זהב כפול לאוויה – זכתה בשני פרסי UC Today לשנת 2021

Avaya

חברת אוויה זכתה בשני פרסים של מגזין הטכנולוגיה היוקרתי UC Today, המוקדש לטכנולוגיה ותקשורת

חברת Avaya, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת, זכתה בשני פרסי מגזין טכנולוגית התקשורת UC Today 2021 היוקרתיים: בקטגוריית השימוש הטוב ביותר בבינה מלאכותית (AI) עם פלטפורמת שיחות הוידאו והשיתוף Avaya Spaces ובקטגוריית הפתרון הטוב ביותר לפלטפורמת תקשורת כשירות עם CPaaS  Avaya OneCloud. בנוסף, Avaya Spaces הגיעה להיות פיינליסטית בקטגוריית פלטפורמת שיתוף הפעולה הטובה ביותר.

Avaya Spaces היא פלטפורמת שיתוף פעולה של פגישות ותהליכי עבודה המשלבת פגישות וידאו באיכות HD, צ’אט, מאגר מסמכים שיתופי וניהול משימות.

Avaya OneCloud CPaaS נמצאת בלב פלטפורמת החוויה המונעת על ידי Avaya OneCloud AI ומאפשרת לעסקים ליצור חוויות חשובות לעובדים וללקוחות שלהם.

רפי שקולניק, מנכ”ל Avaya ישראל:אנו שמחים לקבל הכרה כזו של חדשנות, ונמשיך לבנות את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותינו ושותפינו. Avaya Spaces ו- Avaya OneCloud CPaaS מספקים ערך מדהים לאוויה ומעניקים יכולות תקשורת ושיתוף פעולה יוצאות דופן ללקוחות כחלק מפלטפורמת החוויה המונעת על ידי Avaya OneCloud AI” אמר. עוד הוסיף כי, “שניהם משמשים כפתרונות מרכזיים לארגון המתאים להסתגלות לדרכי עבודה חדשות ומגעים עם לקוחות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version