זום הכריזה על חידושים מתוכננים להזניק את עידן התקשורת הבא

zoom-logo

הדגישה ב-Zoomtopia 2021 את הלקוחות המשתמשים בחדשנות של זום כדי לאמץ שינוי, לאפשר כוח עבודה היברידי וכדי להגדיל את העסקים שלהם

כנס Zoomtopia 2021 של זום (Zoom Video Communications, Inc) יצא לדרך כשהוא חושף את התוכניות לחדשנות לאורך כל הפלטפורמה של החברה שתוכנה עבור סביבות העבודה הדינמיות של ימינו, וכדי להניע עידן חדש של קישוריות ושיתוף פעולה. זום משנה את מסלול התקשורת העסקית והאישית על ידי קידום הדרכים בהן אנו מתחברים, משתפים רעיונות ועושים יותר דברים ביחד – ולא משנה המקום בו אנו נמצאים. זום מפתחת מוצרים, תכונות ושותפויות חדשות שנועדו להעצים ולתקשר את כוח העבודה המודרני עם תזרימי עבודה מקושרים.

“החדשנות נשארת בחזית כנס ה-Zoomtopia השנתי של זום”, אמר דניאל ניומן, אנליסט ראשי ב-Futurum Research. “אני מתרשם במיוחד מהאופן בו התוכניות של זום לפתרונות חדשים, כמו Zoom Video Engagement Center ו-Zoom Whiteboard, יכולות להמשיך ולהרחיב את ההשפעה של זום על היבטים שונים בעבודה והחיים שלנו, והן מאפשרות ללקוחות ליצור ולהגדיל עסקים באופן מוחלט על הפלטפורמה שלה”.

“בעשור האחרון זכינו בכבוד להפוך לפלטפורמת תקשורת הווידיאו הנבחרת, אך אף פעם לא הייתה תקופה דינמית יותר בהיסטוריה של החברה מאשר 18 החודשים האחרונים”, אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ”ל בזום. “השקנו מאות תכונות, שיפורים ויכולות חדשות רק בשנה האחרונה, ויש לנו תכונות חדשות ומרגשות בצינור הפיתוח שלנו. עם היכולת לבצע סיעור מוחות ויזואלי על לוח לבן וירטואלי ולשתף פעולה עם עמיתים בדומה לחוויה בפגישה פיזית, או ההזדמנויות האינסופיות שמציעים שירותי תמלול ותרגום בזמן אמת המועצמים בידי בינה מלאכותית – טכנולוגיות שנחשבו עד לאחרונה ‘עתידניות’ נמצאות על הסף בו הן יהפכו למציאות שיכולה לעצב מחדש את הדרך בה אנו עובדים”.

קהילות מעצימות ומושכות

מחקר שבוצע לאחרונה בידי זום, לגבי מקומן של קהילות הווידאו בחיי היומיום, בחן את ההעדפות של האנשים לגבי צפי השימוש הכללי בטכנולוגיה הזו בעולם העתידי. באופן גלובלי, רוב המשיבים הסכימו שלכל יהיה אלמנט וירטואלי – כולל חגיגות ואירועים.

לאפשר כוח עבודה מודרני

זום פועלת כדי לחמש את הלקוחות בפתרונות טכנולוגיים חדשניים שתוכננו ליצור הזדמנויות חדשות שיובילו לצמיחה עסקית. פרויקטים עתידיים אלו כוללים את:

חיבור תזרימי עבודה

זום משעתקת באופן וירטואלי את הדרכים השונות בהן אנו מקיימים אינטראקציה בחיים האמיתיים, ומעבר. Zoom Meetings, Chat, Webinars ו-Phone עובדים כולם ביחד כפתרון תקשורת אחודה אחד, עם היכולת לנווט ביניהם.

חידושים מתוכננים אלה יעזרו ליצירת חווית משתמש יעילה, שיתופית ומרתקת יותר, תוך פישוט תהליכים על ידי חיבור וארגון של תזרמי העבודה.

השפעה חברתית והפרסים ב-Zoomtopia

Zoomtopia, המופעלת באמצעות Zoom Events Conference, מציעה למעלה מ- 75 מפגשים חינוכיים, למעלה מ-100 דוברים מעוררי מחשבה, מנהיגים עסקיים והופעות של מפורסמים, והזדמנויות ליצור קשרים, לשתף פעולה וללמוד. בקרו ב-Zoomtopia.com כדי להירשם ולהשתתף. ההצהרות הכלולות כאן הינן למטרות יידוע בלבד. כל השירותים, המוצרים או הפונקציונליות המוצגים שאינם זמינים כרגע כפופים לשינויים על פי שיקול דעתה הבלעדי של זום, וייתכן שהם לא יושקו כמתוכנן, או בכלל לא. לקוחות שרוכשים מזום צריכים לקבל את החלטות הרכישה שלהם על סמך התמחור, התכונות והפונקציות הזמינים כיום.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version