הפתרונות הניהוליים מבוססי הבינה המלאכותית מעניקים למנהלי שיווק בכירים נראות חסרת תקדים, תובנות ויכולת קבלת החלטות בכל הערוצים בו זמנית
חברת Skai, המפתחת פלטפורמה מובילה לשיווק רב-ערוצי (Omnichannel), חושפת את הפיצ’ר הראשון של פתרונות המנהלים שלה, חבילה חדשה של יכולות המבוססות על בינה מלאכותית, שנועדה לתת מענה לצרכים הספציפיים של מנהלי שיווק במדיה האחראים על ביצועים מול השקעות בכל ערוצי המדיה בתשלום. ה- Executive Solutions היא מהדורת המוצר הראשונה אי פעם של Skai, המיועדת למקבלי החלטות ולמנהלי שיווק בכירים, אשר מעצימה אותם בבואם לתכנן, לחזות ולסנכרן קמפיינים בפרספקטיבה רב-ערוצית.
הפרסום בפלטפורמות סגורות הנקראות Walled Gardens (כגון אמזון, פייסבוק, או וולמארט) הוא השולט כיום בהוצאות השיווק, כאשר כמעט ארבעה מכל חמישה דולרים המופנים לפרסום דיגיטלי בארה”ב מוצאים על פרסומות בפלטפורמות המוגדרות כ”גנים מוקפי חומה”. אבל החומות האלה מהוות אתגר משמעותי שמונע ממותגים למקסם את פוטנציאל ההשקעות שלהם בקמפיינים הפרסומיים: חיבור בין מערכי נתונים עשירים, אך מנותקים. ללא קישוריות, קשה להשיג יעילות בסקייל ולבנות קשרי לקוחות מרובי ערוצים. עם שחרורו של ה-Executive Solutions, חברת Skai מציעה בסיס פלטפורמה שהוא גבוה יותר מחומות הגן הסגור, ומאפשרת למנהלים לראות בבירור את כולם יחד.
ה-Executive Solutions של Skai כולל:
- Executive HQ או מטה ההנהלה, הזמין כעת, אוסף ומציג באופן ויזואלי נתונים מכל המדיה במקום אחד, כך שמנהלי השיווק יוכלו לגשת לכל המידע על ההוצאות והביצועים יחד. תצוגת הביצועים ההוליסטית של מטה ההנהלה מארגנת את הנתונים לפי מותג, ערוץ, יחידה עסקית, אזור ועוד, כך שהמנהלים יכולים לעקוב אחר ההוצאות והביצועים במבט חטוף, בזמן אמת, ולהתעמק במהירות בנושאים לפני שהם הופכים לבעיות. התצוגה ‘פיקוח על תקציב’ עוקבת אחר ההתקדמות לקראת יעדי התקציב. יחד, תצוגות אלה מציגות למנהלים את המגמות וההתקדמות בין תקופה לתקופה כדי לעזור להם להניע החלטות לגבי הקצאה תקציבית, אופטימיזציה וצמיחה.
עם ה-Executive HQ, מנהלים יכולים:
- לעקוב ולהשוות הוצאות וביצועים.
- לקבל התראות ביחס להוצאות וביצועים, המבוססים על הקריטריונים שנקבעו ברמת תכנון הקמפיין.
- לשלוט בתקציב ולמנוע הוצאות חריגות.
- למקסם את הביצועים ולהאיץ את קבלת ההחלטות.
- לחשוף את ההזדמנויות לצמיחה ולהאיץ את האימפקט של הקמפיינים.
- Media Forcasting, או תחזית מדיה, תעזור למנהלי השיווק לחזות את תמהיל המדיה הרצוי להם על סמך יעדים ותקציב. תכונה זו משתמשת ביכולות בינה מלאכותית שמפותחות בחברה, כדי לחזור ולחזות את ביצועי ההוצאה ולהמליץ על שינויים נוספים בהקצאות התקציב (הגדלות או הקטנות), מציידת את הצוותים ביכולת לקבל החלטות מהירות ומושכלות על סמך הזדמנויות וביצועי עבר.
- Media Plans, או תוכניות מדיה, יאפשרו למנהלים להזין את הפרטים הספציפיים של התקציב והיעדים שלהם כדי להפעיל את יכולות חיזוי המדיה וה-Executive HQ.
“שיווק רב ערוצי עוסק בהמשכיות וקישוריות, שהם גם אופורטוניסטיים וגם מאתגרים ברחבי ה-Walled Gardens. מנהלי השיווק צריכים להיות מסוגלים לאחד נתונים מכל הפלטפורמות של ה-Publishers(הפלטפורמות המציעות שטחי מדיה לפרסום) הללו במאגר מאוחד, להעשיר אותו ולקשור אותם לקבלת החלטות בכל הערוצים”, אמר גיא כהן, מנהל מוצר ראשי ב-Skai. “עם ה-Executive Solutions הם יכולים להבין טוב יותר את הלקוחות והקטגוריות שלהם, לשפר את שיתוף הפעולה בצוות ולהניע צמיחה עסקית אמיתית”.