הפתרונות הטכנולוגיים של טונדו סמארט יוטמעו בראשון לציון

גיא סעדי, קרדיט: שלי פדן לורבר

החברה חתמה על הסכם לאספקת פתרון ניהול התאורה שלה בעיריית ראשון לציון במסגרת פרויקט התייעלות אנרגטית בעיר # החברה תספק בקרי תאורה ומערכות ניהול ושליטה במטרה לשדרג את התאורה בעיר לתאורה חכמה, החברה קיבלה הזמנה ראשונה לפרויקט בהיקף של כ-3.7 מיליון ש”ח

גיא סעדי, מנכ”ל טונדו סמארט: “אנו סבורים כי בחירת הקבלן המבצע ועיריית ראשן לציון במוצרי החברה כפתרון המועדף הינה הבעת אמון נוספת במוצרי החברה, המבססת אותה כגורם מוביל במדינת ישראל בתחום הפתרונות לעיר חכמה. אנו מאמינים כי השוק הישראלי הינו מוביל גם ברמה הבינ”ל בתחום של פתרונות עיר חכמה והדבר יתרום גם להתרחבות החברה מחוץ לגבולות מדינת ישראל”.

טונדו סמארט, העוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי, שגייסה לאחרונה 17.5 מיליון שקל לפי שווי של 67 מיליון שקל מדווחת היום כי זכתה במכרז מהותי בעיריית ראשון לציון במסגרת פרויקט התייעלות אנרגטית בעיר בהיקף ראשוני של כ- 3.7 מיליון ₪. במסגרת המכרז תספק טונדו סמארט פתרון ניהול תאורה חכמה שיותקן על גופי תאורת הלד אשר יחליפו את התאורה הקיימת כיום בעיר. מרבית אספקת ההזמנה הראשונה תושלם במהלך שנת 2022 בהתאם לקצב התקדמות הפרויקט וההתקנות על ידי הקבלן המבצע, כאשר תשלום התמורה צפוי להתקבל כנגד אספקת הבקרים.

החברה חתמה על הסכם מול מנוליד חרות מערכות בע”מ, הקבלן המבצע של הפרויקט,  אשר יטמיע את בקרי התאורה של החברה ובמסגרת הפרויקט טונדו סמארט תיתן שירותים נלווים, הכוללים תוכנת בקרה וניהול, אחריות, תחזוקה, תמיכה טכנית ועדכוני תוכנה לפרויקט. מטרת הפרויקט הינה לאפשר לעיריית ראשון לציון שליטה וניהול טוב יותר של העיר, חיסכון אנרגטי, מתן שירות טוב יותר לתושבי העיר, שמירה על איכות הסביבה, הפחתות פחמן ועוד.עיריית ראשון לציון מצטרפת לערים רבות ומובילות בעולם בכניסתן למהפכת העיר החכמה בניהול התאורה המהווה את אחת התשתיות המשמעותיות במרחב הציבורי.

טונדו סמארט  עוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה, אותם היא משלבת על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי. בקרי התאורה הייחודיים של טונדו מאפשרים, בין היתר, שליטה ובקרה חכמים על תזמוני ההדלקה והכיבוי ועל עוצמת התאורה, ובכך מביאים  לחיסכון אנרגטי, התייעלות תפעולית, וחיסכון בעלויות החשמל. פתרון ניהול התאורה של החברה נחשב לבין הפתרונות הפשוטים ביותר להתקנה ולתפעול בתעשייה, פורץ דרך מבחינה טכנולוגית, בעל ניסיון רב בהטמעה של פרויקטים עם היקפים משמעותיים ובעל אמינות מירבית. היתרון הגדול של טונדו סמארט הינה ביכולת לשלב פתרונות עיר חכמה נוספים על גבי הפלטפורמה של החברה ולאפשר למהפכת העיר החכמה לקרות הלכה למעשה. החברה מאמינה כי מהפיכת העיר החכמה הינה אינדיבידואלית לכל עירייה ולכל מרחב ציבורי בהתאם לצרכים המקומיים. העיר החכמה צריכה באמצעים טכנולוגיים וגמישים לתת מענה לאותם צרכים. הפתרון של החברה מהווה פלטפורמה ותשתית גמישה ומתפתחת העונה על האני מאמין של החברה באופן מיטבי.

גיא סעדי מנכ”ל טונדו סמארט מסר כי, “אנו סבורים שהבחירה בפתרון ניהול התאורה החכמה על ידי הקבלן המבצע ועיריית ראשון לציון, הנחשבת לעיר הרביעית בגודלה, כפתרון הטכנולוגי המועדף והמתאים עבורה הינה הבעת אמון נוספת בחברה ובמוצריה. כמו כן, פרויקט בסדר גודל כזה המצטרף לפרויקטים נוספים של החברה ממצב את החברה כמובילה בישראל בתחום הפתרונות לעיר חכמה”. עוד הוסיף מנכ”ל החברה כי, “אנו צופים כי ערים מרכזיות נוספות בישראל ומחוצה לה יצטרפו לפרויקטים של התייעלות אנרגטית, ויהפכו לערים חכמות, דבר שיתרום רבות ליכולתה של החברה להתרחב בעתיד. אנו נמשיך לממש את הבטחת החברה להטמיע ולפתח פתרונות טכנולוגיים לערים חכמות ולהפיצם לרווחת התושבים”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version