חדשות

חברת Finout גייסה 26 מיליון דולר כדי להמשיך להוביל את שוק ה-FinOps

חברת הסטארט-אפ Finout, הפועלת בתחום ה-FinOps ומפתחת פלטפורמה לניהול ויעול תשתיות ענן בארגונים, מכריזה על גיוס בסך 26.3 מיליון דולר בסיבוב מסדרה B. הסיבוב הובל על ידי קרן Red Dot Capital, בהשתתפות Maor Investments והמשקיעים הקיימים Team8, Pitango First ו-Jibe. סיבוב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-45 מיליון דולר.

הפלטפורמה של Finout נמצאת בשימוש על ידי חברות מובילות, בהן Lyft, The New York Times, Choice Hotels, Wiz, Appsflyer, Orca Security, Forter, Riskified וארגונים נוספים. הנעזרים בה בכדי לנהל ולחסוך בעלויות הענן, בשימוש במגוון רחב של שירותים.

ארגונים גדולים נוטים להשתמש במגוון שירותי ענן ותשתיות, כמו AWS, Azure, GCP, Datadog, Snowflake, Databricks, Kubernetes ועוד. ריבוי שירותי הענן והמורכבות שלהם גורמת לאתגר גדול בניהול ההוצאות, ולקושי גדול בשליטה, בקרה, תקצוב ותחזיות. תנועת ה-FinOps מסייעת להתמודד עם אתגרים אלו, על ידי הטמעה של תפישה ארגונית חדשה שגורמת לכל הארגון לדבר בשפה אחידה. Finout הינה מערכת ההפעלה שעליה חברות מטמיעות FinOps, המערכת מאפשרת לארגון לנתח את כל חשבוניות הענן במקום אחד, לשייך את ההוצאות לישויות ארגוניות, ליצור תקציבים, תחזיות ופעולות נוספות להורדת עלויות הענן.

“ארגונים גדולים מגיעים ל-Finout כדי לעזור להתמודד עם אתגרי הFinOps שלהם”, אמר רועי רבהון, שותף מייסד ומנכ”ל החברה. “ככל שמורכבות הסביבה גדלה, ככה קשה יותר לשמור את כל הארגון סביב אותה מטרה – צמיחה בריאה. הוצאות הענן הן ההוצאה השנייה בגודלה בתקציב להרבה ארגונים, והבנה שלהן לעומק היא קריטית לגדילת החברה.”

“כשגדלים במהירות כמו שלנו, תרבות FinOps היא חיונית מהיום הראשון”, אמר רון צרויה, מוביל תחום ה-FinOps בחברת Wiz. “העבודה עם Finout מאפשרת לי כראש התחום לחבר בין עולמות הפיתוח לעולמות העסקיים, ועוזרת לי לוודא שהתשתיות שלנו גדולות בצורה בריאה. Finout הם שותפים לדרך ולמסע ה-FinOps שלנו שהוא לא טרוויאלי בחברה כמו Wiz עם אתגרי הגדילה הייחודיים שלנו.”

“ככל שתרבות הFinOps נהיית קריטית ויסודית בארגונים, Finout נהיית הכלי הכי חשוב לניהול עלויות הענן” אומר ברק סלומון, שותף מנהל בקרן Red Dot Capital. “צריכת שירותי הענן עולה גם בעלות וגם במורכבות וארגוני Enterprise מודרניים צריכים כלי מודרני לניהול עלויות הענן. היכולת של החברה להתמודד עם סקייל של ארגונים גדולים ולהראות ערך מהיר תפסה את תשומת ליבנו. Finout נהייתה מהר מאוד הדה-פאקטו סטנדרט של התעשייה.” 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן