זום שכרה את גרג טומב כנשיא

zoom-logo

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד”ק: ZM) הודיעה כי כי גרג טומב יצטרף לחברה כנשיא החל ב-7 ביוני 2022. טומב מביא ניסיון של יותר מ-20 שנה והוא מגיע לזום מ-Google Cloud, שם שימש לאחרונה סגן נשיא למכירות של Google Workspace, SMB, Data & Analytics, Geo Enterprises ו-Security.

טומב ידווח ישירות למייסד ומנכ”ל זום אריק ס. יואן, והוא יפקח על אסטרטגיית היציאה לשוק של החברה, מאמצי ההכנסות ומשרד המנמ”ר העולמי. טומב יעזור לעצב את הפרק הבא של זום כשהחברה תמשיך להפוך לפלטפורמה מרובת מוצרים המאפשרת תקשורת, עבודה היברידית ומספר מתרחב של תזרימי עבודה עסקיים.

מר יואן אמר, “אני כל כך נרגש לקבל את פני גרג לצוות של זום. גרג הוא מוביל תעשיית טכנולוגיה מכובד מאוד ובעל ניסיון רב בסיוע להתרחבות של חברות שנמצאות בצומת קריטי. החשיבה האסטרטגית שלו, הגישה של אפשר לעשות, וערך האכפתיות שהוא מביא ללקוחות הופכים אותו לתוספת המושלמת לצוות המנהיגות החזק שלנו”.

מר טומב אמר, “אני נרגש לשלב כוחות עם אריק וצוות זום כדי לעזור להניע צמיחה. אני מאוד מאמין שלזום יש בסיס מרשים עם הפלטפורמה מרובת המוצרים שלה, ואני מצפה להזדמנויות האדירות שבפתח כדי לעזור לעסקים ברחבי העולם להתמודד עם צורכי התקשורת ושיתוף הפעולה שלהם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version