חברת הנדל”ן Urbanipro השלימה גיוס נוסף לפרויקט מולטיפמילי בארה”ב

פרויקט אורבניפרו, קרדיט: יח״צ

חברת הנדל”ן הישראלית Urbanipro השלימה לאחרונה גיוס נוסף לפרויקט מולטי פמילי בעיר לקסינגטון במדינת קנטאקי. היקף ההשקעה הוא כחמישה מיליון דולר. ההשקעה נעשתה באמצעות הון של קבוצת משקיעים ישראליים ואמריקאיים, בנוסף להון שגויס מבנקים אמריקאיים.  

עם רכישת הנכסים, Urbanipro החלה בתהליך השבחתם יחד עם היזם המקומי  Vision & Beyond  במטרה להשלים את העלאת רמת היחידות ושדרוג תזרים המזומנים של הפרויקט במהלך החודשים הקרובים.  

אייל חסון, קרדיט: יח״צ

אייל חסון, מנהל שותף ב- Urbanipro: “המטרה היא לנהל את המתחם למשך מספר שנים כנכס מניב כולל משיכת תקבולים שוטפים מהשכרת הדירות, וכעבור מספר שנים, לאחר שדרוג התזרים, לממש ברווח. ניהול ההשקעה באופן הזה מאפשר ניהול סיכונים מיטבי עבור המשקיעים.”

העיר לקסינגטון, ובמיוחד אזור West Lexington, מאופיין בריבוי מתחמי מולטי פמילי. השותף המקומי של החברה ממוקד בשנתיים האחרונות באזור זה, מה שמאפשר התמחות ושליטה טובה מול שוק השוכרים. על אף העליה בערך הבתים בעיר, העיר לקסינגטון נותרה אטרקטיבית עבור המשקיעים שכן מחירי הנדל”ן במקום עדיין זולים יותר בהשוואה לשוק הכללי. 
אייל חסון, מנהל שותף ב- Urbanipro: “מצאנו את ההשקעה במתחמי מולטיפמילי בארה”ב אטרקטיבית במיוחד, הן בשל היכולת לרכז  מאמץ ניהולי לצורך חיסכון בהוצאות התפעוליות, הן בשל אפיקי המימון האטרקטיביים הניתנים להשקעות כאלו, והן בשל היכולת להגיע לתשואות גבוהות – בהשקעות בהן הסיכונים הם יחסית נמוכים”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version