יצרן גלובלי מוביל מרחיב את השימוש בפתרונות של נובה

מערכת האליפסון של נובה, קרדיט: יורם שרף

איתן אופנהיים נשיא ומנכ”ל החברה: ” הדור הבא של השבבים מחייב גם זן חדש ושונה של פתרונות ונובה נמצאת בעמדה מצוינת להוביל את השוק הזה”

נובה (ת”א: נובה; נאסד”ק: NVMI) עדכנה היום כי אחד מיצרני השבבים הגדולים והמובילים בעולם הזמין לאחרונה מערכת אליפסון נוספת לקווי הייצור המתקדמים לשבבי זיכרון.

עד כה שימשה מערכת האליפסון בשלבי המו”פ של ייצור השבבים. כעת, בעקבות התרומה המשמעותית של המערכת לפיתוח תהליך הייצור, בחר היצרן המוביל לשלב את הפתרון גם בקווי הייצור ההמוני המתקדמים שלו. מערכת האליפסון של נובה שמבוססת על טכנולוגייתRAMAN ,נבחרה לאור יכולתה  לספק מידע מתקדם על תכונות חומרים במבנים מורכבים בתוך השבב,  בעזרת מדידות מהירות ולא הרסניות.

מערכת האליפסון של נובה כבר נבחנה על ידי מספר יצרנים והוכיחה יכולת למדוד מגוון תכונות חומרים באפליקציות קריטיות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version