חברת RubrYc Therapeutic הכריזה על סדרת הון מועדף 2A הכוללת מימון, שיתוף פעולה ורישוי מסוג 003-RTX עם חברת iBio Inc

RubrYc


.RubrYc”) RubrYc Therapeutics, Inc”) ו-(iBio, Inc. (“iBio”, NYSEA: IBIO הכריזו היום על סגירת המימון המועדף מסדרת 2A של חברת RubrYc, והסכמי רישוי צמוד והסכמי שיתוף פעולה בו זמנית לטובת מחקר, פיתוח ומסחור טיפולי נוגדנים מכווני-אפיטופ. עקב מעבר זה, חברת iBio הופכת למשקיעה אסטרטגית חשובה, עם השקעה של $7.5 מיליון בסדרת הון מועדף 2A של חברת RubrYc, אשר איחדה כוחות גם עם החברות Third Point Ventures, Paladin Capital Group, Vital Venture Capital, Hayan Health Networks, שנמצאות בתאגיד המשקיעים של החברה. נוסף על כך, חברת iBio מחזיקה בזכות בלעדית עולמית לקדם את תכנית הדגל של חברת 003-RubrYc ,RTX, נוגדן חד-שבטי המכוון ל-25CD, האחראי להשמדה סלקטיבית של תאי T במיקרו-סביבה הנוקשה של גידול ממאיר.

שיתוף פעולה זה יאפשר לשני הצדדים לשלב בין מנוע התגלית של חברת RubrYc ומומחיות גילוי הנוגדנים שלה, ובין יכולותיה של חברת iBio כמפתחת הדור הבא של תרופות ביולוגיות וחלוצה בזכות מערכת ייצור הרוקחות המהירה שלה (Fast Pharming Manufacturing System ®), על מנת לייצר טיפולים חדשניים עבור חולים הזקוקים להם. במסגרת תנאי ההסכם, חברת RubrYc תהיה אחראית לגילוי תרופות אפשריות מכוונות-אפיטופים, תוך שימוש במערכת החברה Meso-scale Engineered Molecules (מערכת החברה להנדוס מולקולות על סולם-מזו). זאת, על מנת לנהל תהליכיי גילוי נוגדנים המכוונים לאפיטופים מסוימים, האחראים למחלות מטרה מוסכמות באופן הדדי. חברת iBio תשתף פעולה בתהליכי הגילוי, וכן תהיה אחראית לניהול פעילויות טרום-קליניות, קליניות ומסחור לטובת התרופות הפוטנציאליות, אשר יניב שיתוף פעולה זה. 

במסגרת הסכם זה, אם חברת iBio מפתחת וממסחרת תרופות פוטנציאליות רבות המיוצרות בשיתוף, חברת RubrYc תוכל לקבל יותר מ-$84 מיליון כתשלומי אבן דרך, בשל פעילויות גילוי ופיתוח. חברת RubrYc תוכל גם לזכות בתמלוגים בשל מכירות רשת עולמיות של כל מוצר מסחרי אשר יפותח במסגרת שיתוף פעולה זה. 

“אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת iBio”, אמר ד”ר אייזיק ברייט, מייסד שותף ומנכ”ל חברת RubrYc, “שותפה שאפתנית שהשינוי האסטרטגי שלה תואם את החזון שלנו לגילוי יעיל של מולקולות חדשות. חברת iBio מהווה גם שותפה מצוינת לקידום קמפיין הדגל שלנו, 003-RTX, נוגדן חד שבטי נגד-25CD שגילינו ומהווה הבטחה עצומה כמשמיד תאי T מווסת לסמני גידול מוצקים רבים.

“אנו צופים כי טכנולוגית גילוי הנוגדנים המכוונת לאפיטופים של חברת RubrYc תניע קמפיינים נבדלים התוקפים מטרות מאתגרות, ותעניק אינדיקציה ראויה להזדמנויות רבות לגילוי ולקידום נוגדנים בעלי אפיטופים מועילים, כנגד מחלות אונקולוגיות מאופיינות היטב”, כך אמר מנכ”ל חברת iBio טום איסט, אשר יצטרף לחבר המנהלים שלחברת RubrYc. “פרויקט 003-RTX מהווה תוספת שהיא בגדר נכס בולט לטובת מסלול ההתקדמות שלנו בתחום הטיפולים, ואנו מחכים להשלמת פעילויות מאפשרות IND, תוך שאנו ממשיכים להגדיל את סל יכולות הגילוי והפיתוח שלנו.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version