חדשות

המתווה לחילוץ נטו פיננסים מצרותיה

סוכנות ארבע עונות תרכוש כ-80% מסוכנות נטו תמורת כ-35 מיליון שקלים

מנהלי ההסדר של סוכנות נטו פיננסים, עורכי הדין ישראל בכר וליזה חדש, הגישו בצהריים לבית המשפט המחוזי בחיפה דוח ראשוני הסוקר את מצבה של החברה ובמסגרתו מספר בקשות למתן הוראות להמשך ניהול החברה בפיקוח בית המשפט.

במסגרת הדוח שהוגש לבית המשפט, מדווחים מנהלי ההסדר כי במהלך 3 השבועות האחרונים, יחד עם עו״ד חובב ביטון המייצג את בעלי נטו פיננסים, אילן בן ישי ועידן כץ, התנהל מו״מ מול בית ההשקעות IBI. המו״מ הבשיל לכדי מתווה לעסקה שבמסגרתו סוכנות ״ארבע העונות״, שבבעלות בית ההשקעות, תבצע רכישה של מניות בחברת נטו פיננסים תמורת סכום משמעותי. נודע, כי מדובר על רכישת כ-80% ממניות נטו עליהן תשלם ארבע עונות ב-35 מיליון שקלים. בעלי השליטה הנוכחיים בנטו – עידן כץ ואילן בן ישי, ימשיכו להחזיק ברוב 20% המניות הנותרות.

על פי מנהלי ההסדר, במידה והעסקה עם IBI אכן תיחתם יגובש הסדר חוב לנטו פיננסים שבמסגרתו יוצע דיבידנד של 100% לנושים שלה. לצורך השלמת מתווה ההסכמות מבקשים מנהלי ההסדר מבית המשפט להעניק להם 30 ימים נוספים ובמהלכם תיחתם עסקת המכירה ויגובש הסדר.

יש לציין, כי לנטו חובות בהיקף של למעלה מ-110 מיליון שקלים, שנוצר בעיקר עקב הסתבכות החברה בפרשת וולת’סטון. מההסדר המתגבש עם ארבע עונות, עולה, כי את החוב העיקרי של נטו, 27 מיליון שקלים לבנק מזרחי טפחות, תיטול על עצמה ארבע עונות, כנראה באמצעות פריסה אותה תבקש נטו מבנק מזרחי טפחות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן