טראקנט נבחרה לאחת מעשר הטכנולוגיות המובילות באירופה

Image from Pixabay

חברת טראקנט אנטרפרייז, נבחרה לאחת מעשר הטכנולוגיות המובילות באירופה בתחום הלוגיסטיקה וההובלה לשנת 2021, מטעם מגזין ואתר Logistics Tech Outlook הנחשב לאחד מהמגזינים הטובים בעולם בתחום הלוגסטיקה.

בגיליון שפורסם עתה מטעם מגזין ואתר Logistics Tech Outlook, שעל שערו מופיע מנכ”ל טראקנט, מר חנן פרידמן, יוצגו ספקי השירותים אשר משנים את הנוף הלוגיסטי ושרשראות ההספקה בעזרת הפתרונות יוצאי הדופן שפיתחו.

בחירה זאת הינה בהמשך לבחירתו, החודש, של מנכ״ל החברה, חנן פרדימן, לאחד המנהיגים החדשנים המעצבים את תקופתינו בתחום הקיימות וענף הלוגיסטיקה, על ידי קרן ההיסטוריה של הפרלמנט הבריטי וה-St James’s House.

מצ״ב לינק לכתבה לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה:  ״זהו כבוד גדול עבורי ועבור חברת טראקנט, להיבחר לאחת מעשר הטכנולוגיות המובילות באירופה בתחום הלוגיסטיקה וההובלה לשנת 2021, במגזין ה- Logistics Tech Outlook היוקרתי והנחשב לאחד מהמגזינים המובילים בעולם בתחום הלוגיסטיקה והתובלה. 

אני גאה להיבחר ולקחת חלק במהדורה זו המעניקה לנו תו תקן נוסף כחברה המשנה את נוף התובלה בישראל ובעולם, מביאה לשיפור הרווחיות של החברות, ולהתייעלותן האנרגטית בפעולות היומיומית של עולם הלוגיסטיקה.

פרסום ואזכור החברה באתר ובמגזין מהווה עבורנו חשיפה לקהלים חשובים מעולם התובלה והלוגיסטיקה. אני מאמין בהחלט כי החשיפה במגזין ובאתר תתרום לנו רבות ובין היתר לרקימתם של שיתופי פעולה עתידיים עם חברות אשר עוקבות אחר תכני המגזין היוקרתי.

טראקנט,  המפתחת פלטפורמת ביג דאטה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות וצמצום הנסועה הריקה, מודיעה היום כי נבחרה לאחת מעשר הטכנולוגיות המובילות באירופה בתחום הלוגיסטיקה וההובלה 2021. בגיליון שיפורסם מטעם מגזין ואתר Logistics Tech Outlook, הנחשב לאחד מהמגזינים המובילים בעולם בתחום התובלה והלוגסטיקה, יוצגו ספקי השירותים אשר משנים את הנוף הלוגיסטי ושרשאות ההספקה בעזרת הפתרונות יוצאי הדופן שפיתחו. 

טראקנט, נבחרה בשל היותה אחת החברות המובילות בתחום הקיימות לצד חברות רבות בעלות מוניטין רב וזכתה בכתבת שער מרכזית המתפרשת על פני חמישה עמודים ומסקרת את פעילותה ומביאה לידי ביטוי את חזונה והשקפתה. הבחירה בטראקנט נובעת בשל הצלחתה הרבה של הפלטפורמה הייחודית שפיתחה, לצד החזון בר הקיימא שהיא מובילה להפחתת פליטות גזי חממה והקטנת תאונות הדרכים. באמצעות הפרסום, תזכה טראקנט לחשיפה בקרב קהלי היעד הנחשפים לתכני המגזין.

מגזין הלוגיסטיק׳ס טק אאוטלוק הינו מגזין מודפס ודיגיטלי ואתר, המספק עדכונים שוטפים לבעלי העניין בתחום הלוגיסטיקה, הכתבים במגזין הם לרוב מומחים בתחום אשר חולקים את הידע שלהם על השוק כולו ובנוסף על פלטפורמות חדשניות כמו זו של חברת טראקנט. למגזין נחשפים מעל ל -41,000 מנויים לגרסה המודפסת ברחבי אירופה ו-83,000 מנויים למגזין הדיגיטלי ברחבי העולם. קהל הקוראים מבוסס על מקבלי ההחלטות הגדולים בתחום התובלה, הלוגיסטיקה, תפעול שרשרת האספקה, שילוח וכדומה. מרבית הקוראים הינם מגרמניה, 21%, בריטניה, 19% וצרפת, 16%.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version