חברת הקונטק BiltOn גייסה 15 מיליון דולר להרחבת הפעילות בארצות הברית

BiltOn team, צילום: נטי לוי

פלטפורמת החברה מאפשרת ליזמי נדל”ן וקבלנים לנהל ביעילות את כוח האדם, שיפור רמת הבטיחות והאיכות ולהפחית משמעותית את תביעות הביטוח

חברת BiltOn (לשעבר Beti) מכריזה על גיוס הון בסך 15 מיליון דולר, בסיבוב מסדרה B. הסיבוב הובל על ידי קרן הצמיחה PSG Equity, בהשתתפות הקרנות Titan Capital ו-97212 Ventures. במסגרת המהלך ג’ף ווילפון, מנכ”ל ומייסד SPD, הצטרף כיועץ לדירקטוריון החברה, ג’ף מביא עימו ניסיון של ניהול פרויקטים במגזרים שונים בענף הבנייה בשווי של מעל 10 מיליארד דולר.

הפלטפורמה של BiltOn זמינה בממשק Web ועל גבי מכשירי מובייל, ייחודיותה בכך שהיא מספקת פתרונות לכל שלבי הבניה, משלב היסודות ועד שלב המסירה. הפלטפורמה מאפשרת לחברות בנייה לנהל באופן דיגיטלי את כוח האדם, הבטיחות, מלאכות ותהליכי הבניה. עד לשלב המסירות והבדק, תוך תאימות מלאה לדרישות החוק, שהיא משתלבת במהירות במערכות הקיימות בחברות, כולל Procore ו-Autodesk.

החברה הגיעה להיקף פעילות של 70% משוק הבניה בישראל, והיא לקראת התרחבות נוספת בשוק האמריקאי. BiltOn הוטמעה עד היום במעל ל-1,200 חברות ופועלת ביותר מ-3,000 אתרי עבודה ברחבי העולם, כולל בנייה למגורים, תעשייה, מסחר, בריאות וכן בתחום התשתיות. בין לקוחותיה הבולטים בישראל ענקיות הבניה שפיר הנדסה, אשטרום, י.ח דמרי, קן התור, סולל בונה, בסט בנייה, קבוצת אורון, בוני תיכון וצמח המרמן והיא פועלת בשיתוף עם התאחדות בוני הארץ. החברה הגדילה מאז סבב הגיוס הקודם את ה-ARR פי 20 בשוק האמריקאי ואומצה על ידי כמה מחברות הבניה המובילות בהן Consigli, Rudin, Hunter Roberts, SD Builders, Pinnacle, L&M Development Partners ו-OKO.

החברה הוקמה תחת השם Beti והחלה את פעילותה עם פתרון שהושתת בעיקרו על תחום הבטיחות. החברה שינתה את שמה ל-BiltOn בעקבות השינוי המשמעותי שעברה בשנים האחרונות, והיא מציעה כיום סל פתרונות רחב ועמוק בניהול תהליכי העבודה והבטיחות באתר.

כיום, הפתרון של BiltOn כולל מאפיינים ייחודיים, בהם מערכת בקרת כניסה בטכנולוגיית זיהוי פנים בתלת-מימד, פתרון לניהול אירועים חריגים וליקויים בזמן אמת, שהיא מבטיחה שכל אחד מהם יטופל עד לתיקונו, ויכולת עבודה ללא קליטה. הפלטפורמה מלווה את תהליך הבניה בכללותו ומאפשרת לעקוב בצורה דיגיטלית ומדויקת אחר ניהול תיק הדייר, שינויי דיירים, ניהול פרוטוקולים, ניהול ליקויים מול דיירים, מסירות ובדק. כחלק מהשקעת משאבי גיוס ההון, החברה תעמיק את האינטגרציה עם חברת ה-ERP פריוריטי.

מחקר שבוצע על ידי משרד העבודה מצא שבאתרים בהם פועלת הפלטפורמה של BiltOn הצטמצם הסיכון לתאונות מוות פי שלושה. מה שמביא לירידה משמעותית בתאונות שגובות מחירים כבדים וגוררות עליה בהיקפי תביעות הביטוח. זאת באמצעות האלגוריתם הייחודי שפיתחה המעבד את כל נתוני הבטיחות והאיכות מהאתר ומעניק לאתר הבניה דירוג בזמן אמת של רמת הסיכון בו. הניקוד המופק מהאלגוריתם מאפשר ללקוחות החברה ניהול טוב יותר של האתר והבטיחות והאיכות בו וכתוצאה מכך הפחתה משמעותית של פרמיות הביטוח וזירוז של תהליך קבלת היתרים.

עומר סלבין, מייסד משותף ומנכ”ל BiltOn: “הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו עוזרת לקבלנים לקבל החלטות טובות יותר בזמן אמת, מוזילה את עלות הבניה ומפחיתה את עלויות הביטוח תוך כדי שהיא מפשטת את העמידה בדרישות הרגולציה ומאיצה את תהליך הבנייה.”

קרן PSG משקיעה בחברות טכנולוגיות ומלווה אותן בתהליך הצמיחה, ניצול הזדמנויות אסטרטגיות ובניית צוותים חזקים. הקרן, שהוקמה בשנת 2014 פועלת בארה”ב, אירופה וישראל, השקיעה עד כה ב-140 חברות וסייעה ל-500 רכישות של חברות נוספות. “PSG מכפילה את ההשקעה שלה עם BiltOn בעקבות התרחבות הפעילות בארה”ב. הכספים ישמשו להאצת הפריסה בקרב חברות בניה ברחבי ארה”ב”, אמר רונן ניר, שותף מנהל ב- PSG Equity.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version