טייוואן משיקה את פלטפורמת הזרמת הווידאו הבינלאומית הראשונה שלה

Taiwan_Plus_web_icon

טייוואן פלוס (Taiwan+), פלטפורמת הסטרימינג הבינלאומית הראשונה בשפה האנגלית של טייוואן, נחשפה על ידי סגן הנשיא לאי צ’ינג-טה, יו”ר בית המחוקקים יו סי-קאן, שר התרבות לי יונג-טה, יו”ר סוכנות הידיעות המרכזית (CNA) ליו קה-שיאנג, מנכ”לית טייוואן+ ג’ואן צאי, והשגרירה יסמין א. האגינס משגרירות סנט כריסטופר ונוויס, במוזיאון הלאומי של טייוואן בטאיפיי ב-30 באוגוסט.

קרדיט: Business Wire

טייוואן+ מתמקדת בקהל דובר אנגלית, ומורכבת מאנשי תקשורת מארה”ב, בריטניה, קנדה, צרפת ואוסטרליה, כמו גם מאנשי מקצוע בתעשייה המקומית, שעובדים בשיתוף פעולה כדי לספק את החדשות האחרונות על טייוואן, עניינים בינלאומיים, ומכסה מגוון רחב של נושאים. הפלטפורמה מהווה גם מקור סיפורים מארגוני התקשורת הציבוריים והפרטיים של טייוואן.

הזמר זוכה פרס גולדן מלודי, סאנפוי קטאפן מבליו, פתח את האירוע במופע מוזיקלי. האירוע, שנערך עם אמצעי מיגון ל-COVID-19, הצטרף לנציגים ביניהם איזומי הירויאסו מיפן, ג’ורדן ריבס מקנדה, אנדרו ווילגאלה ודון שפירו מארה”ב, והנרי צ’אנג וג’וזפה איזו מאירופה.

השגרירה יסמין א. האגינס משגרירות סנט כריסטופר ונוויס בטייוואן אמרה כי פלטפורמת הווידאו הבינלאומית צפויה לחבר את טייוואן לעולם.

הנשיאה צאי אינג-וון הביעה את שמחתה להצטרף להשקת טייוואן+ עם הודעת וידאו, ואמרה: “טייוואן+ היא יוזמה חדשה ומרגשת לספר את סיפורה של טייוואן. דורות של טייוואנים נלחמו כדי להפוך את המדינה הזו לדמוקרטיה תוססת שמגנה על חופש הביטוי והביטוי”.

ראש הממשלה סו טסנג-צ’אנג איחל לפלטפורמה הצלחה. הוא הדגיש כי טייוואן היא מדינה דמוקרטית וחופשית המונחת על ידי שלטון החוק, ותדאג לערכים אוניברסליים של זכויות אדם, חופש הביטוי והמגוון, וציין כי זו הסיבה שמדינות רבות מוכנות להתיידד ולעשות עסקים עם טייוואן.

סגן הנשיא לאי אמר: “אני מקווה שהפלטפורמה יכולה להיות נקודת המוצא שממנה העולם לומד על מה שאנשים טייוואנים חושבים ורוצים, מה טייוואן עושה ומה אנחנו יכולים לתרום לעולם”.

יושב ראש בית המחוקקים יו ציין כי עם ההפחדה והדיכוי הפוליטי של סין נגד טייוואן, הקמת טייוואן+ מאפשרת לטייוואן לספר את סיפוריה לעולם באמצעות קולותיה.

טייוואן+, פרויקט שהוזמן על ידי משרד התרבות ל- CNA, מסמן אבן דרך חשובה בהיסטוריה של המדינה של תקשורת ההמונים, אמר השר לי. הוא הביע את הכרת התודה שלו למחוקקים ולאיש המקצוע על שגרמו לזה לקרות.

“אני מקווה להפוך את הפלטפורמה הזו לצורה של התרחבות, חיבור ואפשרויות אינסופיות, בדיוק כמו האופן שבו טייוואן משלבת גיוון אתני, תרבותי ולשוני, ולהציג את טייוואן לעולם באמצעות סיפורים וחדשות דינמיים”, אמר צאי, איש תקשורת בכיר עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה בכלי תקשורת בינלאומיים, כגון NBC/CNBC, נשיונל ג’יאוגרפיק וערוצים בינלאומיים של פוקס.

ניתן להפעיל את התוכן של Taiwan+  באפליקציית טיוואן פלוס או לצפות בו באתר ובפלטפורמות המדיה החברתית שלה, כגון פייסבוק, יוטיוב, טוויטר ואינסטגרם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version