חברת טכנולוגיה ישראלית מציעה לנוסעים לחו”ל אפליקציה חסכונית לחבילת תקשורת לראשונה עם ממשק ותמיכה בעברית

Image from Pixabay

eSIMo היא אפליקציית תקשורת חדשה פרי פיתוח ישראלי של חברת עלמא טכנולוגיות המציעה להוזיל את חבילות התקשורת המסורתיות מסכומים של מאות שקלים לכ 14 ₪ (3.4 יורו לחבילת תקשורת בסיסית לאירופה)

מדד המחירים לצרכן נמצא במגמת עלייה ורק בחודש אפריל קפץ ב-0.8% . סעיף הנסיעות לחו”ל במדד רשם זינוק של 8.8% כאשר הוא מגלם גם את רכיב רכישת חבילת התקשורת לחו”ל. 

אחד הפתרונות לחסוך סכום לא מבוטל הוא הוזלה של עלויות התקשורת בעת נסיעה לחו”ל. ישראלים רבים עדיין משלמים מאות שקלים על חבילות תקשורת פשוטות לתקופה של מספר ימים בחו”ל.

רפורמת כחלון, הוזילה את חבילות הסלולר הרגילות ואת התשלום החודשי הקבוע שמשלמים אזרחי ישראל ואולם בכל הנוגע לנסיעות לחו”ל – הישראלים נותרו “לקוחות שבויים” בידי חברות הסלולר המקומיות וממשיכים לשלם תעריפים גבוהים. 

מזה מספר שנים קיימת האפשרות לרכישת כרטיס סים מקומי במדינת היעד אליה נוסעים אולם מדובר בפתרון מסורבל וב”שריפת זמן”. 

לאחרונה, ובעקבות התקדמות טכנולוגית שבאה לידי ביטוי ברוב מכשירי הסלולר החדשים, ניתן כיום להפעיל סים דיגיטאלי (eSim) שאינו דורש רכיב פיזי תוך חיסכון של עשרות אחוזים מול מחירי חבילות התקשורת. “הרפורמה” להוזלת התקשורת הסלולרית בחו”ל  מיושמת בפועל עי אפליקציות חדשות המשחררות את הנוסעים מתלות בחברות התקשורת עמם הם קשורים.

 כיום מוצע שירות סים דיגיטלי חדשני בשפה העברית לטובת הנוסעים לחו”ל שאינם דוברי שפות זרות עי חברת עלמא טכנולוגיות הישראלית. 

היתרונות של אפליקציית eSIM:

השוואת עלויות eSIMo  המופעל על ידי חברת עלמא טכנולוגיות בשפה העברית מראה כי  היא זולה מהמתחרים הזרים ומעניקה תמיכה בעברית בצא’ט מסביב לשעון.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version