זינגה מכריזה על התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי והשנה השלמה ב-2021

Zynga_logo

הכנסות והזמנות לפני הנחייה. הקהל השנתי הגדול ביותר אי פעם עבור משחקי המובייל. ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של זינגה. תזרים מזומנים תפעולי רבעוני ושנתי חזק

חברת זינגה (נאסד”ק: ZNGA) פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי והשנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021.

“התוצאות החזקות שלנו ברבעון הרביעי חתמו ביצועי שיא שלנו ב-2021, בה סיפקנו את ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר אי פעם, תוך כדי הגעה לקהל המובייל הגדול ביותר בהיסטוריה של זינגה”, אמר פרנק ג’יבאו, מנכ”ל זינגה. “אני גאה בביצועי הצוות שלנו בכל ההיבטים של אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כולל שירותים חיים, פיתוח משחקים חדשים והשקעות בפלטפורמת הפרסום שלנו, שווקים וטכנולוגיות חדשות וזאת כדי לבסס את זינגה כחברת כשירותים חיים מובילים שמתייחסת קודם כל למובייל, ומציעים משחקים בחינם להפעלה”. 

סיכום פיננסי ברבעון הרביעי 2021

*הכנסות והזמנות: השגנו הכנסות שיא ברבעון הרביעי בגובה 695 מיליון דולר, עלייה של 13% במונחים של שנה לשנה, וההזמנות הרבעוניות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 727 מיליון דולר, עלייה של 4% משנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים או מתשלומי משתמשים עמדו על 534 מיליון דולר, עלייה של 7% בהשוואה לשנה שעברה, וההזמנות בתשלום של משתמשים הגיעו ל-555 מיליון דולר, ירידה של 5% במונחים של שנה לשנה. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו לשיא רבעוני של 161 מיליון דולר, עלייה של 37% משנה לשנה, והזמנות פרסום והזמנות אחרות היו הטובות ביותר בכל הזמנים עם 171 מיליון דולר, עלייה של 46% משנה לשנה.

*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים במובייל (DAU) היה 37 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשי במובייל (MAU) הגיע ל-184 מיליון, עלייה של 38% משנה לשנה. ממוצע ההזמנות לנייד למשתמש מובייל פעיל יומית (ABPUעמד על 0.204 דולר, והוא ירד ב-1% במונחי שנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 260 מיליון דולר או 37% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 194 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה מ-28% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP הסתכמו ב-437 מיליון דולר, המהווים 63% מההכנסות ושיפור מ-64% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות תפעול Non-GAAP של 357 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות, לעומת 47% ברבעון המקביל אשתקד.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-67 מיליון דולר, בהשוואה ל-53 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה-EBITDA המתואם עמד על 147 מיליון דולר, עלייה של 57 מיליון דולר בהשוואה משנה לשנה. ייצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 158 מיליון דולר, ירידה של 48 מיליון דולר משנה לשנה.

סיכום פיננסי שנתי 2021

*הכנסות והזמנות: השגנו את ההכנסה השנתית הגבוהה ביותר אי פעם של 2,801 מיליון דולר, עלייה של 42% משנה לשנה, וההזמנות השנתיות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 2,826 מיליון דולר, עלייה של 24% במונחי שנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים הגיעו לשיא חדש של 2,249 מיליון דולר, עלייה של 35% בהשוואה לשנה שעברה, והזמנות שכללו תשלומי משתמשים הגיעו לשיא של 2,265 מיליון דולר, עלייה של 15% משנת 2020. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו גם הן לשיא של 551 מיליון דולר, וזו עלייה של 79% בהשוואה לשנה שעברה, כשההזמנות מפרסום ושאר היבטים רשמו שיא של 561 מיליון דולר, עלייה של 83% משנה לשנה.

*מדדי קהל: שיא ממוצע שנתי של משתמשים יומיים במובייל שהגיע ל-39 מיליון, עלייה של 41% משנה לשנה, והממוצע החודשי של המשתמשים, בהיבט שנתי, היה הטוב ביותר אי פעם בתחום המובייל ביותר כשהגיע ל-184 מיליון, עלייה של 107% משנה לשנה. ה-ABPU השנתי למובייל היה $0.194 וזו ירידה ב-12% משנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 1,015 מיליון דולר או 36% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות בשנה הקודמת. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 787 מיליון דולר או 28% מההזמנות, ירידה מ-30% מההזמנות בשנה הקודמת. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP עמדו על 1,730 מיליון דולר, המהווים 62% מההכנסות ושיפור משמעותי מ-78% בשנה הקודמת. הוצאות תפעול Non-GAAP של 1,386 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות לעומת 46% בשנה הקודמת.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי היה 104 מיליון דולר, שיפור של 325 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה, וה-EBITDA המתואם עמד על 641 מיליון דולר, עלייה של 374 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה. יצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 254 מיליון דולר, ירידה של 176 מיליון דולר במונחים של שנה לשנה, וסיימנו את השנה עם כ-1.2 מיליארד דולר במזומנים והשקעות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version