השתלמות, תחזית ליגת FUNDER – ילין לפידות ואלטשולר שחם מובילות בספטמבר ומתחילת השנה בשני המסלולים

Taras Vykhopen Dreamstime.com

תשואות גבוהות במיוחד בחודש ספטמבר בקרנות השלמות מניות וכללי – כמה עלת הקרן שלך החודש?

חודש ספטמבר היה חודש חיובי מאוד בשווקים כאשר מדד S&P500  עלה כ 2% , מדד נאסד״ק עלה כ 2.7% ומדד תל אביב 35 עלה כ 1.5%.
‏הדולר עלה כ 1.5% כאשר אגרות החוב הקונצרניות עלו כחצי אחוז בממוצע.

תחזית FUNDER AdvizerLand

מתוך תחזית פאנדר לקרנות ההשלמות בליגת FUNDER תוצאות קרנות ההשתלמות במסלול כללי עלו כ 1.91% (ממוצע זמני) בספטמבר וכ 10% מתחילת השנה (ממוצע זמני).

תוצאות קרנות ההשתלמות במסלול כללי עלו כ 3.09% (ממוצע זמני) בספטמבר וכ 17% מתחילת השנה (ממוצע זמני). 

תחזית FUNDER AdvizerLand לקרנות השתלמות מבוססת על המספרים “הנלחשים בתעשייה” העוברים מפה לאוזן בתעשיית הגמל ועל על פי הערכות בכירים והרכבי נכסים של הקרנות. פאנדר אינה מתחייבת לתוצאות אלו ובאופן שגרתי לעיתים יש הבדל של מספר “פיפסים” בין התוצאות בתחזית לתוצאות האמת.

נכון לעכשיו (הכתבה תתעדכן ככל שתחזיות נוספות יגיעו למערכת פאנדר)

במסלול הכללי

ילין לפידות מובילה מעל כולם בספטמבר עם תחזית לתשואה של 2.35%+ כאשר אחריה אלטשולר שחם עם תשואה חזויה של 2.10%+ כאשר מתחילת השנה אלטשולר ראשונה עם תחזית ל 11.20%+ וילין לפידות שנייה עם תחזית לתשואה של 10.75%+

במסלול המניות

גם במסלול המניות ילין לפידות ראשונה ואלטשולר שחם שנייה כאשר מתחיל השנה הן מתחלפות כאשר אלטשולר שחם ראשונה וילין לפידות שנייה.

ילין לפידות עם 3.95%+ לפי התחזית בספטמבר ו 18.35%+ מתחילת השנה ואילו אלטשולר שחם עם 3.5%+ לפי התחזית בספטמבר ו19.50% מתחילת השנה. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version