מאיץ יזמות לנשים משיק תוכנית תעודת יזמות מקוונת לנשים ברחבי העולם

WEA Master Logo RED

תוכנית האישורים המודרכת, שפותחה על ידי ITC SheTrades ומופעלת על ידי Mary Kay לתמיכה ב-WEA, כוללת 27 מודולים אינטראקטיביים מועשרים ביותר מ-200 סרטונים המכסים שבעה שלבים מרכזיים של פיתוח עסקי

ITC Shetrades Logo

מאיץ יזמות הנשים (WEA), הודיע היום על השקה גלובלית של תוכנית הלימודים ליזמות מקוונת שלו שנועדה לעורר השראה, לחנך ולהעצים נשים יזמיות ברחבי העולם. תוכנית תעודות היזמות המקוונת הוכרזה לראשונה במהלך העצרת הכללית של האו”ם (UNGA 76) ביום השנה השני של WEA.

WEA היא שותפות אסטרטגית מרובת בעלי עניין המכנסת שש סוכנויות של האו”ם: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), תוכנית הפיתוח של האו”ם (UNDP), יוזמת גלובל קומפקט של האו”ם (UNGC), נשות האו”ם ומרי קיי. ITC מובילה את רכיב בניית הקיבולת של השותפות הרב-תכליתית.

תוכנית תעודות היזמות המודרכת, שפותחה על ידי  ITC SheTrades ומונעת על ידי Mary Kay לתמיכה ב-WEA, כוללת 27 מודולים אינטראקטיביים המועשרים ביותר מ-200 סרטונים. המטרה היא ללמד נשים יזמיות – שאפתניות או ותיקות – את הכישורים לעצב ולהקים עסקים בעלי פוטנציאל להיות כדאיים כלכלית. המשתתפות ילמדו כיצד לאמץ תרבות יזמות, לפתח רעיונות באמצעות חשיבה עיצובית ומתודולוגיות סטארט-אפ רזות, להכין בד מודל עסקי, לעצב מגרש, לזהות מקורות מימון, למצוא את השותפים הנכונים, לארגן חונכות, לבנות צוות ולהקים את העסקים שלהם.

תוכנית האישורים מכסה את שבעת השלבים המרכזיים של הפיתוח העסקי:

*תעודה 1: החלטה להיות יזם (6 מודולים), 

*תעודה 2: פיתוח הרעיון – רעיון עסקי (3 מודולים), 

*תעודה 3: מידול עסקי (4 מודולים), 

*תעודה 4: הגשת העסק (4 מודולים), 

*תעודה 5: מימון המיזם (3 מודולים), 

*תעודה 6: בניית הצוות (4 מודולים), 

*תעודה 7: הגדרת העסק (3 מודולים).

תוכנית תעודות היזמות המקוונת של WEA נגישה כעת בקצות אצבעותיהן של מיליוני נשים ישירות באתר ITC SheTrades  (www.shetrades.com/en/learn/e-learning) ובאתר WEA. הוא זמין כיום באנגלית, ספרדית וצרפתית, ובשפות ערבית, רוסית ומנדרינית יהיה זמין במהלך שנת 2022. זה בחינם עבור כל המשתמשים של shetrades.com ללא מחסום כניסה. המשתתפים יקבלו תעודה עם השלמת כל אחד משבעת השלבים המרכזיים של הפיתוח העסקי.

.Deborah Gibbins, Chief Operating Officer at Mary Kay Inc. Photo: Mary Kay Inc

“העולם זקוק ליותר נשים יזמיות”, אמרה דבורה גיבנס, מנהלת תפעול ראשית בחברת Mary Kay Inc. “כמעט מחצית מהנשים היזמיות טוענות כי הן מונעות על ידי הרצון לתרום לטובת החברה הגדולה. ההשפעה שלהם יכולה להיות עצומה. תוכנית תעודות היזמות המקוונת של WEA משנה את כללי המשחק עבור נשים ונערות ברחבי העולם. עם הכלים והתמיכה הנכונים, אין גבול למה שנשים יכולות לעשות”.

.Pamela Coke-Hamilton, Executive Director of the International Trade Centre, Photo: Mary Kay Inc

“עלינו להגדיל את השתתפותן של נשים בסחר בינלאומי, ולסייע להן להרחיב את עסקיהן כך שיהפכו לזרזים לקהילות מכילות ובנות קיימא יותר. נשים הן סוכני שינוי רבי עוצמה – והעצמת נשים מועילה לחברות שלמות”, אמרה פמלה קוקה-המילטון, מנכ”לית מרכז הסחר הבינלאומי.

אירוע השקה רשמי יתקיים ב-18 בינואר 2022, בשעה 15:00 CET בשיתוף עם Mary Kay. באירוע יתכנסו נשים יזמיות ועסקים בבעלות נשים מרשת ITC SheTrades  ברחבי העולם. האירוע יתארח באנגלית וישמש פלטפורמה להצגת תוכנית תעודות היזמות, וההכשרות הקרובות בארץ. צוות SheTrades יציג את תוכנית הלימודים ליזמות וכן כלים נוספים הזמינים בכתובת www.shetrades.com. הירשמו כאן להשקת תוכנית תעודת היזמות החינמית הראשונה של WEA.

השקת תוכנית תעודות WEA בפלטפורמת ה- ITC SheTrades eLearning תתווסף גם ברמה הלאומית עם הכשרה בשטח לנשים ממדינות מתפתחות המעוניינות ביזמות ו/או מתכננות להשתלב בשרשראות ערך אזוריות ועולמיות. ההכשרות בתוך המדינה יספקו תובנה מעשית ומומחיות לנשים יזמיות ו- MSMEs ויתקיימו כמעט בקולומביה, ברזיל, מקסיקו והודו. האימונים יתקיימו בספרדית (קולומביה, מקסיקו), פורטוגזית (ברזיל) ואנגלית (הודו). המפגשים יתמקדו בשני נושאים עיקריים: “תחרותיות ומוכנות לייצוא” (19-20 בינואר) ו”סדנאות שיווק ומסחר אלקטרוני דיגיטליות” (1-3 בפברואר).

התרומה היא במסגרת “תוכנית העצמת נשים למסחר” של ITC התורמת ישירות לאזור המיקוד של ITC 5 “קידום ומיינסטרים של סחר כולל וירוק” ויעדי פיתוח בר קיימא של האו”ם (״SDGs״) 5, 8 ו-17.

WEA התחייבה להעצים 5 מיליון נשים יזמיות עד 2030.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version