סולוטו חגגה מיליון משתמשים נוספים למוצר HOME בשוק האמריקאי

מנכ"לית חברת סולוטו, מירב אורן יחד עם מובילת מחלקת מוצר הום, שירה גרשוני בחגיגות מיליון היוזרים הנוספים. קרדיט: סולוטו

מוצר ה-Home של חברת סולוטו, שפורץ דרך בתחום הTech-Care לכל בית, נולד כרעיון בתל אביב סמוך להתפשטות הקורונה, ומשרת היום, בתוך פחות משנתיים, מיליוני לקוחות אמריקאים 

מוצר Home, מסייע לכל אדם ליהנות מכל מכשיר טכנולוגי בביתו, החל מקבלת תמיכה טכנית שוטפת ופתרון בעיות על ידי מומחים, תיקוני תקלות של מכשירים ועד לניהול ושיפור ביצועים. הקונספט, שממשיך את ה-vision וקו המוצרים של החברה – לעזור לכל אדם ליהנות מטכנולוגיה, עלה לראשונה בחברת סולוטו התל אביבית, בסמוך לתחילת ההתפשטות של מגפת הקורונה ברחבי העולם.

בתקופה זו, ובסמוך להיחלשותם של שווקים אחרים, זיהתה החברה את אפשרויות הצמיחה של המוצר. בנקודת זמן זו הפכו המכשירים הטכנולוגיים לקריטיים לתקשורת בין משפחות, שמירה על רצף עבודה, למידה מרחוק של הילדים שנותרו בבית והחליפו פעילויות כמו ספורט, חוגי בישול ועוד ועוד. הקורונה, שעצרה עסקים רבים, לא עצרה את העבודה, להיפך, האיצה את הצמיחה והגדילה של המוצר והרצון לעזור לאנשים לשמור על שגרת חייהם החדשה- מהבית. 

היום, תוך פחות משנתיים, חוגגים בסייט התל אביבי מיליון משתמשים נוספים שנהנים מהמוצר, והצפי בשנה הקרובה גבוה עוד יותר. המוצר משווק הן online והן ב-800 החנויות הפיזיות של החברה הפרוסות בכל רחבי ארה”ב, ומאפשרות גישה לכל אדם שזקוק לעזרה עם טכנולוגיה, ואף זמין לרכישה ישירות ללקוחות אמזון. 

משק בית ממוצע בארה”ב משקיע קרוב ל-4,000 דולר בשנה במכשירים טכנולוגיים מחוברים, וכמות המכשירים הולכת וגדלה כשבכל בית יש בממוצע 10 מכשירים או יותר. שירות Home שפותח על ידי הסייט התל אביבי, נמכר דרך החברה הגלובלית Asurion אליה שייכת סולוטו, ומגן על אלפי הדולרים שהלקוחות השקיעו בטכנולוגיה ביתית, כמו טלוויזיה, קונסולות משחקים, מחשבים, תאורה חכמה, מדפסות, גאג’טים ועוד. תמורת פחות מדולר ליום (תשלום חודשי של 24.99 דולר), לקוחות יכולים לתקן, לשדרג או לפתור תקלות בכל אחד מהמכשירים, בעזרת המומחים הטכנולוגיים של סולוטו שמגיעים לבית הלקוח תוך מספר שעות, וזמינים 24/7 לכל בעיה בצ’אט או בשיחת טלפון.

מעבר להגנה הפיזית על המכשירים, סולוטו עוזרת לכל לקוחותיה להנות מהטכנולוגיה באופן מקסימלי, ובמקביל להפיק ממנה את מירב היכולות, כל זה תוך כדי חיסכון משמעותי בעלויות הכלכליות, והמון שקט נפשי. בין יכולות המוצר תוכלו למצוא אחסון בלתי מוגבל לכל הקבצים והתמונות, ליווי צמוד של מומחי Wi-Fi, וכלים להגברת הפרטיות ואבטחת המידע האישי ברשת.

שירה גרשוני, מובילת מחלקת מוצר הום בחברת סולוטו: “אנחנו מתרגשים לראות את הרעיון שנולד כאן בסייט התל אביבי נכנס ליותר ויותר בתים בארה”ב, ועוזר למשפחות רבות להנות מהטכנולוגיה שלהן. להצליח להגיע למספר משתמשים כל כך משמעותי תוך כדי מגפה עולמית, היה נשמע כמו רעיון משוגע, והנה אנחנו כאן. עונים על צורך אמיתי. בתקופת הקורונה יותר מתמיד, כולנו נעזרנו והפכנו תלויים במכשירים טכנולוגיים. המוצר שלנו נועד כדי להפוך כל רגע ביום המלווה בטכנולוגיה לקל הרבה יותר.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version