הסטארטאפ theGist מגייס עובדים לפיתוח סביבת עבודה מבוססת AI

theGist team, צילום: theGist

חברת הסטארטאפ theGist, שמפתחת ומנהלת פלטפורמת סביבת עבודה מבוססת בינה מלאכותית לארגונים, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים לתפקידי פיתוח, כולל מהנדסי פולסטאק, פרונטאנד ובקאנד. משרדי החברה בתל אביב ממוקמים סמוך לתחנת יהודית של הרכבת הקלה ושרונה, מרחק קצר מתחנת רכבת השלום ונגישים ברכיבה קצרה ממרכז העיר.  

דה ג’יסט היא סביבת עבודה העוטפת את כלי ה- SAAS החשובים ביותר בשימוש של חברה, לתוך אקוסיסטם של מידע אינטראקטיבי מבוסס בינה מלאכותית. הגישה לאקוסיסטם המידע המבוסס AI היא מתוך theGist workspace, אפליקציית דסקטופ, מותאמת אישית, שמעצימה את יכולות העבודה של כל עובד ועובדת בחברה, ומכניסה אותם לעידן ה- AI בארגונים. בעזרת הוורקספייס, עובדים מקבלים בלחיצה תקצירי עבודה, מידע מדויק תוך חיפוש קל וקישור ללינקים מהירים ורלוונטיים ביותר לפרויקט או לשאלה, תובנות, משימות, פוקוס יומי, ג’נרטיב טקסט, פעולות מהירות, והכל תוך שימוש בשפה חופשית במערכת. השימוש במוצרי דה ג’יסט מעצים את הפוקוס בזמן העבודה ומסייע לארגונים לעבור באופן מגובש אחיד, תוך מיקסום היכולת של כל עובד.

הפלטפורמה של theGist מתמודדת עם הצפת המידע שמונחתת על העובדים מכל עבר, הגורמת למעבר מהיר בין תכנים, נושאים וכלי עבודה. בנוסף לכך, נושאים בעדיפות נמוכה גוזלים תשומת לב בגלל הפרעות מתמידות מכלים שונים, ובמקום שעובדים יתמקדו במשימות העיקריות הן נדחות או נותרות ללא טיפול. התוצאה היא ירידה של כ-40% בתפוקת העובדים ובאיכות התוצרים, ותחושת שחיקה. הדרך היעילה ביותר להילחם בכך היא ליצור סדר עדיפות ברור ולעבוד על פיו, אולם במצב שבו העבודה מבוזרת בין אפליקציות וכלי תקשורת רבים, קשה מאוד לסנכרן את המשימות והמידע. ניהול פרויקטים מבוזר לגמרי, וקשה יותר לעובדים להעריך את רמת החשיבות של כל משימה.

החברה הוקמה בשנת 2022 על ידי איציק בן בסט, איתי דרסלר וניר זוהר, צוות מנוסה שיחד מכיל כמעט 30 שנים של עבודה משותפת. אליהם הצטרפו תומר בר, עידו מרוז וניר קוסובר. דה ג’יסט גייסה מאז הקמתה 7 מיליון דולר מהקרנות Aleph ו-Stage One.

איתי דרסלר, מייסד משותף ו–CTO בדה ג’יסט: “יש כאן הזדמנות לקחת חלק בהקמה של משהו גדול, היפר טכנולוגי, למצות את פוטנציאל הידע והפיתוח, לאתגר את היכולות, היצירתיות והמחשבה, כדי ליצור עולם מדויק. כל חברי הצוות היום נמצאים בצנטרום של הגיבוש והפיתוח של החברה וזו ההזדמנות האמיתית להשפיע, להוביל שינוי וחינוך שוק אצל החברות הכי מעניינות התעשייה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version