זום מרחיבה את פלטפורמת המפתחים עם השקת ה-SDK של Zoom Apps

zoom-logo

Zoom Apps SDK מאפשרת למפתחים לבנות יישומים חדשים המשנים את חוויית הפגישה

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד”ק: ZM) הכריזה על הזמינות הכללית של ה-SDK של Zoom Apps, המספק למפתחים את המשאבים ותשתית התמיכה הנדרשים לפיתוח Zoom Apps בתוך תוכנת הלקוח של זום. ההיבנות על ה-SDK של Zoom Apps מאפשרת למפתחים להגיע ללקוחות של זום, והמשתמשים יכולים לגלות ולהוסיף אפליקציות חדשות באותה תוכנת לקוח בה הם משתמשים מדי יום. למעלה מ-100 אפליקציות עבור זום פורסמו בידי מפתחים שותפים כדי להעשיר את חוויות הפגישה, החל מהגברת הפרודוקטיביות בפגישות, שיתוף פעולה בצוות ורשתות חברתיות ועד למשחקים.

“כדי לעמוד בציפיות של הלקוחות, ארגונים ממשיכים לחפש דרכים לפתח את העסקים שלהם ולעבוד עם תזרימים גדולים יותר, וזה מוביל לצורך מוגבר של מפתחים לקבל גישה לפיתוח יכולות ותכונות חדשניות של אפליקציות”, אמר ברנדן איטלסון, מנהל טכנולוגיה ראשי בזום. “עם השקת ה-SDK של Zoom Apps, פלטפורמת המפתחים של זום ממשיכה להתרחב ולהציע למפתחים דרכים חדשות לשלב תקשורת וידאו ושיתוף פעולה ביצירותיהם, ולשנות את תזרימי העבודה העסקיים לנצח”.

“היכולת למנף ממשקי API כדי לאפשר אינטגרציה וחדשנות של יישומים היא צורך קריטי בהמרה הדיגיטלית”, אומר ארווין לזר, נשיא ואנליסט ראשי ב-Metrigy. “יותר מ-84% ממומחי ה-IT במחקר שלנו אומרים שזמינות API חשובה למקרי שימוש הדורשים מעורבות עובדים ולקוחות. הזמינות הכללית של ה-SDK של Zoom Apps עוזרת להקל ולזרז מפתחים לספק יתרונות עסקיים באמצעות מגוון רחב של דרכים”.

Zoom Apps SDK מרחיב את יכולות המפתחים על ידי:

*הגדלת טווח ההגעה של אפליקציות חדשות באמצעות חשיפה לקהל הגלובלי והמגוון של זום, רישום אפליקציות ב-Zoom App Marketplace ובתוכנת הלקוח של זום בה ניתן להתקין אפליקציות גם במהלך פגישת זום.

*הרחבת אפליקציות חדשות כדי ליצור חוויות שיתופיות בכל פגישות זום.

*יצירת חוויות מרתקות ללקוחות הן בתוך ומחוץ לפגישות זום.

Zoom Apps SDK הוא JavaScript SDK המספק גישה לתכונות לקוח כגון הגדרת הרקע הווירטואלי תוך מתן הקשר לאינטראקציה. בעיקרון, הממשק משתמש בשיטה כדי לקבל את הקשר הפגישה, עם מזהים עבור המשתמש והפגישה. ניתן להשתמש במזהים אלו עם קבוצה מקיפה של נקודות קצה ב-API מפלטפורמת המפתחים של זום, כולל REST APIs ו- Webhooks שעוזרים להעשיר את חוויית האפליקציה.

עם ה-SDK של Zoom Apps, חברות מסוגלות ליצור חוויות מרתקות במהלך פגישות זום, כמו גם בחלון שולחן העבודה של זום לשיתוף פעולה אסינכרוני.

“בעידן חדש זה של עבודה היברידית, עסקים משתמשים ביותר אפליקציות מאי פעם כדי לשתף פעולה ולבצע עבודה מכל מקום”, אמר קטאן קיטור, סגן נשיא לניהול מוצר ב-Box. “אנחנו יודעים שלקוחות רוצים שכל האפליקציות המועדפות עליהם יעבדו יחד בצורה מאובטחת וחלקה. עם ה-SDK של Zoom Apps, יצרנו את אפליקציית Box for Zoom שמאפשרת לאלפי הלקוחות המשותפים שלנו לעבוד ללא חיכוך על פני שתי הפלטפורמות שלנו”.

להתחיל לעבוד עם Zoom Apps SDK

בנייה עם Zoom Apps SDK היא פשוטה. ככה מתחילים:

*בנו את האפליקציה: השתמשו ב-Zoom Apps SDK כדי לפתח ובצע התאמות באפליקציה.

*השלימו את רשימת הבדיקות לפני הגשה: לפני שליחת אפליקציה לבדיקה, ודאו שכל הפריטים הושלמו בדרישות ההגשה. רשימת התיוג מכסה מידע שיווקי, פרטיות, כיסוי משפטי, תמיכה ומידע טכני.

*שלחו את האפליקציה לבדיקה: כל האפליקציות הנשלחות לפרסום עוברות בדיקה יסודית, כולל בדיקות פונקציונליות ושימושיות, ובדיקת אבטחה ותאימות.

*פרסום ב-App Marketplace: לאחר הפרסום, האפליקציה תהיה זמינה לכל המשתמשים באמצעות כפתור השיבוץ.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version