בתלת ממד Massivit 3D (בורסת ת”א: מסבת) יצרנית מובילה של פתרונות הדפסה תלת ממדיים בפורמט גדול, מדווחת על פתיחת מרכז הדגמה והתנסות באטלנטה, ג’ורג’יה. 

המרכז החדש יאפשר למאסיבית לבצע הדגמות חיות של טכנולוגיית ההדפסה מבוססת הג’ל שלה. לקוחות קיימים ופוטנציאלים יוכלו לקבל ייעוץ, תמיכה טכנית ואפליקטיבית, לצפות בהדגמות, לקבל הדרכות ולבצע הדפסות ניסיון על מגוון האפליקציות הרחב שהיא מאפשרת.

במרכז ההדגמה וההתנסות החדש של מאסיבית, הפונה ללקוחות בצפון אמריקה ובדרום אמריקה, הותקנו המדפסות מאסיבית 1,800 ומאסיבית 5,000 המגיעה עם שני ראשי הדפסה ומאפשרת לחברות להדפיס בעזרת חומר הדפסה אחר בכל ראש הדפסה בו זמנית. בנוסף, יוצגו במרכז תוצרים שונים אותם ניתן יהיה להדפיס בעתיד הקרוב עם מדפסת מאסיבית 10,000 אשר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים. מדפסת זו מאפשר להדפיס תבניות המשמשות לייצור של חומרים מרוכבים (למשל: תבניות לקרבון ופיברגלס) תוך חיסכון משמעותי בזמן. 

בתוך כך, מאסיבית מינתה השבוע סמנכ”ל פיתוח עסקי, מר בן ארנולד, הממוקם בבוסטון שבארצות הברית. הסמנכ”ל החדש הינו בעל ותק של שני עשורים בתעשיית מדפסות תלת הממד ועמד בחוד החנית של מהלכים חדשניים בתעשייה זו בתחומי הפולימרים, המתכת והחומרים המרוכבים. בן יוביל את הפעילות הגלובלית של החברה בפיתוח הזדמנויות עסקיות, איתור שווקים חדשים וייזום שותפויות אסטרטגיות עבור מוצרי מאסיבית ברחבי העולם. 

המדפסות של מאסיבית תוכננו בכדי לאפשר ליצרנים וספקי שירות בקשת רחבה של תעשיות, ובכלל זה תעשיית הרכב, הרכבות, הריהוט, והספנות, לקצר את זמני הייצור של דגמים, תבניות, וחלקים מותאמים אישית – כך שייוצרו במהירות הגבוהה עד פי 30 בהשוואה לטכנולוגיות ייצור אחרות.

מאסיבית 5,000 מציעה מגוון רחב של רזולוציות, מצבי הדפסה וחומרי הדפסה שונים אשר מאפשרים לשפר את דרישות האיכות, המהימנות והמהירות, באמצעות טכנולוגיית הדפסת הג’ל (GDP) של החברה אשר כבר אומצה ב-40 מדינות ברחבי העולם. בין היתר המדפסת מאפשרת למפעיל לשפר את קצב העבודה ולייצר בצורה נוחה ומבוקרת יותר התואמים ל”מהפיכה התעשייתית הרביעית”- Industry Standard 4.0 בגודל של 145 ס”מ X 111 ס”מ X 180 ס”מ. חומרי ההדפסה של מאסיבית מתקשים באופן מיידי במסגרת הליך ההדפסה ואינם דורשים תמיכות וכל שלבי ייבוש  או טיפול לאחר הדפסה.

ארז צימרמן מנכ”ל מאסיבית מסר: “אנו שמחים לדווח על פתיחת מרכז הדגמה והתנסות באטלנטה אשר יסייע  רבות לצמיחת החברה באמריקה. זוהי אבן דרך משמעותית ביישום תכנית העבודה של החברה כפי שהוצגה למשקיעים במועד הנפקת החברה. לקוחות פוטנציאליים יוכלו מעתה להגיע למרכז ולהיחשף לפתרון המהפכני של מאסיבית להדפסה מהירה בנפח גבוה. מעבר לתעשיות בהם מאסיבית פועלת כיום, אנו צופים כי מרכז ההדגמה יסייע לפתח את עסקי החברה לתעשיות נוספות. כמו כן אני מברך את בן על הצטרפותו לחברה ומשוכנע כי נסיונו הרב וכישוריו המוכחים בתעשיית התלת מימד, יסייעו לחברה להתפתח בין היתר באמצעות זיהוי וניתוח מגמות חדשות בתעשייה העולמית ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version