חדשותסטארטאפ ניישן

זום: חברות ניהול ההון צריכות להתאים את שירותיהן המסורתיים למציאות הדיגיטלית החדשה

דו״ח גרטנר שבוחן את הטרנדים המובילים בטכנולוגיות ניהול הון מגלה כי 70% מהחברות בתחום הגדילו את ההשקעה בטכנולוגיה וכי המגמה נמשכת גם ב-2022. פתרונות לשיתוף פעולה דוגמת שיחות ועידה בווידאו ויישומי שיתוף מסך, אומר הדו״ח, הפכו להכרחיים לטיפוח מערכות יחסים משמעותיות בין לקוחות ויועצים

עם התפתחות צרכי הלקוחות, חברות ניהול ההון של היום צריכות להתאים שירותים מסורתיים – ייעוץ השקעות, תכנון עיזבון, חשבונאות, שירותי מס ועוד – למציאות דיגיטלית חדשה. על פי דו״ח גרטנר המתייחס ל”עשרת הטרנדים המובילים בטכנולוגיית ניהול הון לשנת 2021“, בשנה החולפת, מתוך 10 חברות ניהול הון שנסקרו הגדילו את ההשקעות הן בטכנולוגיות קיימות והן בטכנולוגיות מתפתחות”. מגמה זו לא צפויה להאט בשנת 2022, אומרת מליסה רוטר מחברת זום, מכיוון שהטכנולוגיה הדיגיטלית הוכיחה את עצמה כיתרון תחרותי עבור חברות שמקוות לייעל את הפעילות, לחשוף הזדמנויות חדשות לשירותי מיקרו ולשפר את השירות שהן מספקות ללקוחות.

מליסה רוטר, קרדיט: זום

״חברות רבות בוחנות כיצד טכנולוגיות מתפתחות יכולות להביא ליעילות תפעולית חדשה, אומרת רוטר. על פי הדו”ח של גרטנר, “רוב חברות ניהול ההון שנסקרו (63%) מאמצות, מחליפות או משדרגות את טכנולוגיית ׳שולחן העבודה׳ של היועצים שלהן, נתון שיוצר הזדמנות לשלב טכנולוגיות מתפתחות כדי לתמוך בצורה טובה יותר בפעילויות המניבות הכנסות.” כדי לתמוך בלקוחות המקיימים אינטראקציה עם חברות ניהול ההון שלהם בעצמם, או בשיתוף עם היועצים שלהם, הטכנולוגיה בה משתמשים בניהול הון, כוללת לעתים קרובות פתרונות שיתוף פעולה כמו שיחות ועידה בווידאו ויישומי שיתוף מסך. לפי גרטנר, סוג זה של טכנולוגיה הפך להכרחי לטיפוח מערכות יחסים משמעותיות בין לקוחות ויועצים, כמו גם להקניית תחושת אמון במשרד, במיוחד בעולם עם אינטראקציה אישית מופחתת.

“המגיפה רק האיצה את הצורך בחוויית שיתוף פעולה טובה יותר מול לקוחות והדגישה את הפערים בין היכולות הקיימות והדרושות”, אומר הדו”ח. הפער הזה הוליד את האימוץ המהיר של פתרונות שיכולים לסייע בשימור לקוחות. לדברי רוטר, אינטראקציות אנושיות הן לב ליבה של כל עסקה פיננסית יעילה, או של מהלך קשרי לקוחות. ״זום מסייעת לחברות ניהול הון להגביר את האמון והיעילות שלהן באמצעות אינטראקציות וירטואליות לתקשורת אישית, מה שמשפר את היעילות ומאפשר בניית מערכות יחסים המשגשגות מעבר לגבולות הפיזיים של מרחק ומיקום״.

פלטפורמת התקשורת המאוחדת של זום – הכוללת פגישותצאטטלפון ופתרונות לחדרי ישיבות וסביבות עבודה – מספקת את הגמישות והיכולת ההדדית שחברות ניהול ההון של היום דורשות כדי לתת מענה לצרכי הלקוחות המודרניים ולספק שירותים מעולים שבולטים בשוק. זום מציעה גם API המאפשר למפתחים לגשת למידע מזום  כדי לבנות שירותים פרטיים או אפליקציות ציבוריות ב-Zoom App Marketplace, מה שמאפשר לספקי פתרונות פיננסיים לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לנוף מתפתח. ״על ידי הטמעת פלטפורמת זום כפתרון מפתח מול לקוחות, חברות ניהול הון יכולות לטפח יחסי עבודה משמעותיים יותר, ולשפר את החוויה הן לעובדים והן ללקוחות״.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן