×
חדשות

ה-S&P 500 סגר מעל 5,800 בפעם הראשונה בהיסטוריה

המדד עלה ב-23% מתחילת השנה

ה-S&P 500 סגר מעל 5,800 בפעם הראשונה בהיסטוריה ועלה ב-23% מתחילת השנה. המדד הוסיף כעת כמעט 14 טריליון דולר לשווי שוק מאז אוקטובר 2023, בדיוק שנה אחורה.

ביום שישי היה השיא ה-45 בכל הזמנים של השנה, אבל אף אחד מה-44 הקודמים לא התרחש לצד מדד התנודתיות ברמה כל כך גבוהה, זה השבוע הראשון של השנה שבו ה-VIX נסגר מעל 20 בכל יום מסחר.

זה השבוע השלישי ברציפות (והשבוע ה-9 ב-10 האחרונים), שהקרנות הכספיות של המאני מארקט קיבלו זרימה חיובית של הכסף (+11.3 מיליארד דולר), מה שדחף את סך הנכסים לשיא חדש (6.474 טריליון דולר), אפילו כשהמניות זינקו לשיאים חדשים.

BofA:

מתחילת השנה זרמו למניות 700 מיליארד דולר, בשבוע שעבר עוד 40 מיליארד דולר.

מתוך זה, לטכנולוגיה זרמו בשבוע שעבר מעל 7 מיליארד דולר.

יציאה של הכסף מיפן, כמעט 9 מיליארד דולר, הכי גדולה בהיסטוריה.

הטירוף של inflow בשווקים מתעוררים, וסין בנפרד ממשיך.

עוד נתון מדהים לגבי S&P 500 :Price/Sales הגיע לשיא כל הזמנים, ל-2.87.

נתון סופר מעניין של BofA: הלקוחות הפרטיים של הבנק מכרו T-Bills בסכומים הכי גבוהים בכל הזמנים. האם נראה את הכסף זורם למניות?!

גולדמן:

אחרי 8 שבועות ברציפות של מכירות בעיקר טכנולוגיה, קרנות גידור חזרו לקנות מניות אמריקאיות ובגדול . קצב הקניות הכי אגרסיבי ב-4 חודשים האחרונים.

S&P 500 סגר 20% מעל היעד הממוצע שהאנליסטים נתנו בסוף שנת 2023, ו-8% מעל יעד הכי גבוה.

AAII Investors sentiment Survey:

חלקם של המשיבים המביעים סנטימנט שלילי לשוק ירד לשפל מאז הרבעון הרביעי של 2023.

הביצועים המעניינים מתחילת השנה:
ביטקוין 47%+.
סילבר 32%+.
זהב: 28%+.
S&P 500: +23%

תזכורת קצרה: אחרי הורדת הריבית בספטמבר 2007 הגענו לשיא ואז התרסקות. סוף סוף פורסם באופן רשמי אתמול במסיבת העיתונאים: סין תספק תמריצים של 325 מיליארד דולר לתמיכה בכלכלה. הנתון הוא מעט יותר משני טריליון יואן (283 מיליארד דולר) שציפו האנליסטים ומשקיעים שנשאלו על ידי בלומברג. (מחר בפתיחה יהיה סופר מעניין בהונג קונג).

Polymarket:

Trump 54.5% vs Harris 45%, עם כמות הימורים בומבסטי בשווי 1.8 מיליארד דולר.

מאחל לכולם יום שקט ומוצלח בהשקעות ומחכים שהחטופים יחזרו עכשיו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן