יוניפר קייר גייס 14.5 מיליון דולר לקידום בריאות והפגת בדידות בקרב אזרחים ותיקים

מייסדי יוניפר קייר, רמי קירשבלום (מימין), מאיר שריבר ואבי פרייס. קרדיט: יוניפר קייר

הפתרון של החברה מקדם הזדקנות מיטבית בקרב אזרחים ותיקים בארה״ב ובישראל, מעצים אותם, ומאפשר להם לחיות חיים פעילים, מחוברים ובריאים יותר בביתם

הסטארטאפ Uniper Care, השלים סבב גיוס של 14.5 מיליון דולר בהובלת הקרנות אלף וזאב ונצ’רס של המשקיע אורן זאב, שהשקיע בחברה גם בסבב קודם לפני כשנה. בסך-הכל גייסה יוניפר כ- 18 מיליון דולר תוך פחות משנה. בין המשקיעים הראשונים בחברה המאיץ Fusion LA שמלווה סטרטאפים ישראלים בחדירה לשוק האמריקאי.

יוניפר קייר פיתחה טכנולוגיה שהופכת כל מכשיר טלוויזיה, מחשב, טבלט וסלולרי לקהילה ולרשת חברתית אשר באמצעותם יכולים אזרחים ותיקים לפגוש, לראות ולדבר עם חברים חדשים, ללמוד דברים חדשים, להשתתף בצורה אינטראקטיבית במפגשי פנאי, בריאות והעשרה בשידור חי ולתקשר בשיחות וידאו עם בני משפחה וחברים בנוחות מהבית בסלון. הפתרון כולל בין היתר תוכניות ומשחקים אשר מסייעים בשמירה על תפקוד, ומניעת הידרדרות בריאותית. המערכת של של יוניפר מסייעת לקופות החולים וספקי שירותי בריאות להעריך את המצב הבריאותי, הסיכונים וההרגלים של המשתמש, ובהנגשת שירותים מתקדמים מרחוק. מכלול הפתרונות מביא למתן שירות טוב יותר, תוך הפחתת עלות שירותי הבריאות והרווחה לאזרחים ותיקים ושיפור הנגישות אליהם, הטיפול בהם ואיכות חייהם.

המערכת של יוניפר קייר נמצא בשימוש יומיומי בביתם של אלפים רבים של אזרחים ותיקים בישראל וב-15 מדינות בארה”ב באמצעות שיתופי פעולה עם קופות חולים וחברות ביטוח, משרדי ממשלה, ספקי בריאות, בתי חולים, ארגונים יהודיים קהילתיים, עמותות וארגונים ממשלתיים בהם המשרד הפדרלי המטפל באנשי שירותי הביטחון שהשתחררו. בסבב הנוכחי השתתפו גם משקיעים בכירים מעולם הבריאות האמריקאי שיסייעו בהאצת הפריסה בארצות הברית וכמו כן תרחיב החברה את פעילותה בישראל ובמדינות נוספות.

יוניפר הוקמה ב-2016 על ידי רמי קירשבלום, מנכ”ל החברה, ומאיר שריבר, סמנכ”ל הטכנולוגיה. השניים נפגשו במסגרת ארוחה משפחתית כאשר השניים שוחחו על ההורים שלהם, כמה הם רוצים לעזור להם, וכמה היו שמחים אם היה פתרון שהיה יכול לסייע להם מרחוק, ולקשר אותם לעולם בצורה טובה יותר. אבי פרייס, סמנכ”ל התפעול, הצטרף לחברה במסגרת אקסלרטור שבו השתתפה. במסגרת התרחבות פעילות החברה בשוק האמריקני בליווי של Fusion LA, עבר אבי להתגורר בלוס אנג’לס כדי להוביל את הפעילות בארה”ב. יוניפר קייר מעסיקה כיום 80 עובדים בישראל ובארה”ב.

“אנו שמחים לחלוק את החזון של שיפור בריאותם וחייהם של בני הגיל השלישי ברחבי העולם יחד עם זאב ונצ’רס, קרן אלף ומאות גופים וארגונים שאנו עובדים  איתם בשיתוף פעולה,” אומר רמי קירשבלום, מנכ”ל יוניפר קייר. “בארה”ב לבדה יש כיום 52 מיליון אמריקאים בגילאי 65 פלוס, כשמספר זה הולך וגדל ונוצר צורך נרחב בשימוש בכלים טכנולוגיים לטיפול בהם. בכוונתנו להשתלב בתוכניות של ממשל ביידן לעודד סיוע ותמיכה באוכלוסיה חשובה זו.”

אורן זאב, שותף-מייסד בקרן זאב ונצ’רס, שהשקיע בחברות בעלות צמיחה גדולה בהן Houzz, Next Insurance, TripActions ו-Tipalti וחבר דירקטוריון יוניפר קייר: “החלטנו להגדיל את השקעתנו בחברה על רקע התרחבות הפעילות ושורת ההסכמים עם ארגוני בריאות ותמיכה באוכלוסיה הבוגרת. אנו מאמינים בחברות שמשנות את פני הרפואה, ובמיוחד אלו שמציעות דרכים חדשניות להתמודדות עם אתגרי הגיל השלישי”.

מייקל אייזנברג, שותף- מייסד בקרן Aleph, שהשקיעה בשלבים מוקדמים בחברות כמו bring ,Melio, Honeybook וחבר דירקטוריון יוניפר קייר, מסר שהקרן החליטה להשקיע בסטרטאפ בשל הפתרון הטכנולוגי המדויק המותאם לצרכים ורצונות של אזרחים ותיקים שבא לידי ביטוי בשיעורי הצמיחה הגבוהים בשוק האמריקאי. הפורטפוליו שלנו מורכב מחברות שנכנסות בשלב מוקדם לשוק ומספקות ערך רב, ויוניפר קייר משתלבת בו היטב. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version