חדשות

לידרטק תהפוך לחברה ציבורית באמצעות שילוב עסקי עם Prospector Capital Corp

ל- LeddarTech יש פוטנציאל להביא חדשנות לשוקי מערכות הסיוע לנהג המתקדמות (ADAS) ונהיגה אוטונומית (AD) עם מוצרי תוכנת איחוי חיישנים ותפיסה מוגנים בפטנט ברמה נמוכה

הפתרון הייחודי של LeddarTech פותר את המגבלות הנוכחיות, ומאפשר ליצרניות מובילות של ציוד מקורי (OEM) לרכב וספקים ברמה 1-2 להוביל את ADAS ו-AD לרמות חדשות של ביצועים, בטיחות ואימוץ.

העסקה צפויה לספק לחברה עד 66 מיליון דולר בהכנסת ברוטו, כולל עד 23 מיליון דולר הכנסה מחשבון הנאמנות של Prospector (בהנחה שלא יבוצעו פדיונות) והכנסה של 43 מיליון דולר ממשקיעי PIPE עם אפשרות להמרה.

העסקה מעריכה את LeddarTech לפי שווי הון פרופורמה של 348 מיליון דולר ארצות הברית, בהנחה שלא יהיו פדיונות ושתהיה המרה מלאה של השקעות ה-PIPE הניתנות להמרה (מבלי לקחת בחשבון רווח לבעלי מניות קיימים של LeddarTech או רווח למממן של Prospector).

LeddarTech Inc®, חברת תוכנת רכב המספקת טכנולוגיית היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית פורצת דרך מוגנת פטנט עבור יישומי ADAS ו-AD, ו-Prospector Capital Corp (נאסד”ק: PRSR, PRSRU, PRSRW), חברת רכישה למטרות מיוחדות הנסחרת בבורסה בראשות נשיא Qualcomm לשעבר, דרק אברל, ובה משמש כיו”ר סגן היו”ר של Qualcomm לשעבר, סטיב אלטמן, הודיעו על כניסתם להסכם צירוף עסקי סופי שיביא לכך ש- LeddarTech תהפוך לחברה ציבורית בורסאית. חֶברָה. עם סגירת העסקה, שצפויה להתרחש ברבעון הרביעי של 2023, LeddarTech צפויה להירשם למסחר בנאסד”ק תחת הסמל LDTC.

העסקה מעריכה את LeddarTech לפי שווי הון פרופורמה של 348 מיליון דולר ארצות הברית (בהנחה שלא יהיו פדיונות ושתהיה המרה מלאה של השקעות ה-PIPE הניתנות להמרה [מבלי לקחת בחשבון רווח לבעלי מניות קיימים של LeddarTech או רווח למממן של Prospector]), והיא צפויה לספק ל-LeddarTech עד 66 מיליון דולר בהכנסות במזומן ברוטו, ואלו אמורות לשמש למימון מסחור פתרונות התוכנה המשובצים הראשונים שלה, להרחיב את היצע המוצרים שלה ולהעמיק את מעורבות הלקוחות שלה.

LeddarTech היא ספקית של תוכנת היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת המערכת המובילה בתעשייה עבור יישומי ADAS ו-AD. פתרון התוכנה של LeddarTech אגנוסטי לחיישן ולמעבד כאחד ומפחית באופן משמעותי את העלות ליצרני OEM ויצרני רכב ברמה 1-2 תוך אספקת ביצועים משופרים ואפשרויות התאמת גודל ל-ADAS/AD ברמת הפרמיום. תחום ה-ADAS ו-הוא הגדול ביותר בשוק תוכנות הרכב וצפוי לצמוח ב-11% CAGR ל-42 מיליארד דולר עד 2030 1. לחברה יש יתרון חזק בכך שנכנסה לשוק מוקדם עם למעלה משבע שנות ניסיון בעבודה על היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת המערכת עם הגשה של 150 פטנטים (80 הוענקו) המכסים מגוון רחב של טכנולוגיות יסוד כגון רכישת אותות, תפיסה תחושתית והיתוך.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם Prospector כדי לבסס את מעמדנו ככוח מוביל בתחום תוכנת הרכב המתהווה. שיתוף הפעולה הזה צפוי לספק לנו את ההון והמשאבים הדרושים להשקעה בצוות יוצא הדופן שלנו, ולקחת את החברה לשלב הבא באמצעות המיצוב שלה שיבטיח זכיות בלקוחות והנעת הצמיחה בעסק שלנו. אני נרגש מכך ש-LeddarTech הגיעה לציון הדרך החשוב הזה, שלדעתנו יהפוך את LeddarTech לאחת החברות הציבוריות הנדירות במרחב התוכנה הטהור של ADAS/AD”, אמר צ’רלס בולנג’ר, מנכ”ל LeddarTech. “לאחר שהובלתי את החברה מאז 2013, החלטתי שאפרוש מתפקיד המנכ”ל ברגע שנסגור את העסקה, אז פרנץ סנטלמי, הנשיא ומנהל התפעול הראשי, צפוי לרשת אותי כמנכ”ל LeddarTech, ואני מתכנן להישאר בחברה כיועץ מיוחד וכחבר בדירקטוריון LeddarTech”.

סנטלמי הגיב: “תעשיית הרכב מכירה יותר ויותר בכך שהיתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת המערכת יהיו הארכיטקטורה המועדפת עבור מערכות ADAS מהדור הבא מכיוון שהיא מפחיתה באופן מהותי את עלות המערכת, מבטלת תלות בחיישנים ובמעבדים ומשפרת את הבטיחות. יש לנו פתרון ‘תוכנה בלבד’ מוביל להיתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת המערכת שלדעתנו יעזור להניע את הגל הבא של ADAS כאשר התעשייה ממשיכה לעבור לרכבים מוגדרי תוכנה. אנו עובדים באופן פעיל עם לקוחות כדי לשלב את הטכנולוגיה פורצת הדרך הזו”.

“במהלך כהונתי ב-Qualcomm חוויתי את הערך האדיר שיכול להיווצר כאשר חברות חדשניות עם טכנולוגיות יסוד משבשות את התעשיות”, אמר מנכ”ל Prospector, דרק אברל. “אנחנו מאמינים של-LeddarTech יש את הפוטנציאל לעשות בדיוק את זה. אנו נרגשים לשתף פעולה עם צוות ההנהלה של LeddarTech כדי לעזור להניע צמיחה ואימוץ של המוצרים שלהם ומאמינים שזה מהווה הזדמנות השקעה אטרקטיבית עבור בעלי המניות שלנו”. בסיום העסקה, אברל צפוי להתמנות ליו”ר דירקטוריון LeddarTech.

סקירה כללית של העסקאות

העסקה אושרה פה אחד על ידי דירקטוריון Prospector, כמו גם דירקטוריון לידרטק, והיא כפופה לעמידה בתנאי סגירה מקובלים, לרבות אישור בעלי המניות של לידרטק ו- Prospectorוקבלת צו סופי של בית המשפט העליון לצדק של קוויבק המאשר את העסקה.

הישות המשולבת תקבל כ-23 מיליון דולר ארה”ב מחשבון הנאמנות של Prospector, בהנחה שלא יהיו פדיונות מצד בעלי המניות הציבוריים של Prospector, וכן הכנסות ברוטו של 43 מיליון דולר ארה”ב ממשקיעים, כולל נותנת החסות של Prospector, FS Investors (שלוחה של נותנת החסות של Prospector), Investissement Québec  כנציגת ממשלת קוויבק, Desjardins Capital ו-BDC Capital המשתתפות בעסקה באמצעות השקעה בהנפקה פרטית המירה לתוך  לידרטק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

קריאה נוספת
Close
Back to top button
דילוג לתוכן